Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Sweet Molly... Det gik fint med at få lavet en aftale over sms og blev lukket ind i lejligheden uden at vente. Jeg bliver mødt af pigen i sexet undertøj og hun ligner meget godt sine billederne, så jeg tog mig en hurtig skyller så vi kunne starte med strabadserne.

Nuvel, herfra tog det lidt en drejning. Vi starter ud med at kysse lidt men det bliver ikke til mere end to hurtige kys før jeg bliver bedt om at lægge mig på sengen. Jeg troede hun ville begynde på blowjob, men i stedet bliver det det kedligste handjob hvor hun kigger tomt den anden vej ind i væggen og bevæger sin venstre hånd op og ned lemmet med et løst greb så man for gnidningssmerter. Jeg prøver at bede hende pænt om blowjob, men der bliver hurtigt svaret igen. Nåh, efter noget tid begynder blowjobbet så, men det var ikke så godt. Vi går videre til sexen men var stadig ikke hård, så måtte bruge nogle minutter af min tid på selv at gøre mig hård.

Ikke til den store overraskelse på dette tidspunkt i akten var sexen heller ikke prangende. Pigen havde ikke indlevelse og lå for det meste passivt på sengen uden at være i kontakt. En eller to gange hev hun sin mobil frem og kiggede på den.

Desværre en af de mere kedelige oplevelser jeg har haft og kommer ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Latino_fætter29 skrev, for 2 timer siden:

En eller to gange hev hun sin mobil frem og kiggede på den.

Den er da helt gal - tak fordi du tog en for holdet her. Jeg har kigget på hende et par gange men hun er strøget af listen igen

/Butterflyman

Del dette indlæg

Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 4 timer siden:

Den er da helt gal - tak fordi du tog en for holdet her. Jeg har kigget på hende et par gange men hun er strøget af listen igen

/Butterflyman

Han tog vel næppe en for holdet. Prøv at læse alle de andre anmeldelser hun linker til...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 8 minutter siden:

Han tog vel næppe en for holdet. Prøv at læse alle de andre anmeldelser hun linker til...

Du har ret. Der må have været dårlig kemi eller også har hun haft en rigtig dårlig dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 8 minutter siden:

Du har ret. Der må have været dårlig kemi eller også har hun haft en rigtig dårlig dag.

Ja, tænker ikke helt du skal afskrive hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes

Hun kigger i mobil under sex, det fandme total mangel på respekt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun godkende det som @Latino_fætter29 siger, jeg fik præcis samme kedelige handjob, blowjob, sexen var sådan "ok", men ikke noget vildt at skrive hjem om, jeg var også rimelig sur da jeg gik, da jeg havde forventet bedre, elendig GFE hos hende. kan ikke anbefale hende overhovedet. Jeg plejer altid kun at skrive positivt om piger herinde og sjældent dårlige nogle, men her blir jeg lige nød til at indblande mig, fordi det var godt nok ringe for 1200kr, dem kunne jeg ha brugt et andet sted og endda et mindre beløb og fået meget bedre service. 

Kh WC

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må være gået stærkt ned af bakke for hende for hun linker til en række gode oplevelser med damen selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Latino_fætter29 skrev, den 23.5.2021 at 11:52:

Var forbi Sweet Molly... Det gik fint med at få lavet en aftale over sms og blev lukket ind i lejligheden uden at vente. Jeg bliver mødt af pigen i sexet undertøj og hun ligner meget godt sine billederne, så jeg tog mig en hurtig skyller så vi kunne starte med strabadserne.

Nuvel, herfra tog det lidt en drejning. Vi starter ud med at kysse lidt men det bliver ikke til mere end to hurtige kys før jeg bliver bedt om at lægge mig på sengen. Jeg troede hun ville begynde på blowjob, men i stedet bliver det det kedligste handjob hvor hun kigger tomt den anden vej ind i væggen og bevæger sin venstre hånd op og ned lemmet med et løst greb så man for gnidningssmerter. Jeg prøver at bede hende pænt om blowjob, men der bliver hurtigt svaret igen. Nåh, efter noget tid begynder blowjobbet så, men det var ikke så godt. Vi går videre til sexen men var stadig ikke hård, så måtte bruge nogle minutter af min tid på selv at gøre mig hård.

Ikke til den store overraskelse på dette tidspunkt i akten var sexen heller ikke prangende. Pigen havde ikke indlevelse og lå for det meste passivt på sengen uden at være i kontakt. En eller to gange hev hun sin mobil frem og kiggede på den.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...