Gangbang 697 Skrevet 23. Maj, 2021 Hejsa vi overvejer at komme forbi Esbjerg omkring uge 23-24 og arrangerer et gangbang nogen der ved hvor meget tilslutning der er til gb i det område da det er nyt område for vores klub bliver der bliver det selvfølgeligt slået op her i god tid 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister72 151 Skrevet 23. Maj, 2021 Gangbang skrev, for 3 timer siden: Hejsa vi overvejer at komme forbi Esbjerg omkring uge 23-24 og arrangerer et gangbang nogen der ved hvor meget tilslutning der er til gb i det område da det er nyt område for vores klub bliver der bliver det selvfølgeligt slået op her i god tid Hej, lyder spændende ;) Tilslutningen afhænger jo nok en del af omstændighederne, så jo flere oplysninger (f.eks. pris, beskrivelse og billeder af pigen / pigerne mv.) I kan give, jo større chancer er der for at folk har mulighed for at forholde sig til det og tage stilling. Mvh. Mr72 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikkel34 Skrevet 24. Maj, 2021 Mandag formiddag er en god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 155 Skrevet 24. Maj, 2021 Mandag formiddag i uge 24 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knajten 127 Skrevet 25. Maj, 2021 (edited) Xx Redigeret 25. Maj, 2021 af Knajten Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren73 6 Skrevet 25. Maj, 2021 Det lyder bestemt interessant, men flere oplysninger kunne være nyttig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 25. Maj, 2021 De kommer når vi har de sidste detaljer på plads og det er de inden længe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jorgenkirkehansen 9 Skrevet 25. Maj, 2021 Jeg har været til gb I esbjerg før alt mellem 5 og 16 deltagere.. tid og pigens udsende samt alder har alt at sige.. jeg deltager med garanti vis det kan blive i normal arbejdstid .. gerne mandag formiddag ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 26. Maj, 2021 Jamen mandag formiddag ligner en god dag at afholde noget på i Esbjerg så hvorfor ikk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Youngster89 42 Skrevet 26. Maj, 2021 Kunne bestemt også være fristet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 26. Maj, 2021 Der booket sted i Esbjerg mandag den 14/6 så hold øje her hvor der vil komme info 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 1. Juni, 2021 Gangbang skrev, den 26.5.2021 at 14:15: Der booket sted i Esbjerg mandag den 14/6 så hold øje her hvor der vil komme info Til en anden god gang så har jeg stedet til det tæt på Esbjerg. Masser af plads og ikke privat men et stort sted med mulighed for overnatning i egne dobbelt værelser med toilet og bad. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jorgenkirkehansen 9 Skrevet 1. Juni, 2021 Venter spændt på mere info.. dagen er reserveret til formålet. .. så håber jeg blot på en lækkerbisken af en kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 99 Skrevet 1. Juni, 2021 youngatheart skrev, for 17 timer siden: Til en anden god gang så har jeg stedet til det tæt på Esbjerg. Masser af plads og ikke privat men et stort sted med mulighed for overnatning i egne dobbelt værelser med toilet og bad. Hejsa lyder spændende vil du sende mere info på min mail [email protected] på forhånd tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 1. Juni, 2021 Jorgenkirkehansen skrev, for 9 timer siden: Venter spændt på mere info.. dagen er reserveret til formålet. .. så håber jeg blot på en lækkerbisken af en kvinde Hun er ved at være på plads og i bliver ikke skuffet 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 220 Skrevet 2. Juni, 2021 Gangbang skrev, for 22 timer siden: Hun er ved at være på plads og i bliver ikke skuffet Lyder spændende kommer der billeder og dataer ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 2. Juni, 2021 Hej vi laver et opslag her en af dagene og med lidt info men dog må man sende en mail for billeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 5. Juni, 2021 Gangbang skrev, den 23/5/2021 at 11:37: Hejsa vi overvejer at komme forbi Esbjerg omkring uge 23-24 og arrangerer et gangbang nogen der ved hvor meget tilslutning der er til gb i det område da det er nyt område for vores klub bliver der bliver det selvfølgeligt slået op her i god tid Så datoen fastlagt til mandag d. 14/6 og der gb på følgende tidspunkter 10 til 12 og igen 15 til 17 håber i friske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JohnWayne86 Skrevet 5. Juni, 2021 Så er jeg tilmeldt det første GB på dagen og jeg glæder mig! Billederne af hende giver virkelig høje forventninger om et par gode timer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jorgenkirkehansen 9 Skrevet 8. Juni, 2021 Jeg er også tilmeldt fra 10-12.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg