Hop til indhold

GB i Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

vi overvejer at komme forbi Esbjerg omkring uge 23-24 og arrangerer et gangbang 

nogen der ved hvor meget tilslutning der er til gb i det område da det er nyt område for vores klub 

bliver der bliver det selvfølgeligt slået op her i god tid 

Skrevet
Gangbang skrev, for 3 timer siden:

Hejsa

nogen der ved hvor meget tilslutning der er til gb i det område da det er nyt område for vores klub 

Hej, lyder spændende ;)

Tilslutningen afhænger jo nok en del af omstændighederne, så jo flere oplysninger (f.eks. pris, beskrivelse  og billeder af pigen / pigerne mv.) I kan give, jo større chancer er der for at folk har mulighed for at forholde sig til det og tage stilling.

Mvh. Mr72

Skrevet

Mandag formiddag er en god dag

Skrevet

Xx

Redigeret af Knajten
Fejl

Skrevet

Det lyder bestemt interessant, men flere oplysninger kunne være nyttig

Skrevet
  • Author

De kommer når vi har de sidste detaljer på plads og det er de inden længe 

Skrevet

Jeg har været til gb I esbjerg før alt mellem 5 og 16 deltagere.. tid og pigens udsende samt alder har alt at sige.. jeg deltager med garanti vis det kan blive i normal arbejdstid .. gerne mandag formiddag ;) 

Skrevet
  • Author

Jamen mandag formiddag ligner en god dag at afholde noget på i Esbjerg så hvorfor ikk 

Skrevet
  • Author

Der booket sted i Esbjerg mandag den 14/6 så hold øje her hvor der vil komme info 

Skrevet
Gangbang skrev, den 26.5.2021 at 14:15:

Der booket sted i Esbjerg mandag den 14/6 så hold øje her hvor der vil komme info 

Til en anden god gang så har jeg stedet til det tæt på Esbjerg. Masser af plads og ikke privat men et stort sted med  mulighed for overnatning i egne dobbelt værelser med toilet og bad.

Skrevet
youngatheart skrev, for 17 timer siden:

Til en anden god gang så har jeg stedet til det tæt på Esbjerg. Masser af plads og ikke privat men et stort sted med  mulighed for overnatning i egne dobbelt værelser med toilet og bad.

Hejsa

lyder spændende

vil du sende mere info på min mail

[email protected]

på forhånd tak 

Skrevet
  • Author
Jorgenkirkehansen skrev, for 9 timer siden:

Venter spændt på mere info.. dagen er reserveret til formålet. .. så håber jeg blot på en lækkerbisken af en kvinde 

Hun er ved at være på plads og i bliver ikke skuffet 

Skrevet
Gangbang skrev, for 22 timer siden:

Hun er ved at være på plads og i bliver ikke skuffet 

Lyder spændende kommer der billeder og dataer ? 

Skrevet
  • Author

Hej

vi laver et opslag her en af dagene og med lidt info men dog må man sende en mail for billeder 

Skrevet
  • Author
Gangbang skrev, den 23/5/2021 at 11:37:

Hejsa

Så datoen fastlagt til mandag d. 14/6 og der gb på følgende tidspunkter 

10 til 12 og igen 15 til 17 

håber i friske 

Skrevet

Så er jeg tilmeldt det første GB på dagen og jeg glæder mig!

Billederne af hende giver virkelig høje forventninger om et par gode timer.

Skrevet

Så er jeg også tilmeldt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.