Hop til indhold

Recommended Posts

Bare lige fyi, så har jeg været "aktiv" i et par år nu og været rundt hos en del - jeg ser mig dog nødsaget til at lave en anmeldelse af denne pige/dette sted, eftersom det simpelthen er for useriøs en måde at håndtere en kunde på. :wacko:

Jeg var her i dag oppe for at besøge en kammerat i det nordjyske, og tænkte at jeg ville stikke snablen forbi en af de mange dejlige thai-piger heroppe på turen hjemad. Efter at have skrevet til rundt regnet 10 annoncer, var der kun 2 der kom med respons (De må åbenbart have meget travlt heroppe).

Nå, men jeg fik kontakt med:

https://annoncelight.dk/showad/300055

Vi aftaler en tid kl 23 da det vil tage mig 30 min at køre derhen. Det er 30min i den forkerte retning af min bopæl, men hva faen, det er jo lørdag :P Der bliver ikke aftalt noget på forhånd, jeg får blot en adresse - kvitterer med "Okay, see you at 23:00" hvortil hun svarer "Vi ses".

Lad mig pointere at det absolut ikke er et diskret sted. Midt inde i Thisted ved nogle boligblokke, og man finder det i hvert fald ikke i første forsøg uden at bruge Google Maps, eftersom man skal gå derhen. Nå, jeg finder stedet og er der kl 23.01. Jeg skriver at jeg står udenfor og at hun gerne må låse op. Intet svar. Jeg får i løbet af få minutter "hilst" på en håndfuld forbigående :ph34r:. Jeg skriver igen. Intet svar. Der er en ældre herre der går forbi mig et par gange og er henne og hive i dørhåndtaget og straks tænker jeg; Hun har dobbeltbooket. Jeg skriver igen og efter 5 min med stadig intet svar, vælger jeg at gå. På vejen væk ser jeg igen den ældre herre komme gående forbi mig med telefonen i hånden, han gjorde sikkert et forsøg igen.

Jeg kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over hvor tragikomisk det hele virkede, men om ikke andet så håber jeg da at den herre fik hvad han kom efter.

 

Efter jeg kom hjem, ville jeg lige ind og checke hendes annonce igen, men surprise surprise - så findes den sjovt nok ikke mere. Hvad fanden sker der? Jeg bliver egentlig lidt harm over at have spildt en times tid og ikke engang få nogen respons overhovedet :angry:. Fair nok hvis der er sket en fejl, men meld dog for helvede lige lidt ud, så jeg ikke skal stå ude i regnen og ligne en idiot :blink: Jeg kigger lidt gamle anmeldelser igennem og finder så dette forumindlæg:

Der stod ikke det samme i annoncen, men det er præcis det samme telefonnummer.

Alt i alt meget skuffende og holder mig væk fra den adresse fremover. Jeg er ret sikker på at de er 2 på adressen, men det bliver så i hvert fald ikke mig der skal bidrage til huslejen. ^_^

God weekend, folkens!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...