Hop til indhold

Frække friske Kaya

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ved flere lejligheder besøgt Kaya 

https://annoncelight.dk/showad/293255

Jeg kan kun sige at hun er absolut besøg værd, altid frisk og i knald godt humør, i samme øjeblik hun åbner døren er jeg solgt, hendes glimt i øjet altid klar med kys knus og kram. Hendes evner i sengen er så englene synger.. Tiden flyver af sted hos Kaya og jeg vil fortsætte med at besøge hende når chancen kommer. Kaya hvis du læser dette, så skal du vide at det er skrevet fra hjertet..

En meget glad og tilfreds gæst

Skrevet

Hvordan er hendes fransk kundskaber. 

Skrevet
kad skrev, for 3 timer siden:

Hvordan er hendes fransk kundskaber. 

Helt fantastisk faktisk :-P

Skrevet
Jensen70 skrev, for 7 timer siden:

Jeg har ved flere lejligheder besøgt Kaya 

https://annoncelight.dk/showad/293255

Jeg kan kun sige at hun er absolut besøg værd, altid frisk og i knald godt humør, i samme øjeblik hun åbner døren er jeg solgt, hendes glimt i øjet altid klar med kys knus og kram. Hendes evner i sengen er så englene synger.. Tiden flyver af sted hos Kaya og jeg vil fortsætte med at besøge hende når chancen kommer. Kaya hvis du læser dette, så skal du vide at det er skrevet fra hjertet..

En meget glad og tilfreds gæst

Åh tusind tak søde Jensen .. Det varmer mit hjerte mere end du tror.. Du er altid mere end velkommen med dit fantastisk væsen og skønne humør <3

Mange kram fra mig 

Skrevet

Jeg må da vist besøge hende. Næste gang hun er i Hadsten 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.