Hop til indhold
kingo40

super S i fredericia

Recommended Posts

så gik turen forbi super dejlige S hun er lige så smuk og sød som da jeg første gang traf hende i vejle for snart 5 år siden og det er blevet til en del besøg siden da men den dejlige pige er fortsat den thai jeg har mødt der er mest glad ved sex og som ikke er bange for at vise det vi når sjældent massage delen det bliver til hed sex og hygge snak bag efter

link.https://annoncelight.dk/showad/317476

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

@kingo40 har vist en favorit og det er jeg enig i - sikke en lækker petit pige - fantastisk væsen - vanvittige naturlige bryster <3 - hun er en ener :wub: ! Alder medio 30 men  jeg var bange for hun kun var 21 :shock:  Og dermed yngre end mine børn! 

Fint privat - dog Elendigt bad - vær god ved denne skønne kvinde !  Jeg kommer igen !

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg må bare give dig ret er faktisk blevet ret glad for hende og har da også været der 4 gange siden hun kom tilbage og kommer der også snart igen for hun er sku dejlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...