Hop til indhold

Recommended Posts

Det kan ikke blive meget bedre, enormt behagelig frue, og en krop! Det er helt sindssygt så flot hun er, billederne stemmer overens. hun er virkelig et syn for guderne. Jeg har besøgt hende to gange, bare til et blow første gang, og anden gang til udlevelse af en fantasi. Begge gange lever hun total op til ens forventninger og er simpelthen bare en skøn pige!

https://annoncelight.dk/showad/318398

Afsted med jer, det fortryder I ikke !

Del dette indlæg


Link til indlæg

wow, håber hun tager en tur til København, for hun er sgu godt ud.

Og efter din anmeldelse lyder hun jo endnu bedre;-) 

Så tak for anmeldelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været her før under andet navn. Hun er er en rigtig dejlig pige og utrolig smuk. Mere end billederne viser. Hun stopper søndag for at rejde til Århus. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Champen2 skrev, den 21.5.2021 at 23:27:

Det kan ikke blive meget bedre, enormt behagelig frue, og en krop! Det er helt sindssygt så flot hun er, billederne stemmer overens. hun er virkelig et syn for guderne. Jeg har besøgt hende to gange, bare til et blow første gang, og anden gang til udlevelse af en fantasi. Begge gange lever hun total op til ens forventninger og er simpelthen bare en skøn pige!

https://annoncelight.dk/showad/318398

Afsted med jer, det fortryder I ikke !

Helt sikkert en smuk kvinde, spinkel og store silikonebabser. Nem at lave en aftale med. Jeg synes dog det kneb med indlevelsen, så jeg var ikke oppe og ringe. 

 

Samlet set 5 ud af 10.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stangen skrev, den 22.5.2021 at 08:55:

Ja og billederne med avis ser også helt ægte ud.

Jeg vil nu sige, at hun skulle finde ne der er bedre til Photoshop, særligt det ene er da amatøragtig lavet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 28 minutter siden:
Stangen skrev, den 22.5.2021 at 08:55:

Ja og billederne med avis ser også helt ægte ud.

Jeg vil nu sige, at hun skulle finde ne der er bedre til Photoshop, særligt det ene er da amatøragtig lavet

Ja, jeg tror nu også, at @Stangen 's indlæg er vældigt ironisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...