Champen2 2 Skrevet 21. Maj, 2021 Det kan ikke blive meget bedre, enormt behagelig frue, og en krop! Det er helt sindssygt så flot hun er, billederne stemmer overens. hun er virkelig et syn for guderne. Jeg har besøgt hende to gange, bare til et blow første gang, og anden gang til udlevelse af en fantasi. Begge gange lever hun total op til ens forventninger og er simpelthen bare en skøn pige! https://annoncelight.dk/showad/318398 Afsted med jer, det fortryder I ikke ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1222 Skrevet 21. Maj, 2021 wow, håber hun tager en tur til København, for hun er sgu godt ud. Og efter din anmeldelse lyder hun jo endnu bedre Så tak for anmeldelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stangen 170 Skrevet 22. Maj, 2021 Ja og billederne med avis ser også helt ægte ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 22. Maj, 2021 Hun har været her før under andet navn. Hun er er en rigtig dejlig pige og utrolig smuk. Mere end billederne viser. Hun stopper søndag for at rejde til Århus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheRookie Skrevet 22. Maj, 2021 Hvor i byen er hun ca? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 22. Maj, 2021 I må gerne skrive til hende og spørge. Siger hun. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkel81 21 Skrevet 23. Maj, 2021 Champen2 skrev, den 21.5.2021 at 23:27: Det kan ikke blive meget bedre, enormt behagelig frue, og en krop! Det er helt sindssygt så flot hun er, billederne stemmer overens. hun er virkelig et syn for guderne. Jeg har besøgt hende to gange, bare til et blow første gang, og anden gang til udlevelse af en fantasi. Begge gange lever hun total op til ens forventninger og er simpelthen bare en skøn pige! https://annoncelight.dk/showad/318398 Afsted med jer, det fortryder I ikke ! Helt sikkert en smuk kvinde, spinkel og store silikonebabser. Nem at lave en aftale med. Jeg synes dog det kneb med indlevelsen, så jeg var ikke oppe og ringe. Samlet set 5 ud af 10. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 24. Maj, 2021 Stangen skrev, den 22.5.2021 at 08:55: Ja og billederne med avis ser også helt ægte ud. Jeg vil nu sige, at hun skulle finde ne der er bedre til Photoshop, særligt det ene er da amatøragtig lavet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 24. Maj, 2021 Pite skrev, for 28 minutter siden: Stangen skrev, den 22.5.2021 at 08:55: Ja og billederne med avis ser også helt ægte ud. Jeg vil nu sige, at hun skulle finde ne der er bedre til Photoshop, særligt det ene er da amatøragtig lavet Ja, jeg tror nu også, at @Stangen 's indlæg er vældigt ironisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg