Hop til indhold
Guest SweetMilf6630

Falske anmeldelser

Recommended Posts

Guest SweetMilf6630

Da en anden tråd desværre var lukket for kommentar inden jeg så den. Vil jeg med risiko for denne bliver lukket og endda med risiko for Ban. Lige give min viden til kende. 
I kan være 100% sikre på, at har EG mistanke om en anmeldelse er falsk, bliver personen smidt ud. 
Og derfor skal I ikke frygte eller automatisk tage for givet, at bare fordi en bruger er ny er den falsk. 
Jeg ved det for hele min butik og hele mit omdømme var ved at gå fløjten for år tilbage. 
Min tilgang til at sælge sex er hygge og gensidig fornøjelse, ofte tid til en snak før folk går. Og derfor bliver mine kunder jævnligt venner og nu til pointen. 
Jeg havde en anden bruger her på EG og det havde en af mine daværende kunder også. Han var blevet til venskabeligt samvær efter sex og jeg var den dag aktiv i en samtale hvor der var kommet vild forvirring om hvem der var hvem fordi vi var 2 piger med samme navn i samme by. Uden jeg bad ham om det. Var han mens jeg var væk fra computeren, logget på med hans bruger og havde givet sin mening om mig til kende i samme samtale.

Der gik under 30 minutter før jeg fik en skrap mail fra EG Ban i en måned, for falsk støtte profil grundet samme IP. Jeg var virkelig sur på ham over hans fejl, selvom den var begået med gode hensigter. Hvilket resulterede i hans temperament gik gennem loftet. Han nærmest rev computeren ud af mine hænder og skrev til EG at det var ham, men ja I har nok gættet det igen samme IP så permanent Ban til mig for at lyve, tro de var dumme og forsøge at forklare mig fra “‘min falske støtte profil”

I og med jeg ikke længere kunne forsvare mig på EG gik rygtet hurtigt, at jeg var falsk og fordi folk troede på historien om, jeg havde anmeldt mig selv. 

Men tro mig de holder øje. Og ingen forklaringer godtages. Kan huske jeg bad dem ringe mig op så de kunne høre han var der. Tjekke vores data og finde ud af vi ikke havde samme bopæl. Tjekke om han normaltvis skrev fra en anden IP. Intet hjalp. 

Men hvis I vil ignorer en go anmeldelse fordi den kommer fra en ny bruger, er det jeres valg. Men det er ikke nødvendigvis en støtteprofil. 

Og hører I ikke fra mig igen. Er jeg blevet bannet fordi de vælger at overføre det gamle Ban. 
Jeg er og var dog ganske uskyldig. Og det har jeg så i det mindste fået sagt nu. 
Kunne først komme på EG igen efter jeg var flyttet og fik ny internet udbyder. 

I øvrigt har jeg selv for nylig fået en go anmeldelse fra en ny bruger, ingen hadefulde eller mistænksomme kommentarer i den. Men nu har jeg heller ingen virkelige dårlige anmeldelser, nogen lidt blah, halvgode men ingen hvor jeg tænkte, av han var godt nok utilfreds. 

Og det er måske forskellen på om I tror på en my bruger eller ej.

Sidste bemærkning, vær ærlig i det i skriver. Har I haft en rigtig dårlig oplevelse er det fair i skriver det, og har en pige mange dårlige er det nok noget om snakken. Men tænk to gange om det var misforståelser mellem jer og gp. Om du i bund og grund havde en dårlig dag og var umulig at gøre tilfreds. Rygter løber rigtigt stærkt og kan ødelægge meget. 

kys og kram herfra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Nu er jeg ivrig bruger af Tripadvisor , og bruger det især når vi skal bruge hotel, eller spisested. Jeg læser anmeldelser og bruger min sunde skepsis. Der kan være 100 fine anmeldelser og så en  Mega dårlig, den ser jeg bort fra, har et par gange gået ind på brugeren og set brugerens andre anmeldelser, og surprise, så er det mange gange en meget vanskelig kunde, som kun kan se kritiske ting ved alt og alle, og giver kun  dårlige anmeldelser.

som med alt andet brug den sunde fornuft, så kan det ikke gå helt galt, og hvis det gør det, så tag det med oprejst pande og kom videre, hvad der ikke slår dig ihjel, gør dig stærker. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med mine oplevelser med dig, fortjener du ikke et ban eller noget. Jeg har, som du ved, også givet dig en rigtig god anmeldelse, fordi du havde fortjent den. 

Og ja jeg er selv ny bruger herinde, det var faktisk dig der fortalte mig om siden, dog uden at du nævnte noget som helst om at jeg skulle lave en anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Grydeskeen skrev, for 9 minutter siden:

Nu er jeg ivrig bruger af Tripadvisor , og bruger det især når vi skal bruge hotel, eller spisested. Jeg læser anmeldelser og bruger min sunde skepsis. Der kan være 100 fine anmeldelser og så en  Mega dårlig, den ser jeg bort fra, har et par gange gået ind på brugeren og set brugerens andre anmeldelser, og surprise, så er det mange gange en meget vanskelig kunde, som kun kan se kritiske ting ved alt og alle, og giver kun  dårlige anmeldelser.

som med alt andet brug den sunde fornuft, så kan det ikke gå helt galt, og hvis det gør det, så tag det med oprejst pande og kom videre, hvad der ikke slår dig ihjel, gør dig stærker. :D

Fuldstændig enig. Men ikke alle der er som dig. Nogen har hovedet under armen og glemmer helt at bruge det. ;)
Og har rejst mig mange gange gennem livet, og er et bomstærk og meget positivt menneske. (Hvis jeg selv skal dige det :wub:)

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Fyr37dk skrev, for 8 minutter siden:

Med mine oplevelser med dig, fortjener du ikke et ban eller noget. Jeg har, som du ved, også givet dig en rigtig god anmeldelse, fordi du havde fortjent den. 

Og ja jeg er selv ny bruger herinde, det var faktisk dig der fortalte mig om siden, dog uden at du nævnte noget som helst om at jeg skulle lave en anmeldelse.

Tak igen for dine fine ord. Og korrekt bad ikke om det. Nævnte det fordi vi kom til at snakke om de erfaringer jeg har gjort mig ud fra samtaler på denne side. Og håber siden også vil være nyttig for dig. :)

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, Lige nu:

Tak igen for dine fine ord. Ok korrekt bad ikke om det. Nævnte det fordi vi kom til at snakke om de erfaringer jeg har gjort mig ud fra samtaler på denne side. Og håber siden også vil være nyttig for dig. :)

Var så lidt, var jo velfortjent ;)

Ja og det har den da været lige siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...