Hop til indhold
Tanja-storkbh

Diskret sted på Sjælland søges

Recommended Posts

Jeg søger et sted på Sjælland til at modtage besøgende gentlemen. Gerne diskret og med egen indgang.

Jeg har et helt almindeligt dagjob og er en velfungerende kvinde - dette er min diskrete hobby - derfor vil der heller ikke være tale om mange besøgende dagligt.

Det er kun mig - ikke andre piger - der vil benytte stedet.

(Da besøgende primært vil finde sted udenfor normal arbejdstid, vil et erhvervsområde være meget velegnet - men andre forslag er også meget velkomne )

Adressen vil ikke optræde på mine annoncer/hjemmeside, men kun blive videregivet til én person ad gangen. Sådan foretrækker jeg det, og sådan foretrækker mine gæster det.

Spørg endelig

Knus

Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg søger et sted på Sjælland til at modtage besøgende gentlemen. Gerne diskret og med egen indgang.

Jeg har et helt almindeligt dagjob og er en velfungerende kvinde - dette er min diskrete hobby - derfor vil der heller ikke være tale om mange besøgende dagligt.

Det er kun mig - ikke andre piger - der vil benytte stedet.

(Da besøgende primært vil finde sted udenfor normal arbejdstid, vil et erhvervsområde være meget velegnet - men andre forslag er også meget velkomne )

Adressen vil ikke optræde på mine annoncer/hjemmeside, men kun blive videregivet til én person ad gangen. Sådan foretrækker jeg det, og sådan foretrækker mine gæster det.

Spørg endelig

Knus

Tanja

Hvad med et motel med egen indgang hvor man ikke skal forbi receptionen? Sådan en er der at finde i albertslund tæt ved motorvejen mod nord og syd og vest.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Peter

Tak for tippet :)

Jeg har flere gange - med succes - benyttet mig af netop det motel.

Det er dog ikke lige så godt som at have mit eget sted ;) Og her i sommermånederne er der mange familier med børn, som sidder ude i det fri foran værelset hele dagen; det bryder jeg mig ikke om :(

Knus

Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...