Hop til indhold
gæstenfrafesten

Russian deep throat Queen

Recommended Posts

Jeg har heller ikke kunne finde noget, men jeg kan se, at hendes priser har ændret sig. I starten var det et bj til 1500 kr, så blev prisen 1200 kr, og nu har hun flere priserniveauer, hvilket selvfølgelig er helt i orden. Men jeg synes, det er noget dyrt, hvis der kun er bj, som hun skriver. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Annoncen er væk. Og måske dukket op igen -

Snakker i om hende her ? :

https://annoncelight.dk/showad/319484

russian deep throat queen.

Tror at plastikkirurgen havde for meget filler i sprøjten, og iøvrigt en dårlig dag.

Hun ser så gennemført kunstig ud at det bliver til - kunst.

Smag og behag er heldigvis forskellige. Men hende her skulle jeg have penge for at besøge.

Og priser er jo vanvittige for et simpel BJ.

Har aldrig set en der annoncerer med pris for 6 min (700kr) det kalder jeg for en quickie !

LOL

Del dette indlæg

Link til indlæg

6minutter 700kr ! Mon det er med stopur? Jeg ville føle mig heldig hvis det så endte med 7 minutter:)

Redigeret af bungalove

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende. Hun er utrolig god til photoshop :D 

Hun er helt naturlig af udseende. Frækt ansigt, brysterne er store, men hun er også temmelig overvægtig. Mit besøg bar præg af at hun var meget nervøs og usikker og nærmest febrilsk. 
Hun slår mig som en sød pige, der ikke ved hvad hun laver. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
bungalove skrev, for 2 timer siden:

6minutter 700kr ! Mon det er med stopur? Jeg ville føle mig heldig hvis det så endte med 7 minutter:)

Det er jo et fund til prisen:D:biggrin:

Du skulle se/høre tøserne på sugardaters.com:D:biggrin: gad vide om hun er blevet inspireret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studerende skrev, den 29.5.2021 at 17:28:

Har besøgt hende. Hun er utrolig god til photoshop :D 

Hun er helt naturlig af udseende. Frækt ansigt, brysterne er store, men hun er også temmelig overvægtig. Mit besøg bar præg af at hun var meget nervøs og usikker og nærmest febrilsk. 
Hun slår mig som en sød pige, der ikke ved hvad hun laver. 

noget velhavende studerende vi har her i byen må jeg konstatere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...