Hop til indhold
PeterN

Scarlett - sød smuk pige, fantastisk blowjob!

Recommended Posts

Kære alle,

ja hun er her kun et par dage mere, og tager - som jeg forstod det - hvem allerede på søndag!

Søde Scarlett ser præcis ud som sine billeder. Meget slank høj pige (ca. 173)..... 

Ja og så giver hun altså et rigtig godt blowjob. Et blowjob man virkelig kan mærke særlig når hun pirrer hovedet med sin kinky tunge........ 

Og så kan hun tage fra når der skal knaldes..... Ingen problemer med at pule igennem - heller ikke i doggystyle !!!! Virkede som om hun var helt med på den! 

Så ja dem der er til en smuk, sød og imødekommende pige der giver et meget dejligt blowjob - go for it! Men hun er her kun indtil søndag ;-) 

Ok håber det kan bruges derude selvom det ikke blev til den helt store poetiske knaldroman denne gang haha 

Go' weekend !!!

KH

PN 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@hankypanky888 Jeg betalte 1700 for en time inkl. rimming, og det var med superfransk.

Det er muligt at man skal betale lidt udover de 1200,- for en time med superfransk, men er ikke sikker ....... ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@hankypanky888 Jeg synes at oplevelsen af kys er meget individuel, så det plejer ikke at komme med detaljeret beksrivelse af. 

@Qwas Det er i nærheden af Islands Brygge metrostation, og så kommer vi ikke nærmere :ph34r:

;-) Dejligt at min anmeldelse kan bruges ;-) 

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterN skrev, den 21.5.2021 at 16:16:

@hankypanky888 Jeg synes at oplevelsen af kys er meget individuel, så det plejer ikke at komme med detaljeret beksrivelse af. 

@Qwas Det er i nærheden af Islands Brygge metrostation, og så kommer vi ikke nærmere :ph34r:

;-) Dejligt at min anmeldelse kan bruges ;-) 

Hej PeterN, Hun er tilbage! hvad du have gættet hendes alder over 25 eller under ? /tak på forhånd

Redigeret af Where2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for det hurtige respons :=):)

Ville du fundet på at genbesøge hende !

Redigeret af Where2

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterN skrev, den 21.5.2021 at 13:55:

inkl. rimming,

En absolut favoritydelse for mig. Du skriver ikke om det, men var hun okay til det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Delicious Scarlett skrev, den 27.9.2021 at 14:36:

@Wasted Youth @PeterN Awwww! Thank u for a such kind words, really happy to hear it! Hope to see u again

In pink and black, in everything, or without,  you could drive me crazy....

Happy New Year from Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...