Hop til indhold
Ødis

Naughty student Lissy in Odense

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/316699

Lissy besøgt i dag. (ved godt hun har været anmeldt før på CPH delen)

Det er 100% hende på billeder

Annonce og billeder matcher fint, måske lidt mere rund i dag en nogle af billederne giver indtryk af, men  dejlig er hun :-)

(Modelbilleder ser man i mange annoncer... som i de fleste) 

Billeder hvor hun holder Ekstrabladet/avis er som man møder hende.

Ud over Lissy's naturlige og helt nede på jorden måde at være på, vil jeg fremhæve hendes helt unikke gode humør.

Jeg har aldrig før besøgt så glad, smilede og humør-bombe pige som Lissy.

Grinede meget under besøget og hun dansede rundt til musikken, nice moves :-)

Hun leverede på sexen, hele vejen rundt. Lækre kys, og god indlevelse og blow i særklasse.

Stedet er kendt sted tæt på KFC 

Er man til glad, nede på jorden, godt humør blondie babe, så går man ikke forkert i byen 

 

Redigeret af Ødis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i dag. Hun er sød og med på sexen fra start til slut.

Hun er lidt buttet end billederne viser (ikke en beklagelse, bare en observation), dog fræk i sengen. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ødis skrev, den 21.5.2021 at 12:42:

https://annoncelight.dk/showad/316699

Lissy besøgt i dag. (ved godt hun har været anmeldt før på CPH delen)

Det er 100% hende på billeder

Annonce og billeder matcher fint, måske lidt mere rund i dag en nogle af billederne giver indtryk af, men  dejlig er hun :-)

(Modelbilleder ser man i mange annoncer... som i de fleste) 

Billeder hvor hun holder Ekstrabladet/avis er som man møder hende.

Ud over Lissy's naturlige og helt nede på jorden måde at være på, vil jeg fremhæve hendes helt unikke gode humør.

Jeg har aldrig før besøgt så glad, smilede og humør-bombe pige som Lissy.

Grinede meget under besøget og hun dansede rundt til musikken, nice moves :-)

Hun leverede på sexen, hele vejen rundt. Lækre kys, og god indlevelse og blow i særklasse.

Stedet er kendt sted tæt på KFC 

Er man til glad, nede på jorden, godt humør blondie babe, så går man ikke forkert i byen 

 

Hun deler telefonnummer med rigtig mange andre. Overvejede at besøge hende men hun (eller den der sidder ved telefonen) ville absolut have et selfie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
herigen skrev, 1 time siden:

Hun deler telefonnummer med rigtig mange andre. Overvejede at besøge hende men hun (eller den der sidder ved telefonen) ville absolut have et selfie. 

@herigen jeg er ikke blevet bedt om selfie, og vil i øvrigt heller ikke gå med på det hvis jeg blev spurgt. 

Flere taler om at de bliver bedt om selfie, men jeg kan ikke gennemskue om det er "stik prøve" kontrol eller om det er måden man henvender sig på der gør udslaget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
herigen skrev, den 27.5.2021 at 17:08:

Hun deler telefonnummer med rigtig mange andre. Overvejede at besøge hende men hun (eller den der sidder ved telefonen) ville absolut have et selfie. 

Jeg er helt enig med dine beskrivelse af hende og stemmer ens med mine oplevelse. Jeg besøgte hende i dag i København og

Det var en dejlig at føle hendes tilstedeværende i den tid jeg var sammen Lissy. For øvrigt jeg ikke blev spurgt selfie. God søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Lissy og hun spillede godt nok op til dans. Hun var provokerende på en meget fræk måde, virkede nærmest som en "I've been a bad girl" straf mig ting vi havde gang i.

Hun ville facefuckes, bolles hårdt og prøvede hele tiden grænser af med mig(Var nærmest nødt til at rive armen om på hende for at få hende i en cowgirl). Og hun har lidt det der lille pige look med hvalpefedtet, fregnerne og det blonde hår.

Hun var ikke for mig hvad jeg ville kalde en klassisk GFE-experience, men mere bare et frækt og godt knald.

Og var nu meget fedt at se ex-gymnasten gå helt hjulbenet op af sengen :lol: 

Ps. Hendes nye sted var et mareridt for mig at finde lejligheden, så et godt råd er at gå ind af døren i stedet for at banke på, i forstår når i er der ;) 

Redigeret af Soothsayer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og da jeg så havde besøgt hende Caroline og opdaget at hun ikke er særlig køn så tænkte jeg, jeg besøger da bare Lissy så, og hun svarede hurtigt på sms og mig derhen og fanme om hun ikke svarer en eller anden røvsyg historie om at hendes aftensmad er brændt på og lejlighed fuld af røg, så hun ville gerne finde et andet tidspunkt..lige der blev jeg utroligt træt af kvinder og så kørte jeg hjem igen <_<

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Mr Black skrev, for 24 minutter siden:

Og da jeg så havde besøgt hende Caroline og opdaget at hun ikke er særlig køn så tænkte jeg, jeg besøger da bare Lissy så, og hun svarede hurtigt på sms og mig derhen og fanme om hun ikke svarer en eller anden røvsyg historie om at hendes aftensmad er brændt på og lejlighed fuld af røg, så hun ville gerne finde et andet tidspunkt..lige der blev jeg utroligt træt af kvinder og så kørte jeg hjem igen <_<

Ha,ha for mig kunne hun sgu godt være typen sådan noget kunne ske for...Men er selvfølgelig mere sandsynligt der kom en bedre betalende kunde...Føler med dig.

Redigeret af Soothsayer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, 1 time siden:

fanme om hun ikke svarer en eller anden røvsyg historie om at hendes aftensmad er brændt på og lejlighed fuld af røg,

Annoncen er væk nu, så måske er hendes historie rigtig bortset fra hun måske har brændt hele lortet ned... ;):(

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 37 minutter siden:

Annoncen er væk nu, så måske er hendes historie rigtig bortset fra hun måske har brændt hele lortet ned... ;):(

Vildt nok, ja det er den sgu..:eek:..så er det måske rigtig nok ?

det er sgu da også utroligt de ikke lige viser pigebarnet hvordan komfuret virker for den er god nok, hun har lige skrevet og beklaget og hun har næsten udbrændt hele lortet efter hvad hun skriver..:D..og har lige tilbudt mig en ny tid og lover ikke at koge noget den dag :D

 

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 26 minutter siden:

Vildt nok, ja det er den sgu..:eek:..så er det måske rigtig nok ?

det er sgu da også utroligt de ikke lige viser pigebarnet hvordan komfuret virker ! :D

 

Syntes da stadigvæk hun er på både Annoncelight og Eroguide? Godt nok kedeligt for hende hvis der har været problemer i den lejlighed, da jeg tror den ikke er helt billig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soothsayer skrev, for 13 minutter siden:

Syntes da stadigvæk hun er på både Annoncelight og Eroguide? Godt nok kedeligt for hende hvis der har været problemer i den lejlighed, da jeg tror den ikke er helt billig ;-)

Haha, jeg tror også hun overdriver lidt for jeg kunne godt få en tid nu her, så helt udbrændt er den nok ikke og det sted hun opholder sig på nu her er ikke specielt tæt på KFC men dog i Odense :D

 

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olympus
Mr Black skrev, for 12 timer siden:

Haha, jeg tror også hun overdriver lidt for jeg kunne godt få en tid nu her, så helt udbrændt er den nok ikke og det sted hun opholder sig på nu her er ikke specielt tæt på KFC men dog i Odense :D

 

Hvad betyder KFC?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå så lykkedes det at få en aftale med hende, kommunikationen er lidt tung hun vil kun skrive sms men er længe om at svare, det lykkedes dog til sidst..hun er en sjov type, der er gang i hende lige fra start af jeg havde bestilt en time og blow uden og efter et hurtigt bad lagde jeg mig på ryggen midt på sengen efter hendes anvisninger og så gik hun omgående i gang med at give mig et rigtig frækt og vådt og dybt blowjob det er hun rigtig god til og jeg var tæt på at komme i munden på hende, vi byttede og mig ned og slikke hende, hun kan lide det hårdt, frækkest hvor hun lå på alle fire med numsen i vejret og jeg slikkede hende bagfra med næsen oppe i grotten imens man kan sutte og suge på klit og læber :P..det var hun rimelig vild med og hun masede bogstavelig talt hele hendes underliv ind i hovedet på mig, så fik jeg gummi på og vi startede med almindelig missionær, hun er mega fræk og ligger konstant og nulre sin klit og læber og tigger om man knepper hende hårdt, hun kan af en eller anden grund også rigtig godt lide hvis man stikker et par fingre i munden på hende mens man knepper hende, faktisk ret frækt og hun tænder i det hele taget tydeligt på hvis man er lidt hård ved hende, da det var ved at være oppe over trak jeg mig ud og flåede gummi af og kom ud over hendes mave og bryster dejligt, efter en skyller gik vi i gang med anden halvleg, hvor hun blandt andet sad på gulvet og suttede på min pik og jeg slikkede hende igen lang tid, denne gang endnu mere styrende og hun ligesom underkaster sig og spiller fræk teenage tøs, det virker til at hun nyder hvad hun laver for hun virker som en glad og humoristisk pige og hun stønner højlydt og ihverfald en enkelt gang er jeg næsten sikker på hun kom..

alt ialt er jeg fint tilfreds med besøget, jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal skrive om hendes udseende, jeg synes ikke hun har det kønneste ansigt og hun er også lidt buttet, men når hun ligger med numsen i vejret er hun virkelig fræk og køn så det er uden tvivl den vinkel af hende jeg bedst kan lide og så er jeg vild med hendes personlighed og begejstring for det hun laver, hun giver sig 100% vil jeg mene :wub:

Hun er her i Odense en uges tid endnu inden hun rejser hjem til Letland.

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lissy meget sød, venlig , stille og smukke  pige.

Jeg kom først gang. Jeg vil gerne komme million gange i fremtiden. Jeg nydet og smagt hendes sød lips og masser kysses og kram...

Når du komme til hende du skal tage bad først og alt er klar i bad , bagefter går med hende til værelset og nyder sex med music...

Hun er en Smukkest og Sødest pige i hele verden. Jeg er så glad at nyde med Lissy idag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
herigen skrev, den 27.5.2021 at 17:08:

Hun deler telefonnummer med rigtig mange andre. Overvejede at besøge hende men hun (eller den der sidder ved telefonen) ville absolut have et selfie. 

Takker meget vigtig info, hun er nu på min no go liste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...