Hop til indhold
Guest Liderbasse

Alexis igen-igen

Recommended Posts

Guest Liderbasse

Ved godt der er flere tråde allerede, men Alexis er simpelthen for skøn til de eksisterende, som starter med ævl og kævl.

https://annoncelight.dk/showad/318403

Har lige været forbi igen, og det er ellers virkelig sjældent at jeg besøger samme GP mere end en gang (man skal jo se lidt af verden mens man kan).

Denne gang en halv time med cum on face. Hurtigt ind, for en gangs skyld blev dørtelefonen svaret hurtigt, op til lejligheden og betale, hurtig skyller og så var jeg klar.

Det var Alexis også, og hun sad forventningsfuldt på sengen i trusser og bh, klar til at blive ædt.

Og det blev hun. Hun er så fin og petite, så det er svært ikke bare at smile over hele femøren, når man kæler for hende.

Efter lidt kys, endda uopfordret med tungen, gik hun ned og begyndte på et lækkert økoblow med måsen i vejret mens jeg stod på knæ i sengen. Det har hun styr på, og udsigten var fantastisk. Et spejl havde været luksus, men jeg fik synet med fra alle vinkler.

Alexis bruger ikke lube, så naturligt våd og lidt spyt. Der var dog ikke helt plads til kalorius, hverken i missionær eller cowgirl, og jeg er ellers ikke over gennemsnit, så jeg gik med stor fornøjelse ned og gjorde mit bedste. Hun er en følsom ung dame, så man er ikke i tvivl om hvad det virker og hvad der ikke gør. Lækkert, når man elsker at slikke!

Så var hun klar - stadig ikke voldsomt meget plads, men vi kom standarderne igennem og igen var det et syn for guder! Stram og lækker og med det kønneste ansigt at se på imens.

Vi sluttede af med mig på ryggen mens Alexis suttede og handjobbede mig indtil jeg kom i ansigt og mund på hende. Hendes øjne lyver ikke - det her går hun op i. Fed øjenkontakt indtil jeg eksploderede. Jeg er normalt ikke god til “handsfree” afslutning og skal normalt hjælpe lidt til, men det gik simpelthen så godt for Alexis at jeg ikke ville forstyrre hende :wink:

1200 dask well spent. Jeg kørte hjem dejligt afslappet og decideret glad i låget!

Igen, beklager ny tråd og den lange anmeldelse, men jeg kan ikke forestille mig en mere perfekt GP efter mit hoved, så håber hun kommer til Odense en anden gang og at hun passer på sig selv. Alexis er virkelig en perle!

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad gør i andre med det selfie, som der bedes om?. Ville vildt gerne besøge Alexis, men trækker mig altså, når hun beder om selfie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren6 skrev, for 2 timer siden:

Hvad gør i andre med det selfie, som der bedes om?. Ville vildt gerne besøge Alexis, men trækker mig altså, når hun beder om selfie

Har ikke selv været ud for at blive bedt om det. Men vil gøre lige akkurat som du skriver: Trække mig...
Ikke for at mistænke nogen for "urent trav", men tænk lige hvad sådan en selfie kunne bruges til? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har 3 gange blevet spurgt om selfie. Tror vi kommer til at se mere af det. Desværre er det ikke alle os mænd der er gentlemen, og nogle af damerne har præferencer og grænser for hvad de stiller op til. Jeg har sendt selfies alle 3 gange, og jeg har endnu ikke blevet hængt ud eller noget. Men hvis man ikke følger de regler, som pigerne har kunne jeg godt forstille mig at risikere at blive hængt ud. Men helt ærligt hvor mange gange har man ikke uden at vide det blevet filmet, af udendørs eller indendørs kamera uden at vide det. Så om jeg sender en selfie eller bliver filmet med skjult kamera er hip som hap for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren6 wrote, 14 hours ago:

What do others do with the selfie that is requested ?. Would love to visit Alexis, but pulls me over when she asks for selfie

I was asked for a selfie from different Polish girls in Odense. I said no than you. There are dozens of hot girls around which does not ask for selfie. Sending selfie is disrespecting yourself from my perspective.

Redigeret af Jok7r

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok jeg bekræfter at Alexis er en vaskeægte perle, hvis man er til ung petite. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HeinoH skrev, for 12 minutter siden:

Er hun samme sted som LIssy? Når man skriver til dem, får man nøjagtig samme svar.

Lad os blot sige at de er i samme område.

Der er vist en del gang i KFC området p.t 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ødis skrev, for 1 minut siden:

Lad os blot sige at de er i samme område.

Der er vist en del gang i KFC området p.t 

Har de samme telefonpasser, så? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nybegynder11 skrev, den 26.5.2021 at 10:56:

Wow. ... hun ser meget appetitlig ud og jeg kommer gudskelov til Fyn snart. Er hendes bryster ægte? 

Ja de var ægte. Lige en bonus info. 

Jeg var meget tæt på at gå igen, da hun simpelthen så for ung ud, og det skulle jeg ikke nyde noget af. Men hendes tatoos og silikonelæber gjorde at jeg tænkte hun nok var over 18 år, hjulpet godt på vej af en simrende varme i lillemanden der sagde jaja hun er over 18 år, do it do it. Følte mig lidt som en gris bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skunken skrev, for 10 timer siden:

Ja de var ægte. Lige en bonus info. 

Jeg var meget tæt på at gå igen, da hun simpelthen så for ung ud, og det skulle jeg ikke nyde noget af. Men hendes tatoos og silikonelæber gjorde at jeg tænkte hun nok var over 18 år, hjulpet godt på vej af en simrende varme i lillemanden der sagde jaja hun er over 18 år, do it do it. Følte mig lidt som en gris bagefter.

Siliconelæber? BIg turnoff.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HeinoH skrev, for 11 timer siden:

Siliconelæber? BIg turnoff.

enig, men resten var ok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...