Hop til indhold
Pervy

Søger lærling med store bryster

Recommended Posts

Jeg har et lille håndværkerfirma i Københavnsområdet og nu skal vi udvide staben.
Er det forkert at hyre efter størrelsen på barmen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er usagligt og diskriminerende. Derudover virker det efter min mening en anelse amatøragtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er fredag, så det er ok at være crepy i Hyggesnak.
Jeg søger derimod en håndværker med en meget lille tissemand, noget for dig @Pervy

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, fordi kvinder med store bryster er jo markant bedre kvalificeret til et sekretær job end dem med små.

Det er jo næsten det nemmeste, hvis du på jobopslaget ber kvinderne om at skrive deres BH størrelse på CV’et. På den måde kan du lettere sortere dem med små bryster fra og til sidst sidde med den kvinde, med største bryster…. 

Men inden du må ordne mit gulv, skal du lige vise hvor store dine nosser er. Det duer ikke at have en idiot med små nosser rendende og ligge mit gulv. Det duer sgu ikke. Så hellere nogle ordentlige store kompetente nossere! Det er nemlig vigtigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 1 minut siden:

Ja, fordi kvinder med store bryster er jo markant bedre kvalificeret til et sekretær job end dem med små.

Det er jo næsten det nemmeste, hvis du på jobopslaget ber kvinderne om at skrive deres BH størrelse på CV’et. På den måde kan du lettere sortere dem med små bryster fra og til sidst sidde med den kvinde, med største bryster…. 

Men inden du må ordne mit gulv, skal du lige vise hvor store dine nosser er. Det duer ikke at have en idiot med små nosser rendende og ligge mit gulv. Det duer sgu ikke. Så hellere nogle ordentlige store kompetente nossere! Det er nemlig vigtigt. 

Hvem siger  at det ikke er en mandlig lærling med store manboobs der ledes efter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 1 minut siden:

Som om kvinder ikke kan være håndværkere. Hvad hulen skal jeg bruge en sekretær til?
Det er ærligt talt ret diskriminerende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, for 1 minut siden:

Som om kvinder ikke kan være håndværkere. Hvad hulen skal jeg bruge en sekretær til?

Jeg har mødt kvindelige slagteriarbejdere - så kan de også være håndværkere! :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, for 2 minutter siden:

Jeg beklager min antagelse. Jeg tænkte blot med din sexistisk og diskrimerende tilgang, så var det ikke en kvindelig håndværker du søgte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, Lige nu:

Jeg beklager min antagelse. Jeg tænkte blot med din sexistisk og diskrimerende tilgang, så var det ikke en kvindelig håndværker du søgte. 

Nu projicerer du din egne reaktionære holdninger over på mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, for 1 minut siden:

Nu projicerer du din egne reaktionære holdninger over på mig.

Gør jeg det? Det må du sørme undskylde :) .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 2 minutter siden:

Gør jeg det? Det må du sørme undskylde :) .. 

Undskyldning accepteret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, den 21.5.2021 at 15:28:

Kun blyantsprøven.

Duer ikke. Blyantsprøven kan alle sekretærer over 45 bestå ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Væg prøven, når kvinden stiller sig med front mod væggen, skal bryster røre væggen før fødderne. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...