Matrossen 0 Skrevet 21. Maj, 2021 Er der nogle der har haft kontakt til hende her og kan berette om hun er ægte? Har forsøgt mail, men ingen svar. https://annoncelight.dk/showad/317735 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EsbjergFyren 135 Skrevet 21. Maj, 2021 Matrossen skrev, for 10 timer siden: Er der nogle der har haft kontakt til hende her og kan berette om hun er ægte? Har forsøgt mail, men ingen svar. https://annoncelight.dk/showad/317735 Pludseligt får du en mail, hvor de beder dig skifte til et andet site som du skal betale for. Har prøvet det et par gange så jeg er ret sikker på - sig til engang, hvis du får en mail og jeg har ret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Matrossen 0 Skrevet 23. Maj, 2021 Virker også mærkeligt, at der er 2 forskellige emailadresser nu. Er desværre nok et scam, lød ellers som en god oplevelse. Hvis der er nogle der har haft kontakt så skriv endelig, gerne privat. Er der andre anbefalinger til et godt økoblowjob med slug i Esbjerg i det prisleje, så kom endelig med dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
O'Malley 70 Skrevet 23. Maj, 2021 Mit umiddelbare gæt vat at det var hende der kaldte sig vestkystvejensbj, men den et helt for egen tegning. Har ikke haft lontakt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Matrossen 0 Skrevet 10. Juni, 2021 Så er hun på igen. Fik aldrig rigtig noget svar fra hende, så prøver igen. Andre der er mere heldige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow4u 1 Skrevet 22. Juli, 2021 Ellers skriv til mig [email protected]. bedste b job ever;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 45 14 Skrevet 22. Juli, 2021 Blow4u skrev, for 33 minutter siden: Ellers skriv til mig [email protected]. bedste b job ever;) Annoncerer du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow4u 1 Skrevet 22. Juli, 2021 Du kan jo skrive så vil jeg gerne sende dig en lille annonce:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 45 14 Skrevet 22. Juli, 2021 Blow4u skrev, Lige nu: Du kan jo skrive så vil jeg gerne sende dig en lille annonce:) Det vil jeg gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow4u 1 Skrevet 22. Juli, 2021 I er nødt til at sende en mail til mig for jeg må åbenbart kun sende et vist antal breve herinde. [email protected] 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ksm 135 Skrevet 23. Juli, 2021 Vestjyde 45 skrev, for 14 timer siden: Det vil jeg gøre Hej Vestjyde 45 har du fået svar fra Blow4u ? har nemlig selv skrevet en mail men intet svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Matrossen 0 Skrevet 23. Juli, 2021 Vil også gerne vide om der er nogle der har fået kontakt og eventuel en anmeldelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 45 14 Skrevet 23. Juli, 2021 Ksm skrev, for 55 minutter siden: Hej Vestjyde 45 har du fået svar fra Blow4u ? har nemlig selv skrevet en mail men intet svar Ja hun vendte hurtig tilbage på mail efter jeg skrev til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ksm 135 Skrevet 23. Juli, 2021 Vestjyde 45 skrev, for 8 timer siden: Ja hun vendte hurtig tilbage på mail efter jeg skrev til hende Super, jeg har dog ikke hørt en dyt endnu :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 45 14 Skrevet 23. Juli, 2021 Ksm skrev, for 2 timer siden: Super, jeg har dog ikke hørt en dyt endnu Mærkeligt hun svarede tilbage inden for 5 minutter i aftes. Hun skrev hun var på de næste par dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Begynder 1 Skrevet 28. Juli, 2021 Hej Vestjyde 45, har du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg