Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

Der er så meget mænd ikke forstår :shock:

Men altså... hun skriver 168 og 45 kg. Men når man står overfor hende er den visuelle glæde 52 kg :huh: jamen jamen. Alt det stilletter pikant lingeri og krigsmaling.. gør det hende så 7 kg tungere :oops: milde moses 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 16 minutter siden:

Men altså... hun skriver 168 og 45 kg. Men når man står overfor hende er den visuelle glæde 52 kg :huh: jamen jamen. Alt det stilletter pikant lingeri og krigsmaling.. gør det hende så 7 kg tungere :oops: milde moses 

Jeg kan ikke se hvordan hendes vægt, lingerie og makeup, har relevans ift om nogle har noget nyt omkring Trine? :) 

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 29 minutter siden:

Kan ikke se hvad det har med sagen at gøre? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Havnebumsen skrev, for 44 minutter siden:

Godmorgen :-) 

Har du mon fået det forkerte ben ud af sengen ;-) 

Min annonce er ikke opdateret i temmeligt lang tid - godt du fik påpeget det åbenlyse. Nemlig at jeg åbenbart ikke var grundig nok da jeg sidst gjorde det ;-) 

Jeg vejer rent faktisk 45kg. Jeg sender dig gerne en lille film af jeg stiller mig på en vægt. Faktisk er de 45kg den eneste grund til at jeg har holdt så lang pause. For jeg ved med 100% sikkerhed, at det vil blive kommenteret i smadder herinde, at nu er jeg for tynd og bla bla bla.

Make-up bruger jeg næsten ikke. Og en bh og et par trusser vejer ikke meget :-) 

Jeg beklager den ikke opdaterede annonce. Men jeg har simpelhen ikke været ‘på’ i umindelige tider.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Godmorgen :-) 

Har du mon fået det forkerte ben ud af sengen ;-) 

Min annonce er ikke opdateret i temmeligt lang tid - godt du fik påpeget det åbenlyse. Nemlig at jeg åbenbart ikke var grundig nok da jeg sidst gjorde det ;-) 

Jeg vejer rent faktisk 45kg. Jeg sender dig gerne en lille film af jeg stiller mig på en vægt. Faktisk er de 45kg den eneste grund til at jeg har holdt så lang pause. For jeg ved med 100% sikkerhed, at det vil blive kommenteret i smadder herinde, at nu er jeg for tynd og bla bla bla.

Make-up bruger jeg næsten ikke. Og en bh og et par trusser vejer ikke meget :-) 

Jeg beklager den ikke opdaterede annonce. Men jeg har simpelhen ikke været ‘på’ i umindelige tider.

Intet forkert ben ud af sengen. Og du behøver ikke beklage. Og stoler på dit ord omkring vægten :)

Men du fangede essensen. Der var en fejl i annoncen. 

Hav en god dag og håber alt vel med dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 1 time siden:

Intet forkert ben ud af sengen. Og du behøver ikke beklage. Og stoler på dit ord omkring vægten :)

Men du fangede essensen. Der var en fejl i annoncen. 

Hav en god dag og håber alt vel med dig

Man kan få opmærksom på mange mere fornuftige måder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Juggsplayer skrev, den 21.5.2021 at 07:59:

Noget nyt om TT, syndes det er laaaaaang tid siden jeg har set / hørt fra dejlige Trine.

https://annoncelight.dk/showad/182326

hmmmm noget nyt??....umiddelbart ikke da hendes billeder stadig bliver shoppet til det uvirkelige, og annoncen stadig indeholder de uaktuelle links, til anmeldelser fra dengang Elvis var på besøg, og ruder konge var knægt.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Røvslikker skrev, den 22.5.2021 at 11:59:

hmmmm noget nyt??....umiddelbart ikke da hendes billeder stadig bliver shoppet til det uvirkelige, og annoncen stadig indeholder de uaktuelle links, til anmeldelser fra dengang Elvis var på besøg, og ruder konge var knægt.

Og God dag til dig :lol: :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var da en masse flueknepperi om dejlige Trines vægt i en gammel annonce.

Jeg er langt mere interesseret i det egentlige spørgsmål i tråden, om du @Trinetease har det godt? Og om vi kan være heldige at mødes med dig igen. Allerhelst hvis du også kommer til Aalborg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Qwertyy

Ja… er Trine stoppet? Eller kan aftaler laves…. Privat/diskret — eller hvad er status på denne gudinde mon:)?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Qwertyy skrev, for 40 minutter siden:

Ja… er Trine stoppet? Eller kan aftaler laves…. Privat/diskret — eller hvad er status på denne gudinde mon:)?

Det kan Trine fortælle dig hvis du skriver til hende :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...