Hop til indhold
quark

Lisa Middelfart 39 år.

Recommended Posts

Jeg har været ved den mest fantastiske pige/kvinde, med den dejligste mis med en lille tot over sprækken 8-), og stram :o. der udover har hun de mest fantastiske og modne patter. Jeg forstår dog ikke der ikke er nogen respons på min anbefalng, hverken i chat, eller andre kommentarer :?. jeg synes bare som gammel garved kunde i branchen, at andre skulle have en oplevelse hvor det er muligt, at mærke noget der er udover den fysiske fornøjelse :D.

håber nogen ikke vil miste oplevelsen inden hun tager hjem ;).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt korrekt, det er på EB. og jeg har selvfølgelig glemt, da jeg sidder og "laver arbejdssedler" i min forvirring :?. Det er der måske nogen der kender. jeg kan kun varmt anbefale Lisa, hun er som skrevet nystartet, og er en moden sexet pige/kvinde.

hun er ikke høj, lidt buttet. brysterne er dejlige naturlige til den større side, hendes mis er glatbarberet, med en lille behåring over hendes smukke læber, altså dem for neden :). og hun ved hvordan vi skal tilfredsstilles 8-), hun yder også super fransk.

jeg vil tilføje at Lisa sagde, hun er her til på fredag. håber i vil give mig plads til en tur i karusellen mere imorgen :D.

hun befinder i nærheden af Middelfart.

hendes mobil nr. 81 543 715.

håber det kan hjælpe jer ;).

hvis der er nogen der har prøvet Lisa, så kom med en melding, hvad i synes om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...