Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hey.

Skal en smut til København (nærmere bestemt Nyhavn) og søger en fræk kvinde til blow/sex.

Nogle der kan anbefale en kvinde, i gåafstand fra Nyhavn??

Skrevet
M_Billund skrev, for 42 minutter siden:

Hey.

Skal en smut til København (nærmere bestemt Nyhavn) og søger en fræk kvinde til blow/sex.

Gå til Kongens Nytorv og tag Metroen så er der masser af kvinder rundt omkring.

Skrevet
M_Billund skrev, for 3 timer siden:

Hey.

Undskyld jeg spørger, men hvor længe siden er det, du har været i København? De sidste gadepiger forlod Nyhavn for 50 år siden. Der er en stripklub, men pas på med den. Pussyboy har ret, tag metroen.

Skrevet
shiny skrev, for 11 timer siden:

Undskyld jeg spørger, men hvor længe siden er det, du har været i København? De sidste gadepiger forlod Nyhavn for 50 år siden. Der er en stripklub, men pas på med den. Pussyboy har ret, tag metroen.

Undskyld jeg spørger Shiny. Hvor lang tid siden er det du har lært at læse. Pussyboy skriver da tydeligt, at det er piger i gå afstand fra Nyhavn, da han skal bo der. Og ikke gadepiger i Nyhavn for 50 år siden.

Skrevet
Gudindefan skrev, den 21.5.2021 at 11:09:

Undskyld jeg spørger Shiny. Hvor lang tid siden er det du har lært at læse. Pussyboy skriver da tydeligt, at det er piger i gå afstand fra Nyhavn, da han skal bo der. Og ikke gadepiger i Nyhavn for 50 år siden.

Så tydeligt er det heller ikke. Indlægget er et af flere her for nylig fra det mørke Jylland, som bygger på en antagelse om, at købesex er  noget der falbydes i flæng i bestemte københavnske kvarterer. Men du har måske noget at byde ind med? 

Skrevet
Gudindefan skrev, den 21.5.2021 at 11:09:

Og lige en ting til: Hvad med om du øver dig på tegnsætning? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.