Alanonzodk 7 Skrevet 20. Maj, 2021 https://annoncelight.dk/showad/318762 hun svarer sms hurtigt men har ikke set nogen anmeldes om hende nogen som har prøvet? ellers tage jeg turen senere iaften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2240 Skrevet 20. Maj, 2021 Alanonzodk skrev, for 3 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/318762 hun svarer sms hurtigt men har ikke set nogen anmeldes om hende nogen som har prøvet? ellers tage jeg turen senere iaften Ser frem til anmeldelsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thommsen 0 Skrevet 27. Maj, 2021 Hej hvordan gik din tur? tænker selv på at besøge hende vil bare gerne høre hvad du synes om hende først Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 28. Maj, 2021 Hej Det har jeg - hun er stille sød - en helt almindelig pige, så er det det man tænder på - er hun et besøg værd.... hun giver mere end i aftaler - jeg bestilte et blow uden med slug - jeg pillede lidt, efter nogle få minutter spurgte hun om jeg ville have en 69 - self. Ville jeg det kort efter lagde hun sig på ryggen - jeg slikkede videre og gav finger til hun kom - hun satte kondom på og vi havde sex - jeg kan ikke klage over noget - hun sagde hun ville blive i 2-3 uger og nu er det snart en uge siden om hun altid er sådanne da jeg kun har været der een gang - eller om jeg var heldig at komme og hun var Max liderlig - ingen tvivl om hun er våd og stram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewBear 77 Skrevet 28. Maj, 2021 Kunne godt være fristet på at besøge hende I hendes profil står hun er naturlig behåret, Er det tilfældet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 28. Maj, 2021 NewBear skrev, 1 time siden: Kunne godt være fristet på at besøge hende I hendes profil står hun er naturlig behåret, Er det tilfældet? Hej er lige kommet tilbage - snuppede en tur igen - samme oplevelse som mit første indlæg.... idag havde hun lidt stupper - vil ikke kalde det naturligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 151 Skrevet 30. Maj, 2021 fræk6 skrev, den 28.5.2021 at 22:43: idag havde hun lidt stupper - vil ikke kalde det naturligt Kan du uddybe hvad stupper er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 30. Maj, 2021 SlikkeFrands skrev, for 20 minutter siden: Kan du uddybe hvad stupper er? 2mm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 840 Skrevet 30. Maj, 2021 SlikkeFrands skrev, for 3 timer siden: Kan du uddybe hvad stupper er? Stubbe.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 30. Maj, 2021 Vendelboen skrev, for 8 timer siden: Stubbe.. Det var vist mig der startede med ppèr - sommetider går det lige stærkt nok - med stubber er meget korte :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 426 Skrevet 2. August, 2021 Lixy er rigtig sød, og nem at omgås. Hun leverer varen, og er dejlig stram. Ikke nogen slank og fit pige, men det kan nogle af os jo godt lide Hun holder til i samme lejlighed som Viki, som er et ok sted. Ikke særligt diskret - midt på Vesterbro - men ok lejlighed. Prisen er bestemt også et plus. 30 min. med cim til kr. 800, må siges at være meget billigt. Thumbs up herfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2240 Skrevet 3. August, 2021 kingdane68 skrev, for 3 timer siden: Lixy er rigtig sød, og nem at omgås. Hun leverer varen, og er dejlig stram. Ikke nogen slank og fit pige, men det kan nogle af os jo godt lide Hun holder til i samme lejlighed som Viki, som er et ok sted. Ikke særligt diskret - midt på Vesterbro - men ok lejlighed. Prisen er bestemt også et plus. 30 min. med cim til kr. 800, må siges at være meget billigt. Thumbs up herfra. Link til annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 840 Skrevet 3. August, 2021 deralte skrev, for 4 timer siden: Link til annonce? Se første indlæg.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2240 Skrevet 3. August, 2021 Vendelboen skrev, for 6 timer siden: Se første indlæg.. Tak for svaret. Det er oplagt at se der, men linket virkede ikke, da jeg tidligere så på siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Devildriver 26 Skrevet 14. August, 2021 Jeg var forbi i dag. Sød og omgængelig . Ikke den vildeste pige på lagnet,men ok til 600 kr for en halv time hvor jeg fik lov at komme i hendes mund 2 gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mellemben Skrevet 14. August, 2021 Devildriver skrev, for 4 timer siden: Jeg var forbi i dag. Sød og omgængelig . Ikke den vildeste pige på lagnet,men ok til 600 kr for en halv time hvor jeg fik lov at komme i hendes mund 2 gange Sku da en flot pige til den pris, såfremt det er hende på billederne? Men der blev skrevet 28. Maj 2 - 3 uger så skal det forstås som hun er tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 14. August, 2021 Mellemben skrev, for 1 time siden: Sku da en flot pige til den pris, såfremt det er hende på billederne? Men der blev skrevet 28. Maj 2 - 3 uger så skal det forstås som hun er tilbage? Ja, det er hende på billederne. Og ja, hun er her pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mellemben Skrevet 15. August, 2021 autobahn skrev, for 19 timer siden: Ja, det er hende på billederne. Og ja, hun er her pt. Tak for svar og nu forstår jeg bedre og bedre, hvorfor mænd vælger Udlandske piger og så sviner de heller ikke en til i første sms Undskyld afsporing, havde blot lidt vejrtrækningsproblemer Så tilbage til TS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
happy9k 20 Skrevet 17. August, 2021 Hvor i byen skal man køre til for at besøge hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Devildriver 26 Skrevet 9. November, 2021 Jeg var lige forbi igen her til aften. Det var en noget skuffende omgang. Fik betalt for et kvarter og startede med at slikke hende . Det var hun sjovt nok ikke vild med i dag fordi hun var følsom og spurgte lidt irriteret om hvornår jeg begyndte at kneppe hende. Startede ud i missionær, men inden da blev kalorius smurt godt ind i glide creme selvom hun var nok så våd. Dernæst fik jeg at vide jeg skulle være forsigtig og lidt inde i akten tyssede hun på mig. Om hun havde en dårlig dag eller om hun bare har fået for meget pik skal jeg ikke kunne sige,men gentagelse kommer ikke til at ske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 230 Skrevet 9. November, 2021 (edited) Devildriver skrev, 1 time siden: Jeg var lige forbi igen her til aften. Det var en noget skuffende omgang. Fik betalt for et kvarter og startede med at slikke hende . Det var hun sjovt nok ikke vild med i dag fordi hun var følsom og spurgte lidt irriteret om hvornår jeg begyndte at kneppe hende. Startede ud i missionær, men inden da blev kalorius smurt godt ind i glide creme selvom hun var nok så våd. Dernæst fik jeg at vide jeg skulle være forsigtig og lidt inde i akten tyssede hun på mig. Om hun havde en dårlig dag eller om hun bare har fået for meget pik skal jeg ikke kunne sige,men gentagelse kommer ikke til at ske. hallo 15 min seriøst og så forventer du hun ligger og stønner klar til orgasme ej fuck sorry guys jeg er sgu skuffet over niveauet P.S nej jeg har ikke prøvet hende og jeg ved ikke engang om jeg har lyst men den slags gør man helt mister lysten glem det jeg tror ikke vi nogensinde kommer på bølgelængde så du behøver ikke svare Redigeret 9. November, 2021 af gøffe 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungersvend 82 Skrevet 10. November, 2021 Jeg var også forbi hende. (I forgårs) Bestilte 30 min. Slikkede hende i starten uden at der var problem i det, så tror også at det skyldes at du kun bestilte et kvarter og hun gerne ville holde tiden. Jeg har bestemt et indtryk af at hun gør hvad hun kan for at kunden får en god oplevelse, samt at det er billigt for det hun leverer. På trods af dette kommer jeg dog ikke igen. Jeg er ret kræsen og klikker kun med en lille procentdel af pigerne, og lixy var ikke iblandt den. Ikke at hun gjorde noget forkert, men jeg vil hellere bruge næste den næste pose penge øremærket til gp-besøg på at lede efter en ny pige jeg har bedre kemi med. /ungersvend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Devildriver 26 Skrevet 11. November, 2021 (edited) gøffe skrev, den 9.11.2021 at 21:41: hallo 15 min seriøst og så forventer du hun ligger og stønner klar til orgasme ej fuck sorry guys jeg er sgu skuffet over niveauet P.S nej jeg har ikke prøvet hende og jeg ved ikke engang om jeg har lyst men den slags gør man helt mister lysten glem det jeg tror ikke vi nogensinde kommer på bølgelængde så du behøver ikke svare Okey gøffe fra 4. A Om jeg vil svarer eller ej får du ingen indflydelse på da dette er et forum for alle .jeg har igennem tiden slikket utallige piger til en orgasme på 15 min . At det ikke har lykkedes for dig forstår man jo egentligt godt med den arrogance du ligger for dagen. Kan du ha en god dag. Redigeret 11. November, 2021 af Devildriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 230 Skrevet 11. November, 2021 Devildriver skrev, for 19 minutter siden: jeg har igennem tiden slikket utallige piger til en orgasme på 15 min Tillykke du fortjener en medalje 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg