Hop til indhold
TykkeDreng

Gammel 'flamme'

Recommended Posts

Fedt forum. Det her er egentlig ikke en anmeldelse for hende jeg vil skrive om er ikke som sådan aktiv betalingspige.

Jeg sad i bilen på vej til et møde og kørte en vej jeg ikke normalt gør. Pludselig kom jeg i tanker om at der i den lille by jeg kørte igennem i tidernes morgen havde huset en af mine første faste betalingspiger.

Jeg havde sgu stadig et mobilnr. til hende så jeg prøvede lykken, kørte ind til siden og sendte en uskyldig SMS hvor jeg høfligt spurgte om nummeret stadig tilhørte Axxxx Xxxxxxxx.

Der gik kun et minut før jeg fik svar:

Ja det gør det . Længe siden, hva?

Jeg svarede prompte:

Jeps. Kan jeg få lov til at besøge dig? Jeg holder tilfældigvis i Bxxxxxx og håber på et lykketræf :-)

Axxxx:

Jeg bor ikke i Bxxxxxx længere, og jeg er på arbejde lige nu. Jeg er helt alene idag, så hvis du har lyst må du gerne komme og kneppe mig her.

Det ville jeg sgu' gerne men jeg var lidt udfordret på køretid, da jobadressen ikke lige var på vejen til mit møde. Hvad gør en liderlig hanhund - han prøver lige om han kan rykke sit møde en halv time og det kunne han :-)

Afsted til Rxxxxxxx til hendes jobadresse i fuld fart. Vi havde ikke aftalt pris så jeg tog chancen og hævede det beløb jeg plejede at gi' for en tur.

Ankom til adressen som var et kontorkompleks med flere firmaer. Det tog lidt tid at finde den rigtige dør, men der stod hun så - smilende og med frække øjne.

Ingen spildtid. Hurtigt ind på et kontor, ned med persiennerne. Jeg åbnede gylpen og hev pikken ud. Den var allerede godt stiv. Hun havde hevet sine cowbukser og G-streng ned så der var frit udsyn til en glat fisse. Med strakte ben og røven i vejret tog hun min pik i munden og helt ned i halsen. I sin tid var en af årsagerne til at hun blev en fast 'betalingsveninde' at jeg gerne måtte pule til når hun havde den i munden. Det gjorde jeg så igen uden at spørge og hun tog godt imod og gaggede endda på den - lækkert!

Om bag ved og pikken i bund i første hug. Hun var slaskvåd og stønnede højlydt. Jeg var voldsomt liderlig og nåede kun ganske få men hårde stød før jeg skød kanonen af i fissen på hende. Hun brokkede sig over at hun ikke nåede at komme, så jeg lod pikken være i fissen og hun pumpede løs (det så skide godt ud :-)) indtil hun også kom.

Jeg kan normalt kun skyde et skud pr. omgang, men pumperiet havde givet pikken ekstra liv så jeg spurgte om hun kunne tåle at få den i røven. Det sagde hun desværre nej til, men jeg kunne kneppe fissen igen ellers ville hun gerne sutte den af på mig. Jeg valgte det sidste og gaggede hende helt vildt og skød anden ladning af i halsen på hende. Fedt fedt fedt.

Hun slikkede pikken ren, hev bukser og trusser op og sagde tak for pik.

Jeg takkede også og spurgte om vi skulle ses igen. Det ville hun ikke love, men jeg var velkommen til at prøve at skrive. Bare det ikke blev for meget og på sjove tidspunkter, da hendes store dreng var flyttet hjem til hende igen.

Farvelkys og ud i bilen og afsted.

Det var først da jeg var kommet godt afsted at jeg kom i tanker om at jeg havde kneppet hende uden gummi, og at hun ikke havde bedt om penge.

Bondeanger over begge dele gjorde at jeg holdt ind og skrev en undskyldende SMS. Hun svarede at det var ok og at hun ikke ville have penge idag - bare pik :-)

Fed, spontant og meget fræk oplevelse.

Hav det godt og knep til derude.

//TykkeDreng

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...