Mayday 163 Skrevet 20. Maj, 2021 ❤️New hot girl i YESSICA ❤️❤️IIN VISSING HADSTEN RANDERS ❤️❤️❤️❤️❤️ 52701278 Cum in my mouth ❤️ prostate masage, GOLDEN SHOWE - Annoncelight Bestilling af tid: Fik en aftale i hus nemt med denne kvinde i går, skulle bekræfte 10 min før så hun kunne tænde for varmen inden man kom. Kvinden: Billederne i profilen ved jeg ikke om er retvisende, men hun er servicemindet og sød og venlig over for kunderne. Hun er en kvinde med former, og exotisk mørk glød i huden uden at være sort. Ikke den kønneste, Men smilende, glad og i godt humør. Selve akten: Bestilte 30 min BJ med Mega, CIM og prostate massage. Servicen levede op til alle forventninger, og så suger hun som en tunet industristøvsuger. Måtte stoppe en finger i munden for at få undertryk på, så jeg ikke fik flået mine lunger ud gennem raketten under det veludførte BJ. En meget kompetent dame hvad det angår.!!!! Fik hvad jeg betalte for Prisen. Var fair, betalte for en halve time med alt inkl som er listet på hendes AL side Stedet. Ligger godt nok lidt ude på landet, men stedet i sig selv er meget diskret rent og pænt 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 374 Skrevet 20. Maj, 2021 Mayday skrev, for 6 timer siden: Måtte stoppe en finger i munden for at få undertryk på, så jeg ikke fik flået mine lunger ud gennem raketten under det veludførte BJ. Du burde måske have skreget MAYDAY, MAYDAY 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg