EddieM 154 Skrevet 20. Maj, 2021 Hej Brødre Har nogen været hos hende her , kan ikke finde noget på hende .. Passer billeder , og hvordan er service .. https://annoncelight.dk/showad/317336 Hilsen Eddie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 20. Maj, 2021 EddieM skrev, for 4 minutter siden: Hej Brødre Har nogen været hos hende her , kan ikke finde noget på hende .. Passer billeder , og hvordan er service .. https://annoncelight.dk/showad/317336 Hilsen Eddie Kig her. der er i hvert fald mindst et billede der også finde på Pinkerest 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EddieM 154 Skrevet 20. Maj, 2021 Ja lidt øv , men jeg hæfter mig ved at hun skriver at hun gerne vil sende billeder med ansigt over mail .. Jeg prøver sku at kontakte hende , det har tit fist måske at være fint nok alligevel .. Jeg magter bare ikke at når man først er kommet ind , så står der en gammel tandløs krage på den anden side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 20. Maj, 2021 Jeg har også skrevet med hende men er ikke helt sikker på standarden. Så giv gerne en tilbage melding om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EddieM 154 Skrevet 20. Maj, 2021 Prada skrev, for 1 minut siden: Jeg har også skrevet med hende men er ikke helt sikker på standarden. Så giv gerne en tilbage melding om hende Selvfølgelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 20. Maj, 2021 Bare vi havde piger ved navn "Karen" og gerne brunetter, i Storkøbenhavn... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BaronVonKandis2 113 Skrevet 20. Maj, 2021 EddieM skrev, for 46 minutter siden: Selvfølgelig Det er en gammel kending, som har haft gode anmeldelser. Hun har valgt at være lidt "undercover" denne gang, så nyt navn og ingen billeder af ansigt. I kan roligt hoppe på vognen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EddieM 154 Skrevet 20. Maj, 2021 (edited) Jamen så hopper jeg med på vognen og ser hvor den kører hen .. Kommer en anmeldelse efter besøg Redigeret 20. Maj, 2021 af EddieM 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Indespectus 26 Skrevet 20. Maj, 2021 Yes en gammel kending. Og hun er stadig fantastisk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg