Hop til indhold

HotKaren Aalborg

Featured Replies

Skrevet
EddieM skrev, for 4 minutter siden:

Hej Brødre 

Har nogen været hos hende her , kan ikke finde noget på hende .. Passer billeder , og hvordan er service ..

https://annoncelight.dk/showad/317336

Hilsen

Eddie 

Kig her. der er i hvert fald mindst et billede der også finde på Pinkerest

Skrevet
  • Author

Ja lidt øv , men jeg hæfter mig ved at hun skriver at hun gerne vil sende billeder med ansigt over mail .. 

Jeg prøver sku at kontakte hende , det har tit fist måske at være fint nok alligevel .. Jeg magter bare ikke at når man først er kommet ind , så står der en gammel tandløs krage på den anden side :-) 

Skrevet

Jeg har også skrevet med hende men er ikke helt sikker på standarden. Så giv gerne en tilbage melding om hende 

Skrevet
  • Author
Prada skrev, for 1 minut siden:

Jeg har også skrevet med hende men er ikke helt sikker på standarden. Så giv gerne en tilbage melding om hende 

Selvfølgelig 

Skrevet

Super. Takker 

Skrevet

Bare vi havde piger ved navn "Karen" og gerne brunetter, i Storkøbenhavn...:)

Skrevet
EddieM skrev, for 46 minutter siden:

Selvfølgelig 

Det er en gammel kending, som har haft gode anmeldelser. Hun har valgt at være lidt "undercover" denne gang, så nyt navn og ingen billeder af ansigt. I kan roligt hoppe på vognen.

Skrevet
  • Author

Jamen så hopper jeg med på vognen og ser hvor den kører hen .. Kommer en anmeldelse efter besøg 

Redigeret af EddieM

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.