Hop til indhold
Guest Pophair

Diana i Holsted

Recommended Posts

Guest Pophair

Endnu en gang fik jeg besøgt Diana i Holsted. Kunne læse i annoncen, at hun har få dage tilbage Holsted. Så hende sidste gang i december. Efter lidt sms, fik jeg en aftale i stand. Gensynsglæden var stor for os begge.

Når vi er sammen snakker vi ikke så meget. Dianas engelsk er på lavt plan og mit Ungarsk, endnu lavere.

Havde bestilt en time, som altid. Vi stod og nussede lidt inden vi fik smidt kludene og lagde os på sengen. Vi kælede og vi tænder på hinanden. En dejlig følelse, trods det er betalingssex. 

Vi sexede i flere positioner og tiden gik hurtigt. I dag rendte tiden ca et kvarter over tiden, men fik bare et smil, da jeg påtalte det. Alt i alt, endnu et dejligt besøgt hos en super sød kvinde. 

Aldersmæssigt er Diana ca først i 30erne. Hun har former, uden at være fed, gode bryster. 

Billederne er af hende, so what you see, is what you get

https://annoncelight.dk/showad/281646

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skulle lige have et farvel put. Hold kæft vi nød det begge. Hun er skide sød og dejlig at være sammen med. 

Se tidl opslag hvis du vil vide mere 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for tippet. Jeg har lige lavet en aftale med hende, om et besøg imorgen, ud fra din anbefaling. Glæder mig til det.

Anmeldelse kommer i morgen.

Redigeret af Fyr37dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...