Hop til indhold

Diana i Holsted

Featured Replies

Skrevet

Endnu en gang fik jeg besøgt Diana i Holsted. Kunne læse i annoncen, at hun har få dage tilbage Holsted. Så hende sidste gang i december. Efter lidt sms, fik jeg en aftale i stand. Gensynsglæden var stor for os begge.

Når vi er sammen snakker vi ikke så meget. Dianas engelsk er på lavt plan og mit Ungarsk, endnu lavere.

Havde bestilt en time, som altid. Vi stod og nussede lidt inden vi fik smidt kludene og lagde os på sengen. Vi kælede og vi tænder på hinanden. En dejlig følelse, trods det er betalingssex. 

Vi sexede i flere positioner og tiden gik hurtigt. I dag rendte tiden ca et kvarter over tiden, men fik bare et smil, da jeg påtalte det. Alt i alt, endnu et dejligt besøgt hos en super sød kvinde. 

Aldersmæssigt er Diana ca først i 30erne. Hun har former, uden at være fed, gode bryster. 

Billederne er af hende, so what you see, is what you get

https://annoncelight.dk/showad/281646

Redigeret af Pophair

Skrevet

Skulle lige have et farvel put. Hold kæft vi nød det begge. Hun er skide sød og dejlig at være sammen med. 

Se tidl opslag hvis du vil vide mere 

Skrevet

Tak for tippet. Jeg har lige lavet en aftale med hende, om et besøg imorgen, ud fra din anbefaling. Glæder mig til det.

Anmeldelse kommer i morgen.

Redigeret af Fyr37dk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.