ButterflyMan 831 Skrevet 19. Maj, 2021 Jeg håbede lidt at erlebniswohnung måske ville genåbne efter corona men nu har jeg læst på et udenlandsk site at Mustafa åbenbart skal 3 år i fængsel for at afvikle GB med mindreårige. Rystende Er der nogen her der kender Mustafa og ved om der er hold i det? /Butterflyman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EsbjergFyren 135 Skrevet 21. Maj, 2021 ButterflyMan skrev, den 20.5.2021 at 00:40: Jeg håbede lidt at erlebniswohnung måske ville genåbne efter corona men nu har jeg læst på et udenlandsk site at Mustafa åbenbart skal 3 år i fængsel for at afvikle GB med mindreårige. Rystende Er der nogen her der kender Mustafa og ved om der er hold i det? /Butterflyman Hvilken site har du læst det på? Evt svar i PB. Jeg har aldrig oplevet nogen der som bare var i nærheden af mindreårig. Men han har officielt lukket for evigt for længe siden pga. Covid og naboerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 21. Maj, 2021 EsbjergFyren skrev, for 7 timer siden: Hvilken site har du læst det på? Evt svar i PB. Jeg har aldrig oplevet nogen der som bare var i nærheden af mindreårig. Men han har officielt lukket for evigt for længe siden pga. Covid og naboerne. Der er sådan set ikke noget hemmeligt i det - det er offentlige sites. Jeg er med på at Mustafa havde lukket pga. Covid og at han døjede med store advokat regninger fordi myndighederne ville have skovlen under ham. Han havde jo de ekstra rum på etagerne under erlebniswohnung og det er måske der der er foregået noget illegalt: http://www.internationalsexguide.nl/forum/showthread.php?3290-Erlebniswohnung-GangBang-Club-Berlin I artiklen linkes til en avis: https://www.rbb24.de/panorama/beitrag/2021/03/berlin-prozess-bordell-minderjaehrige-neukoelln.html Uanset hvad håbede jeg lidt på at han ville "genopstå" når tingene blev bedre post corona men det er nok tvivlsomt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AV1 55 Skrevet 24. Maj, 2021 (edited) Det blev desværre aldrig det samme efter han forlod Karl Marx Strasse, hverken pigerne eller atmosfæren - det var gode tider Pigerne de andre steder han forsøgte sig med synes ikke var helt den samme klasse. Aldersmæssigt var der der i Neuköln både Sophie - waw hun kunne sit kram og Anne, begge UG i anal sex, de var i hvert fald ikke unge. Redigeret 24. Maj, 2021 af AV1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg