Hop til indhold
ButterflyMan

Håb om erlebniswohnung svinder

Recommended Posts

Jeg håbede lidt at erlebniswohnung måske ville genåbne efter corona men nu har jeg læst på et udenlandsk site at Mustafa åbenbart skal 3 år i fængsel for at afvikle GB med mindreårige. Rystende 

Er der nogen her der kender Mustafa og ved om der er hold i det?  

/Butterflyman 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, den 20.5.2021 at 00:40:

Jeg håbede lidt at erlebniswohnung måske ville genåbne efter corona men nu har jeg læst på et udenlandsk site at Mustafa åbenbart skal 3 år i fængsel for at afvikle GB med mindreårige. Rystende 

Er der nogen her der kender Mustafa og ved om der er hold i det?  

/Butterflyman 

 

Hvilken site har du læst det på? Evt svar i PB. Jeg har aldrig oplevet nogen der som bare var i nærheden af mindreårig. Men han har officielt lukket for evigt for længe siden pga. Covid og naboerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EsbjergFyren skrev, for 7 timer siden:

Hvilken site har du læst det på? Evt svar i PB. Jeg har aldrig oplevet nogen der som bare var i nærheden af mindreårig. Men han har officielt lukket for evigt for længe siden pga. Covid og naboerne.

Der er sådan set ikke noget hemmeligt i det - det er offentlige sites. Jeg er med på at Mustafa havde lukket pga. Covid og at han døjede med store advokat regninger fordi myndighederne ville have skovlen under ham. Han havde jo de ekstra rum på etagerne under erlebniswohnung og det er måske der der er foregået noget illegalt:

http://www.internationalsexguide.nl/forum/showthread.php?3290-Erlebniswohnung-GangBang-Club-Berlin

I artiklen linkes til en avis:

https://www.rbb24.de/panorama/beitrag/2021/03/berlin-prozess-bordell-minderjaehrige-neukoelln.html

Uanset hvad håbede jeg lidt på at han ville "genopstå" når tingene blev bedre post corona men det er nok tvivlsomt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det blev desværre aldrig det samme efter han forlod Karl Marx Strasse, hverken pigerne eller atmosfæren - det var gode tider :-) Pigerne de andre steder han forsøgte sig med synes ikke var helt den samme klasse. Aldersmæssigt var der der i Neuköln både Sophie - waw hun kunne sit kram og Anne, begge UG i anal sex, de var i hvert fald ikke unge.

Redigeret af AV1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...