Hop til indhold

Recommended Posts

Hej til alle

Jeg er nysgerrig på om sugardaters siden er noget værd i dag.

Sidste efterår forsøgte jeg mig der, men synes ikke rigtig der var nogle aktive kvinder derinde?

Hvad er jeres oplevelse?

Er det det rette sted at finde oplevelser og dates?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den virker fint.
Det kan være svært, men med den rette stædighed og hvis man påfører sig pænt, er der mange gode frække oplevelser derinde.
Men husk at der er mange Proffer.
Dem lære man hurtigt at spotte...
Så er der mange unge desperate, gå også uden om dem.
Der er en del som leger for sjov engang imellem, det er dem der er værd at finde... !!
Har selv været derinde sådan lidt on/off...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er rigtigt....
Men nogen gange er der uger imellem, andre gange har man pludselig 4-5 stykker på hånden.... :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Heretoearn

Hvordan indleder i en korrespondance derinde? Er I direkte, eller hvordan sådant helt bogstaveligt. Synes det er svært, da jeg har et mål, men alligevel så virker det lidt fy fy at spørge direkte :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ikke du selv er direkte, så skal pigerne nok være det ;) 

Hvis altså de finder din besked værd at svare på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sto skrev, for 9 timer siden:

Ja det er rigtigt....
Men nogen gange er der uger imellem, andre gange har man pludselig 4-5 stykker på hånden.... :)
 

Det problem kender jeg godt med at man har flere piger end der er plads til i kalenderen :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ligger lige et spørgsmål her hvordan seriøst gør man og hvad er prisniveauet for de piger jeg har været ved at kigge lidt på det men jeg har ikke meldt mig ind nogle steder endnu fordi jeg kan slet ikke blive klog på noget af det men er der en der kan give nogle rigtig gode råd så er det tilladt at skrive privat eller her på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...