Hop til indhold
padelguden

Anbefal en pige (tråd)

Recommended Posts

Hej!

Jeg ved ikke, om der er lignende tråde, men jeg har bemærket, at der i stigende grad i efterlysnings-boards er kommet flere tråde med a la "Kan I anbefale en pige ud fra disse præferencer", hvilket jeg egentlig synes er helt fair. Jeg tænkte blot, om man kunne lave en tråd ud af det i stedet?

Jeg ved ej heller, om dette er det rette board, eller om den skulle ligge i efterlysninger, men here goes.

Ideen er, at man skriver sine præferencer ned i en let overskuelig (fx punktform) og så kan øvrige brugere så give sit besyv med. Det sjove vil så være at se forskellige brugeres præferencer, mens folk forhåbentlig hjælpe hinanden med at finde nogle gode matches. Har man flere forskellige typer præferencer, kan man bare lave flere indlæg eller lister.

Eksempelvis

Lokation:
Alder:
Kropsbygning:
Højde:
Naturlighed:
Kropsbehåring:
Servicetype:
Dansk/udenlandsk:
Prisleje:
Andet:

I forhold til race og lignende, vil jeg foreslå, vi holder os til dansk hhv udenlandsk, men ellers vil jeg sige frit slag i forhold til form og indhold.

Jeg kan lægge ud

Lokation: Hovedstaden
Alder: Under 35
Kropsbygning: Slank
Højde: 160-180
Naturlighed: Så naturlig som muligt. Drømmen er en naturlig b-skål
Kropsbehåring: Glatbarberet
Servicetype: GFE, gerne superfransk og kys
Dansk/udenlandsk: Udenlandsk
Prisleje: Op mod 1,5k for 30-45 min

Håber I er med på tråden, men hvis ikke, så må I have en god nat/sommer alligevel! 

Redigeret af padelguden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så du tænker en samlet tråd, der indeholder alt det som står i forummet for efterlysninger?

Jeg syntes ikke om ideen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 8 timer siden:

Så du tænker en samlet tråd, der indeholder alt det som står i forummet for efterlysninger?

Jeg syntes ikke om ideen. 

Det var mere for ikke at overspamme efterlysnings-boardsne med denne slags indlæg. Min opfattelse var, at efterlysnings-boardsne er mere til indlæg, hvor man spørger ind til en specifik pige, og spørger om folk har været der fremfor den slags indlæg, hvor folk skriver "søger x, y, z, har I nogle forslag?" 

Så nej, ikke en tråd, der indeholder alt, der står i boardsne for efterlysninger. Men helt fair :) 

Sir_Cumalotforfun skrev, for 5 timer siden:

Jeg forstår ikke den her tråd?
Du skriver; anbefal en pige, men det du gør er at skitsere drømme-pigen?

Måske det bare er mig, men jeg fatter ikke hvad det går ud på?

Ja og så hvis folk har en anbefaling, så kunne de citere ens indlæg og skrive "Jeg har været her, det lever meget godt op til dine præferencer"

Redigeret af padelguden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ret præcist som ovenstående Forum for efterspørgsler virker og denne tråd du foreslår, vil hurtigt blive lang og uoverskuelig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
padelguden skrev, for 13 timer siden:

Det var mere for ikke at overspamme efterlysnings-boardsne med denne slags indlæg. Min opfattelse var, at efterlysnings-boardsne er mere til indlæg, hvor man spørger ind til en specifik pige, og spørger om folk har været der fremfor den slags indlæg, hvor folk skriver "søger x, y, z, har I nogle forslag?" 

Så nej, ikke en tråd, der indeholder alt, der står i boardsne for efterlysninger. Men helt fair :) 

Ja og så hvis folk har en anbefaling, så kunne de citere ens indlæg og skrive "Jeg har været her, det lever meget godt op til dine præferencer"

Det er helt okay at lave efterlysninger baseret på beskrivelser i "Efterlysninger". Det er der ofte blevet gjort tidligere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...