Decameron14 163 Skrevet 18. Maj, 2021 (edited) Frisk test, stiv pik og håret tilbage og klar til nye eventyr mødte jeg On og Tukta til en temmelig sexet og sjov oplevelse skulle det vise sig. Indrømmet, det er ret udfordrende at skulle forholde sig bare nogenlunde i kontrol omgivet af to sæt bryster, balder og to munde og to muntre lækkerbiskener på en gang – men overdrevet skønt også at miste kontrollen og bare give sig hen til den crazy sexede situation Jeg havde kun bestilt en halv time med dem begge, så sprang af gode grunde massagen over og kastede mig ud i orgiet med de to fnisende og pleasende skønheder. Kendte godt Tukta fra tidligere og hun er jo bare røvlækker. On er bestemt også delikat, og trods hun er mindre erfaren, slikker hun pik til UG, mens jeg har Tukta siddende ovenpå min mund. Kan derfor nå begge sæt bryster, da On sætter kondom på og går i gang med cowgirl, - Yiihaa Prøver det samme, hvor de bytter plads, og det er tæt på at gå lidt for stærkt for mig. Mit i det hele er der en eller anden stodder der ringer på dørklokken, enten uanmeldt eller i ALT for god tid til sin aftale. Det ødelægger lidt min begejstring, men jeg benytter afbrydelsen til at omrokere og få kneppet dem begge forfra og bagfra med skift af kondom undervejs. Ender dog med igen at få On op på min mund, og Tukta sutter mig til jeg kommer i hendes mund. Det er helt klart noget af det fedeste jeg har prøvet længe, og der blev også grinet godt undervejs. Virkelig godt humør hos de to piger og mit smil holder i flere timer efter. Jeg er næsten 100 procent sikker på, at deres billeder er ægte. https://annoncelight.dk/showad/228712 Redigeret 18. Maj, 2021 af Decameron14 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 18. Maj, 2021 Decameron14 skrev, for 5 minutter siden: Jeg havde kun bestilt en halv time med dem begge Jeg havde nu bestilt en hel time med de priser: 2 pige 30 minut 1500 2 pige 1 time 2000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spar jeres penge Skrevet 22. Maj, 2021 Decameron14 skrev, den 18.5.2021 at 22:43: Frisk test, stiv pik og håret tilbage og klar til nye eventyr mødte jeg On og Tukta til en temmelig sexet og sjov oplevelse skulle det vise sig. Indrømmet, det er ret udfordrende at skulle forholde sig bare nogenlunde i kontrol omgivet af to sæt bryster, balder og to munde og to muntre lækkerbiskener på en gang – men overdrevet skønt også at miste kontrollen og bare give sig hen til den crazy sexede situation Jeg havde kun bestilt en halv time med dem begge, så sprang af gode grunde massagen over og kastede mig ud i orgiet med de to fnisende og pleasende skønheder. Kendte godt Tukta fra tidligere og hun er jo bare røvlækker. On er bestemt også delikat, og trods hun er mindre erfaren, slikker hun pik til UG, mens jeg har Tukta siddende ovenpå min mund. Kan derfor nå begge sæt bryster, da On sætter kondom på og går i gang med cowgirl, - Yiihaa Prøver det samme, hvor de bytter plads, og det er tæt på at gå lidt for stærkt for mig. Mit i det hele er der en eller anden stodder der ringer på dørklokken, enten uanmeldt eller i ALT for god tid til sin aftale. Det ødelægger lidt min begejstring, men jeg benytter afbrydelsen til at omrokere og få kneppet dem begge forfra og bagfra med skift af kondom undervejs. Ender dog med igen at få On op på min mund, og Tukta sutter mig til jeg kommer i hendes mund. Det er helt klart noget af det fedeste jeg har prøvet længe, og der blev også grinet godt undervejs. Virkelig godt humør hos de to piger og mit smil holder i flere timer efter. Jeg er næsten 100 procent sikker på, at deres billeder er ægte. https://annoncelight.dk/showad/228712 Hejsa kan kun tilslutte mig denne her tråd, tog nu 1 time med dem begge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 22. Maj, 2021 Spar jeres penge skrev, for 9 timer siden: Hejsa kan kun tilslutte mig denne her tråd, tog nu 1 time med dem begge Fed bemærkning og alligevel Spar jeres penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Decameron14 163 Skrevet 26. Maj, 2021 Nu nærmer vi os lønningsdag, så det er bestemt ikke umuligt, at jeg tager en hel time snart. Ellers gemmer jeg det til en dag jeg rent faktisk har ømme muskler, - og ikke kun stiv pik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
komfritfrem 58 Skrevet 4. Juni, 2021 Jeg var på besøg hos dem i dag og kan tilslutte mig de gode anmeldelser. Jeg tog en halv time med begge, og det var super service fra begge piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1726 Skrevet 14. Juni, 2021 (edited) Så skulle jeg også have en tur med de 2 damer. Havde hjemmefra udtænkt at vi skulle starte med sex, hurtigt komme, så lidt massage og slutte med sex igen, men men men. Jeg nåede ikke en gang at kneppe nogen af dem, er jeg bitter over det ?, nej slet ikke. 55 minutters uafbrudt sex inden jeg kom, så jeg nåede heller ikke noget massage, men helt ok med mig, da det var en super time jeg havde med de 2 dejlige damer. skiftevis en af dem over min mund, mens den anden guffede gren, og så byttetur, ingen skulle snydes. Der var pussyslide, masser af kys og nydelse, helt sikkert også fra deres side, det kunne de slet ikke skjule. Tukta var den som var mest tændt idag, flere gange var hendes krop spændt som en flitsbue, blandt andet da jeg stod på gulvet med begge piger liggende på ryggen på tværs af bænken. De kunne skiftevis sutte min pik eller boller, mens deres hænder kærtegnede hvad de kunne nå. Imens gav jeg begge to finger, eller her hedder det fingre, da jeg mindst havde 2 fingre i hver af pigerne. Det var sgu meget frækt at stå der mellem dem og fingrekneppe dem mens hoveder lå ud over kanten og skiftevis var fyldt med min pik. Kan ikke huske alt hvad vi havde gang i, da det er lidt overvældende at have 2 kvinder igang og som ikke er passive, men hele tiden er igang med et eller andet. kom kun 1 gang og det var først efter 55 min. Vildt at jeg kunne holde så længe, men tænkte også både på min gamle matematiklærer og vejarbejde på motorvej osv. kom stående med Tukta hoved mellem mine ben, godt igang med mine boller, og med ON som skiftevis suttede og gav hånd, så sprøjtede ud over Tuktas bryster, og så var jeg helt brugt for energi. hvis dette er lidt usammenhængende så er det fordi jeg stadig er forpustet efter den omgang, selvom det var i formiddags. Til jer der kunne finde på at spørge, så NEJ der var intet pigesex, aner ikke om de gør det, spurgte ikke. men fuck en god tur, det kunne jeg virkelig godt tænke mig igen, når jeg en gang får pusten igen. Redigeret 14. Juni, 2021 af Mr1time 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1726 Skrevet 28. Juni, 2021 Var lige forbi igen igår, hold da op en tur. Denne gang nåede jeg både at kneppe begge 2 (selvfølgelig med kondom skift) og få massage. Det er næsten for meget af det gode for sådan en halvgammel mand som mig, jeg er helt færdig efter sådan en tur. Man er heller ikke i tvivl om man har tændt Tukta eller ej, det er tydeligt at mærke og høre på hende, og det er ikke skuespil. Helt sikkert en dejlig tur med de 2 piger, men tror ikke de laver noget pige-pige, men har faktisk ikke spurgt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Decameron14 163 Skrevet 21. September, 2021 Trængte til den helt store forkælelse, så tog en tur til Fredericia til mine to yndlingskonkubiner On og Tukta. Det var om muligt endnu federe end sidst, og denne gang var jeg i stand til at give mig helt hen til oplevelsen som en lykkelig tåbe Pigerne var som sidst i godt humør og kommer begge hen og kysser mig, da de kan se at flaget allerede er hejst til ære for dem. Kort efter går Tukta i gang med et lækkert og slubrende blowjob, mens jeg kysser og gramser løs på Ons bryster og balder – Oh, heaven Jeg ligger mig på briksen, og får dem placeret på hver side af mig. Tukta godt i gang med sjoveren og Ons lækre bryster i munden. Kunne have fortsat sådan for evigt, men får alligevel On til at sætte sig på mit ansigt med sin villige og våde fisse som variation – jeg er temmelig sikker på hun nyder det meget, pga støn og de flydende safter Det bliver næsten for meget for mig, så stopper op og får pigerne til at bytte plads. On er bestemt også en piksutter af guds nåde, og jeg stønner og laver lyde så højt at overboen banker i gulvet. Det rører mig dog ikke, og jeg fortsætter ufortrødent til jeg kommer endnu mere højlydt i munden på On. Vi griner bagefter af overboens banken og mine måske lidt voldsomme nydelseslyde. Denne gang tog jeg også massagedelen med, og det er nok unødvendigt at beskrive omfanget af salighed med så meget nydelse og forkælelse på en gang Pigerne forsætter med at nusse om mig og kysse mig til jeg er på vej ud af døren. Hold nu kæft en dejlig tirsdag det blev alligevel https://annoncelight.dk/showad/228712 Billederne er helt sikkert ægte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 26. November, 2021 Jeg besøgte Tukta i går, og det var som altid en dejlig oplevelse. Nærvær og forrygende sex. Nå men jeg vil lige meddele, at On er rejst MEN hendes fans kan ånde lettet op, for hun forventes retur igen i det nye år. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monaco 223 Skrevet 27. November, 2021 Det ville være dejligt med lidt udskiftning ! nu har tukta været der !"virkelig" længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 27. November, 2021 (edited) Monaco skrev, for 53 minutter siden: Det ville være dejligt med lidt udskiftning ! nu har tukta været der !"virkelig" længe Hvorfor? Det lyder da ikke som om at Tukta er kørt træt, men tværtimod stadig yder en super og indlevende service. Vil man have fornyelse, så kan man vel bare besøge en anden klinik og pige Redigeret 27. November, 2021 af Bommer Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monaco 223 Skrevet 27. November, 2021 (edited) Dette er ikke en sviner !! jeg holder meget af tukta og on men jeg blir nød til at sige at når man får ens livret hver dag så er det ikke længere ens livret men hverdag! jeg ville gerne se noget udskiftning noget nyt noget friskt noget spændende ! igen dette er ikke en sviner men jeg ville virkelig sætte pris på et nyt menukort så jeg igen kunne sige at min livret er min livret igen ! Redigeret 27. November, 2021 af Monaco Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. November, 2021 Monaco skrev, for 3 minutter siden: Dette er ikke en sviner !! jeg holder meget af tukta og on men jeg blir nød til at sige at når man får ens livret hver dag så er det ikke længere ens livret men hverdag! jeg ville gerne se noget udskiftning noget nyt noget friskt noget spændende ! igen dette er ikke en sviner men jeg ville virkelig sætte pris på et nyt menukort så jeg igen kunne sige at min livret er min livret igen ! Hmm, er det ikke blot at besøge lidt forskellige vandhuller, så er den fikset? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 28. November, 2021 Der er kommet nyt blod på stedet. https://annoncelight.dk/showad/228712 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cd2 23 Skrevet 28. November, 2021 Så afsted til Vendersgade 12 selvom maven ser noget slatten ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 28. November, 2021 lars60 skrev, for 14 timer siden: Der er kommet nyt blod på stedet. https://annoncelight.dk/showad/228712 Hun ser lækker ud hende Sammy....og hun har lår og numse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monaco 223 Skrevet 29. November, 2021 Aarhuselsker skrev, den 27.11.2021 at 21:12: Hmm, er det ikke blot at besøge lidt forskellige vandhuller, så er den fikset? Der er også søgt andetsteds og der er gode vandhuller mange steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg