Hop til indhold
Sport

MELISSA Valhalla Engesvang

Recommended Posts

Fik lyst til en lille udflugt på landet nu hvor det hele åbner op igen, så fandt ud til det lille hyggelige hus i skovbrynet, huset bebos pt. af den yndige Melissa.

Efter lige at have sikret mig at hun var hjemme og en lille korrektion af mit ønskede tidspunkt med bare 15 min så ville hun værre klar til mit besøg.

Hun er virkelig en perle super fin krop som er sammensat af de bedste Ungarske råstoffer. Hun tog imod i døren let påklædt og inviterede ind i legestuen.  Efter endt afregning og forventningsafstemning klædte hun sig af og hvilken pakke der gemte sig under indpakningen.

De sødeste bryster inviterede til berøring helt natulig og uden nogen form for hjælp og det håber jeg bestemt heller ikke de bliver udstyret med.

Montage af regnfrakke med munden, dejligt og frækt efterfulgt af et lækkert langsomt blow så måtte jeg smage på herlighederne vi gik over i en 69 stille og roligt arbejde og udforskede vi os frem mod målet og det var tid til lidt mere....   Det syn og den veldrejet krop var ved at løb helt af med min kontrollen men heldigvis fik jeg styr på løjerne og en afslutning af de helt store hvor vi nåede omkring flere stillinger.

Det var en af de bedste oplevelser jeg har haft, nå ja der har jo været lukket ned i en periode men det overskygger bestemt ikke tvært imod og jeg skal have et nyt møde inden længe.

Hun får de bedste anbefalinger herfra med et stort 10 tal med pil op. Fin dialog på Engelsk - en fra naturens side petit, naturlig og sød pige.

Link skal i ikke snydes, for selv om hun er anmeldt tidligere vil jeg, hvis i er til blid sex med en sød og absolut veldrejet pige anbefale et besøg.  

Kan se hun rejser om 4 dage men fortalte at hun ville komme tilbage igen om ikke så længe.

https://annoncelight.dk/showad/289763

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ungfyr85

Det lyder lækkert og hun ser rigtig godt ud!

Kan du fortælle lidt om hendes fisse, er den glat og generel smuk og indbydende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svaret er ja til begge dele og den er velduftende. Hun er virkeligt godt drejet i min optik, flot og super sød og der var ingen berøring angst, naturligvis med respekt og pli. Jeg vil helt klart besøge hende igen når hun er tilbage i Dk

Redigeret af Sport

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hende kan man roligt besøge .. Hun har engang været i Aalborg og der besøgte jeg hende … Hun er lækker , helt nede på jorden og en krop udover alle grænser ..

100 % genkendelse herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...