klarpådet 87 Skrevet 18. Maj, 2021 (edited) Faldt lige over den lille petite krop på billederne og måtte da lige et smut forbi til en quickie. Sødt sludre shatol, nærværende og service minded. Billderne passer meget godt, ikke en pige i 20'erne men hun ser bestemt godt ud og har en god krop alligevel. Kunne sagtens finde på at komme igen, synes dog det sjovest at prøve noget forskelligt så det skal være hvis hun kommer til byen igen engang. Anbefaling herfra ! https://annoncelight.dk/showad/285046 Redigeret 18. Maj, 2021 af klarpådet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 187 Skrevet 18. Maj, 2021 Hende kan jeg stå inde for - en super dejlig snaksaglig pige fra Polen, der giver en super service. Hun har lige været her i yderområdet af Randers og har flotte anmeldelser her på Eroguide. Desværre for hende, har en anden GP som yder en ufattelig dårlig service - netop taget hendes navn, så hun er blevet nødt til at køre en mere anonym linje for ikke at blive forvekslet af den nye GØGEUNGE, der får katastrofale dårlige anmeldelser. De piger som kopiere et godt brugernavn i den hensigt at få hele porteføljen af de gode anmeldelser med - bør udelukkes og ignoreres. Det giver uigennemsigtighed og jeg er før blevet snydt i min research. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Heretoearn Skrevet 19. Maj, 2021 Jeg spørger lige jer inden evt. kontakt. Hvordan med sex, var det blow uden og måtte man komme flere gange etc. inden for aftalt tid? Fik I nogle priser for eventuelle tilvalg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klarpådet 87 Skrevet 19. Maj, 2021 Heretoearn skrev, for 6 timer siden: Jeg spørger lige jer inden evt. kontakt. Hvordan med sex, var det blow uden og måtte man komme flere gange etc. inden for aftalt tid? Fik I nogle priser for eventuelle tilvalg? Nej de detaljer gik jeg ikke ind i, du må hellere spørge hende selv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isenvad 74 Skrevet 5. Juni, 2021 Er det virkelig hendes egne billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 983 Skrevet 5. Juni, 2021 Isenvad skrev, for 12 minutter siden: Er det virkelig hendes egne billeder Ja, det er rent faktisk hende på billederne. Hun er virkelig lækker og fræk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT123 117 Skrevet 6. Juni, 2021 udinaturen skrev, for 10 timer siden: Ja, det er rent faktisk hende på billederne. Hun er virkelig lækker og fræk. Hende Kan du rolig gå til. som skrevet en rigtig sød pige, men den skøneste slanke krop. Billederne er af hende Helt klart min favorit pige. Har besøgte hende rigtig mange gang. vil tror over 15 gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 983 Skrevet 6. Juni, 2021 Isenvad skrev, for 17 timer siden: Hvor gl er hun Ca Et sted mellem 25-30 .. Du vil ikke blive skuffet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Xanax 0 Skrevet 20. Juni, 2021 Besynderligt, jeg var ude ved hende sidste uge i 45 minutters tid, og det var ikke hende på billederne. Hende her var også polakker, men hun var 29 og hendes hår var brunt. Jeg var for flink til at sige noget, men oplevelsen var stadig god. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg