Finger 213 Skrevet 18. Maj, 2021 Jeg fangede Roxana i Bording da jeg var på Silkeborgkanten i embeds medfør. Hun leverede varen som de andre gange jeg har besøgt hende i København gennem årene. Stedet er et pænt sommerhus i diskrete omgivelser. Gentagelseschance 110% 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pokerface2000 153 Skrevet 18. Maj, 2021 Ja hun er speciel - udseende måske alm/middel men personen bag er tæt på topkarakter ! Hun leverer fandme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 374 Skrevet 18. Maj, 2021 Egentlig et "sjovt" kunstnernavn for en spanioler. Ud fra udseendet havde jeg nok tippet hende til den østlige side af Europa, men vi mennesker har det jo med at flytte rundt. Men jeg har før taget fejl og pigen ser bestemt godt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 18. Maj, 2021 pokerface2000 skrev, for 13 minutter siden: Ja hun er speciel - udseende måske alm/middel Hun ser skøn ud, især billederne fra det lyse hotelværelse og det med fisken. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 19. Maj, 2021 Hun har en helt fantastisk udstråling på de billeder. Gad vidst om hun har planer om at komme tilbage til Jylland igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finger 213 Skrevet 19. Maj, 2021 Ikke foreløbig, så det er med at slå til nu. Jylland har væet en skuffelse for hende, og det var kun for at undslippe politiets klapjagt på prostituerede i København under corona-påskudet at hun tog herover. Nu er der frit i København igen. Skideirriterende for mig, for jeg har ikke friheden til at besøge hende eller andre piger, når jeg er hjemme på Sjælland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg