Hop til indhold

Recommended Posts

Nu er det noget siden jeg sidst skrev en anmeldelse og igen bliver det om Miss Alba.

Miss Alba er flyttet til Sydhavnen i en alm lejlighed så man er meget ubemærket når man besøger Miss Alba.

Der er ikke så meget BDSM udstyr, men når lysten til legen er der som den er hos Miss Alba er udstyret ikke så vigtigt, at hun tænder på at bruge mænd er tydeligt. 

Da jeg ankom kunne jeg se på Miss Alba at der skulle ske noget særligt.

Miss Alba have anskaffet sig et Elektro Wand sæt.

Hurtigt kom jeg af tøjet, liggende på ryggen blev jeg spændt fast til seng, og Miss Alba begyndte at bruge apparatet med de små neon buer på min krop eller rettere min pik, nosser og lår mens hun fandt de mest følsomme steder. Lidt efter lidt blev styrken skruet op, jo mere jeg vred mig des mere tændt blev Miss Alba. Særligt inder siden af mine lår, nosser, anus og pikhoved er følsomt. Sjældent har jeg svedt så meget af smerte, sjældent har jeg været så tændt. Efter 30-40 min intens smerte kunne jeg ikke mere og Miss Alba skruede lidt ned forstyken, pirrede mit pikhoved og jeg kom i en forløsende udløsning.

Troede at endelig var mine pinsler over, men nej Miss Alba startede forfra... 

https://annoncelight.dk/showad/310755

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...