Hop til indhold

Anette milf - Horsens: Skøn og dejlig

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt Anette milf i Horsens.

Tændte umiddelbart på annoncen - ligefrem og tydelig. Billederne er af hende, selv om et par af dem måske ikke er helt nye (eller lidt retoucheret).

Anette er en køn, voksen, slank, 100% naturlig og smilende dame. Jeg tænker vores kemi var rigtig god - jeg følte mig ihvertfald godt modtaget og behandlet hele vejen igennem. Kys, kæl, deltagelse og gensidig nydelse hele vejen. Hun havde ladet hendes lange, flotte hår hænge frit - det kan jeg godt lide! Ikke den billigste, men alle penge værd.

Stedet er diskret, lidt udenfor det mest centrale - nemt at finde parkering på gaden. 

Jeg kommer helt sikkert igen.

Skrevet
BB Man skrev, for 1 time siden:

Tændte umiddelbart på annoncen - ligefrem og tydelig. Billederne er af hende, selv om et par af dem måske ikke er helt nye (eller lidt retoucheret).

Anette er en køn, voksen, slank, 100% naturlig og smilende dame. Jeg tænker vores kemi var rigtig god - jeg følte mig ihvertfald godt modtaget og behandlet hele vejen igennem. Kys, kæl, deltagelse og gensidig nydelse hele vejen. Hun havde ladet hendes lange, flotte hår hænge frit - det kan jeg godt lide! Ikke den billigste, men alle penge værd.

Stedet er diskret, lidt udenfor det mest centrale - nemt at finde parkering på gaden. 

Har du et andet link?Kan ikke finde hende.

Skrevet
  • Author
Pikken 69 skrev, for 21 minutter siden:

Sorry, hun har vist slettet annoncen som har været på de sidste dage. Så det er alt jeg har. Og jeg ved heller ikke hvilke planer hun har, men håber hun dukker op igen.

Skrevet
BB Man skrev, for 2 timer siden:

Lyder lidt som noget jeg syntes om men lidt svært når man ikk ka se hende pga Link!

Men har du et bud på alder mv? 

På forhånd tak! 

Skrevet
  • Author

Beklager, men jeg var ikke klar over at annoncen blev slettet så hurtigt. Er dog overbevist om, at hun nok skal dukke op igen inden længe.

Jeg tænker hun er 45-50 år - så på ingen måde ny og fresh, men virkelig sød og smuk. Hvis jeg skal bevæge mig ud på meget tynd is (smag og behag osv...:ph34r:) så kunne hun (havde det ikke været for at hun er pæredansk) være et bud på Melindas mor - væsen, ansigt og kropsbygning ligner rigtig meget.

Skrevet
BB Man skrev, for 3 minutter siden:

Beklager, men jeg var ikke klar over at annoncen blev slettet så hurtigt. Er dog overbevist om, at hun nok skal dukke op igen inden længe.

Jeg tænker hun er 45-50 år - så på ingen måde ny og fresh, men virkelig sød og smuk. Hvis jeg skal bevæge mig ud på meget tynd is (smag og behag osv...:ph34r:) så kunne hun (havde det ikke været for at hun er pæredansk) være et bud på Melindas mor - væsen, ansigt og kropsbygning ligner rigtig meget.

Tak så tar jeg moren :D og gemmer desserten :rolleyes:

Redigeret af Thaimig
Manglende tekst

• 8 months later...
Skrevet
Pikken 69 skrev, den 18.5.2021 at 18:36:

https://annoncelight.dk/showad/319047

Skrevet

BB Man Jeg kan se du er helt gal på den, hun er kun 34 år :-) eller....:-)
Hun ved da også hvad hun skal have for det hva ....

Skrevet
Scorpionen skrev, for 2 timer siden:

Ja, prisen ligger da godt nok lidt højt oppe !

• 9 months later...
Skrevet
Scorpionen skrev, den 1.2.2022 at 08:25:

hun er alle pengene værd.. har besøgt hende mange gange både i horsens og i Middelfart... 

Skrevet

besøgte hende i går og vi talte om alder... hun er 35 hvilket jeg så bevis på.... 

så nu behøver I ikke spekulere mere på det og hendes udseende passer til hendes alder bå¨de krop og ansigt... hun er total lækker... 

Skrevet

1400 go 45 min med en dansk kvinde forekommer ikke dyrt.

En udenlandsk Bimbo me alt muligt extra bliver nemt lige så dyrt, og med en ikke ubetydelig risiko ringere.

Skrevet
sextossen skrev, for 16 timer siden:

Jeg synes priserne er for høje

Pris og kvalitet hænger sammen.. Annette levere varen med stor indlevelse og en ægthed der er sjælden.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.