Hop til indhold
marlon

Schleppegrellsgade / Læssøegade Århus

Recommended Posts

Der er en klinik i kælderen på hjørnet mellem Schleppegrellsgade og Læsøgade som i sin fremtoning ligner et sted hvor man ville forvente at kunne have sex med en thaipige mod et passende honorar. Søger man på forum efter Schleppegrellsgade findes der anmeldelser af en Julie som var god, men nu er stoppet. Annoncelight har ingen hits på ordet. Er der nogen der vil dele erfaringer derfra? Gode alternativer i nærheden booke også være værdsat - det er i gå afstand fra mit arbejde, så jeg tænker at slippe kantinen i frokostpausen og nyde den lækker thai menu i stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
marlon skrev, for 30 minutter siden:

Der er en klinik i kælderen på hjørnet mellem Schleppegrellsgade og Læsøgade som i sin fremtoning ligner et sted hvor man ville forvente at kunne have sex med en thaipige mod et passende honorar. Søger man på forum efter Schleppegrellsgade findes der anmeldelser af en Julie som var god, men nu er stoppet. Annoncelight har ingen hits på ordet. Er der nogen der vil dele erfaringer derfra? Gode alternativer i nærheden booke også være værdsat - det er i gå afstand fra mit arbejde, så jeg tænker at slippe kantinen i frokostpausen og nyde den lækker thai menu i stedet.

Har besøgt stedet et par gange for år siden. 
Den ene gang betjent af en yngre pige som ikke reagerede på mine hentydning om mere end et HJ og et par gange af en ældre som kun gav massage. Det er i mine øjne heller ikke noget særligt hyggeligt sted. 
Hvis du vil have en dejlig blød men alligevel muskel løsnende massage er der Is i Hedemannsgade 4. Hun er vel omkring 50 men ser godt ud, og klinikken er en af de pæneste i byen, på line med King. Is er dejlig at lege med når massagen har gjort sit, og alderen har, i mine øjne, ikke sat sig graverede spor. 

Ellers er der Chaba på Chr. Kier Plads 6, men der har jeg ikke været længe. Har dog hørt at det skulle være en kedelig omgang. 
Siam ligger i Jyllands Alle 10 mener jeg nummeret er, men hvem der er det pt ud over mutter ved jeg ikke. Mutter er et godt besøg, men også omkring 50 og en smule buttet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tips! Jeg har hørt godt om Sandy før men troede hun var længere væk fra midtbyen? Hedemannsgade virker som et sted der er mere fokuseret på egentlig massage end jeg er :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
marlon skrev, for 27 minutter siden:

fokuseret på egentlig massage end jeg er :D

Mjaaaaaa, det bestemmer du selv, men nyd hendes dejlige bløde massage lidt tid. 

Sandy bor ikke så langt derfra. En lille kilometer meter sydpå ca. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Mjaaaaaa, det bestemmer du selv, men nyd hendes dejlige bløde massage lidt tid. 

Sandy bor ikke så langt derfra. En lille kilometer meter sydpå ca. 

Trådstarter spørger efter gå afstand i frokost pausen, såå   :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den flittige skrev, for 32 minutter siden:

Trådstarter spørger efter gå afstand i frokost pausen, såå   :)

Jo, jo men nu ved jeg jo ikke hvor han arbejder ;) og en km tager nu ikke mange minutter at gå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Hvis det skal nåes i frokostpausen, som TS nævner, og som vel ikke er meget længere end 30 min, så skal man både være olympisk mester i kapgang, havde hurtig sædafgang, og springe massagen over :D 

Det havde @Aarhuselsker aldrig magtet :D 

Men ja Sandy må være bedste bud, så løb du bare derhen og køb 15 min (selvom jeg altid køber min 1 time hos hende, fordi hun er så dejlig) 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aros skrev, for 1 time siden:

Hvis det skal nåes i frokostpausen, som TS nævner, og som vel ikke er meget længere end 30 min, så skal man både være olympisk mester i kapgang, havde hurtig sædafgang, og springe massagen over :D 

Det havde @Aarhuselsker aldrig magtet :D 

Men ja Sandy må være bedste bud, så løb du bare derhen og køb 15 min (selvom jeg altid køber min 1 time hos hende, fordi hun er så dejlig) 

Ha ha han går hurtigt men noget helt andet, hvordan udtaler i gadenavn uden at få tungen galt i en Thai-fisse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 19 timer siden:

Har besøgt stedet et par gange for år siden. 
Den ene gang betjent af en yngre pige som ikke reagerede på mine hentydning om mere end et HJ og et par gange af en ældre som kun gav massage. Det er i mine øjne heller ikke noget særligt hyggeligt sted. 
Hvis du vil have en dejlig blød men alligevel muskel løsnende massage er der Is i Hedemannsgade 4. Hun er vel omkring 50 men ser godt ud, og klinikken er en af de pæneste i byen, på line med King. Is er dejlig at lege med når massagen har gjort sit, og alderen har, i mine øjne, ikke sat sig graverede spor. 

Ellers er der Chaba på Chr. Kier Plads 6, men der har jeg ikke været længe. Har dog hørt at det skulle være en kedelig omgang. 
Siam ligger i Jyllands Alle 10 mener jeg nummeret er, men hvem der er det pt ud over mutter ved jeg ikke. Mutter er et godt besøg, men også omkring 50 og en smule buttet. 

Er det Læssøegade 45 ?  og er der indgang fra begge gader til den samme klinik ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den flittige skrev, for 9 minutter siden:

Er det Læssøegade 45 ?  og er der indgang fra begge gader til den samme klinik ?

Ja der er to indgange. Kan ikke huske nummeret, men det er den på hjørnet i kælderen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Thaimig skrev, for 8 timer siden:

hvordan udtaler i gadenavn uden at få tungen galt i

Det er umuligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Ja der er to indgange. Kan ikke huske nummeret, men det er den på hjørnet i kælderen

Ja, i denne tråd ser vi du ikke er stærk i numre.   :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Man må sige at denne tråd er ved og bevæge sig væk fra trådens overskrift.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Chunkylover53 skrev, for 8 timer siden:

Det er godt nok en dejlig numse.

Hvordan er beliggenheden, er det rimelig diskret? Klinik eller PD?

PD og ret diskret

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...