Guest SchnitzelGebitzel Skrevet 18. Maj, 2021 Hjælp mig! -Jeg har besøgt denne gp 5 gange -ca. 10 timer ialt...Vores relation har over tid udviklet sig fra leverandør-kundeforhold til venskabeligt og nu vil jeg nærmest betegne det som familiært.... I starten var hun aldeles selvstændig -nu har hun en mand, som har tråd i hende i en grad så hun aflyser eller udsætter sine aftaler for at være sammen med ham...Der er afhængighed på flere andre "grove" områder som jeg ikke vil beskrive yderligere, dersom pågældende vederstyggelighed læser med her.... Nu kunne man så godt mene, at det må hun selv rode med, men jeg har lidt for meget hjerte i den her relation til ikke at reagere på det... -I min verden har hun pludselig en bagmand og lever i et (sex-)slavelignende forhold, når hun aflyser aftaler inden for "almindelig kontortid" -for at have "tid" med ham (uden betaling, selvfølgelig).. -De ting han har lovet hende praktisk hjælp til (en hjælp hun har brug for), synes ikke rigtig at komme nogen vegne...Hun fastholdes dermed i et afhængighedsforhold Hvis jeg kendte til sådan et set-up på forhånd ville jeg ALDRIG besøge pigen...Hvad siger I andre? Jeres svar er vigtigere end I tror -hvad siger I ? Ville I besøge, eller ikke? Ja eller nej? På forhånd tak for svar. Jeg har virkelig brug for jer! p.s. skulle der komme nogen pm'er med forespørgsel om det her refererer til den ene eller den anden navngivne gp vil disse (naturligvis) ikke blive besvaret.... Tak for din tid, kærligst, Schnitzel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 18. Maj, 2021 SchnitzelGebitzel skrev, for 14 minutter siden: Hjælp mig! -Jeg har besøgt denne gp 5 gange -ca. 10 timer ialt...Vores relation har over tid udviklet sig fra leverandør-kundeforhold til venskabeligt og nu vil jeg nærmest betegne det som familiært.... I starten var hun aldeles selvstændig -nu har hun en mand, som har tråd i hende i en grad så hun aflyser eller udsætter sine aftaler for at være sammen med ham...Der er afhængighed på flere andre "grove" områder som jeg ikke vil beskrive yderligere, dersom pågældende vederstyggelighed læser med her.... Nu kunne man så godt mene, at det må hun selv rode med, men jeg har lidt for meget hjerte i den her relation til ikke at reagere på det... -I min verden har hun pludselig en bagmand og lever i et (sex-)slavelignende forhold, når hun aflyser aftaler inden for "almindelig kontortid" -for at have "tid" med ham (uden betaling, selvfølgelig).. -De ting han har lovet hende praktisk hjælp til (en hjælp hun har brug for), synes ikke rigtig at komme nogen vegne...Hun fastholdes dermed i et afhængighedsforhold Hvis jeg kendte til sådan et set-up på forhånd ville jeg ALDRIG besøge pigen...Hvad siger I andre? Jeres svar er vigtigere end I tror -hvad siger I ? Ville I besøge, eller ikke? Ja eller nej? På forhånd tak for svar. Jeg har virkelig brug for jer! p.s. skulle der komme nogen pm'er med forespørgsel om det her refererer til den ene eller den anden navngivne gp vil disse (naturligvis) ikke blive besvaret.... Tak for din tid, kærligst, Schnitzel hun har nok bare fundet en anden at "udnytte" skynd dig videre og lev livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 18. Maj, 2021 SchnitzelGebitzel skrev, for 11 minutter siden: så hun aflyser eller udsætter sine aftaler for at være sammen med ham... Øh, nå? Det er der i sig selv intet i, ud over det er irriterende for en kunde? SchnitzelGebitzel skrev, for 12 minutter siden: De ting han har lovet hende praktisk hjælp til (en hjælp hun har brug for), synes ikke rigtig at komme nogen vegne...Hun fastholdes dermed i et afhængighedsforhold Mkay, en mand der lover at sætte en carport op, men ikke får taget sig sammen? Ikke ligefrem epokegørende i min verden. Jeg læse mellem linjerne at du mener noget mere end du skriver, når du taler om “afhængighedsforhold”. SchnitzelGebitzel skrev, for 14 minutter siden: Der er afhængighed på flere andre "grove" områder som jeg ikke vil beskrive yderligere, Det kan der ligge noget i, som ville gøre at jeg holdt mig helt væk, men ærligt talt er dit indlæg for tåget til at jeg kan tage stilling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel Skrevet 18. Maj, 2021 kenderen skrev, Lige nu: hun har nok bare fundet en anden at "udnytte" skynd dig videre og lev livet -Det kunne man godt forledes til at tro, men det er ingenlunde tilfældet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 18. Maj, 2021 SchnitzelGebitzel skrev, for 2 minutter siden: -Det kunne man godt forledes til at tro, men det er ingenlunde tilfældet... har selv prøvet et par forhold til GP'ere og det er ikke anderledes end til andre "mennesker" - hvis hun ikke vil dig så er det bare at komme videre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 18. Maj, 2021 SchnitzelGebitzel skrev, for 24 minutter siden: Hjælp mig! -Jeg har besøgt denne gp 5 gange -ca. 10 timer ialt...Vores relation har over tid udviklet sig fra leverandør-kundeforhold til venskabeligt og nu vil jeg nærmest betegne det som familiært.... I starten var hun aldeles selvstændig -nu har hun en mand, som har tråd i hende i en grad så hun aflyser eller udsætter sine aftaler for at være sammen med ham...Der er afhængighed på flere andre "grove" områder som jeg ikke vil beskrive yderligere, dersom pågældende vederstyggelighed læser med her.... Nu kunne man så godt mene, at det må hun selv rode med, men jeg har lidt for meget hjerte i den her relation til ikke at reagere på det... -I min verden har hun pludselig en bagmand og lever i et (sex-)slavelignende forhold, når hun aflyser aftaler inden for "almindelig kontortid" -for at have "tid" med ham (uden betaling, selvfølgelig).. -De ting han har lovet hende praktisk hjælp til (en hjælp hun har brug for), synes ikke rigtig at komme nogen vegne...Hun fastholdes dermed i et afhængighedsforhold Hvis jeg kendte til sådan et set-up på forhånd ville jeg ALDRIG besøge pigen...Hvad siger I andre? Jeres svar er vigtigere end I tror -hvad siger I ? Ville I besøge, eller ikke? Ja eller nej? På forhånd tak for svar. Jeg har virkelig brug for jer! p.s. skulle der komme nogen pm'er med forespørgsel om det her refererer til den ene eller den anden navngivne gp vil disse (naturligvis) ikke blive besvaret.... Tak for din tid, kærligst, Schnitzel Derfor det er bedst at holde sig på proff og ikke venskabelig plan . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 18. Maj, 2021 Der er vist tale om et velkendt dilemma. På den ene side ønsker mange kunder både sex og venskab med deres farvorit GP, og på den anden side har mange rigtigt svært ved at håndetere den indsigt i GP´en liv de er kommet i besiddelse af. @Frodige Ida har faktisk en vigtig pointe. i forhold til den konkrete sag er der vel ikke andet at sige end, at hvad andre ville (de har jo ingen insiderviden) burde vil ikke betyde noget for dig. Hvis Gp´en mener du skal komme og redde hende, kan hun sikkert godt finde ud af at sige det. Om du stadig ønske at besøge hende, må jo være helt op til dig selv, og et eller andet sted skal du sikkert forholde dig til, at hun nok fylder mere i dit hjerte og tanker end omvendt. Nogengange skal man bare styrre sin begejstring og nysgerrighed og lade være med at åbne pandoras æske 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sherlock 269 Skrevet 18. Maj, 2021 (edited) Når prinsen tror han ridder på en hvid hest og ønsker at redde ungmøen fra den grumme drage, så er det og bliver et eventyr - og har derfor intet med den virkelige verden at gøre. Kom tilbage i virkelighedens verden kære @SchnitzelGebitzel og forsøg at kigge tilbage på det som et godt bekendtskab. Hvis nogen ønsker hjælp og de ikke direkte spørger efter den (forudsat, at I er så tætte som du beskriver og fornemmer og tænker) så er det, at advarselslamperne nok bør blinke. Du bør måske tænke på om medlidenhed kunne bruges til at lokke dig til at betale for et par ekstra timer eller to - især tid, hvor der snakkes og sludres i stedet for at være sex-relateret - en let måde at tjene sine penge på. Jeg er måske en kyniker - men mit råd (hvis du ønsker det) er klart -- Kom væk derfra - der er super mange andre spændende kvinder ude i den her verden - og de er ikke alle så komplicerede som det du er på vej igennem lige nu. Lad nu for dytten være med at tage følelsesteflonlaget af når du besøger de her kvinder - nyd samværet, nyd sexen, nyd selskabet og nyd den følelse du får indeni efter en god oplevelse - men lad være med at digte videre på et eventyr !!! Hvis du som overskriften antyder er nået til fasen med desperation - så burde du nok selv kunne indse, at det her er ikke noget du skal røre med en ildtang. KOM VIDERE ! Redigeret 18. Maj, 2021 af Sherlock 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1962 Skrevet 18. Maj, 2021 (edited) SchnitzelGebitzel skrev, for 2 timer siden: og nu vil jeg nærmest betegne det som familiært.... Er du sikker på at pigen også ville betegne det som familiært?? SchnitzelGebitzel skrev, for 2 timer siden: -Jeg har besøgt denne gp 5 gange -ca. 10 timer ialt.. Over hvor lang en periode?? kenderen skrev, for 2 timer siden: Hvis jeg kendte til sådan et set-up på forhånd ville jeg ALDRIG besøge pigen...Hvad siger I andre? Det er jo ALDRIG til at vide FØR du besøger pigen første gang. Til sidst; Ville DU kunne "hjælpe" pigen som den anden mand kan../vil.../har lovet..., what ever? og ville du GØRE DET, for at knytte de iturevne "familiære relationer" sammen igen? Redigeret 18. Maj, 2021 af Gløden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7294 Skrevet 18. Maj, 2021 (edited) SchnitzelGebitzel skrev, for 2 timer siden: Hjælp mig! -Jeg har besøgt denne gp 5 gange -ca. 10 timer ialt...Vores relation har over tid udviklet sig fra leverandør-kundeforhold til venskabeligt og nu vil jeg nærmest betegne det som familiært.... I starten var hun aldeles selvstændig -nu har hun en mand, som har tråd i hende i en grad så hun aflyser eller udsætter sine aftaler for at være sammen med ham...Der er afhængighed på flere andre "grove" områder som jeg ikke vil beskrive yderligere, dersom pågældende vederstyggelighed læser med her.... Nu kunne man så godt mene, at det må hun selv rode med, men jeg har lidt for meget hjerte i den her relation til ikke at reagere på det... -I min verden har hun pludselig en bagmand og lever i et (sex-)slavelignende forhold, når hun aflyser aftaler inden for "almindelig kontortid" -for at have "tid" med ham (uden betaling, selvfølgelig).. -De ting han har lovet hende praktisk hjælp til (en hjælp hun har brug for), synes ikke rigtig at komme nogen vegne...Hun fastholdes dermed i et afhængighedsforhold Hvis jeg kendte til sådan et set-up på forhånd ville jeg ALDRIG besøge pigen...Hvad siger I andre? Jeres svar er vigtigere end I tror -hvad siger I ? Ville I besøge, eller ikke? Ja eller nej? På forhånd tak for svar. Jeg har virkelig brug for jer! p.s. skulle der komme nogen pm'er med forespørgsel om det her refererer til den ene eller den anden navngivne gp vil disse (naturligvis) ikke blive besvaret.... Tak for din tid, kærligst, Schnitzel Hej Der er en mening med næsten alt der sker i vores liv, som i det øjeblik det indtræffer opleves som en urimelighed/urettigfærdig/osv osv - - - - men for det meste er der en dybere mening med det. Det finder vi først ud af senere, om en ½ time - dagen efter - næste uge - om en måned - et ½ år - - - - der dukker helt af sig selv noget andet op der er meeeeget bedre. Det foregående kunne jo ikke fortsætte - ingen fremtid. Det er i hvert fald mine erfaringer igennem mine 68 år. Så gleeeeeem alt om hende og prøv også at lide lidt af "kærestesorg" et stykke tid, og lær at udholde frustration. Husk, at den bedste medicin mod din "kærestesorg" er at det skal kneppes væk med en ny partner. Om det så bliver en sød kæreste - - - - eller ny sød GP - det finder du ud af. Husk også at der altid er nye fisk i akvariet Min egen agering genem livet har sådan set altid været : " virker det ikke så prøv noget andet" Mange hilsner Nye tider Redigeret 18. Maj, 2021 af Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 18. Maj, 2021 Hold dig væk er vel det sikreste råd. Du er ikke forelsket? "Familiært" lyder lidt forkert i mine øre når der er sex iblandet. Du kender hende reelt ikke, det forhold du tror i har kan nemt være opfattet anderledes af pigen. Personligt ville jeg trække mig, det har jeg gjort én gang før da jeg fik følelser for pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 18. Maj, 2021 Igen desværre endnu et opslag specielt i thaifora hvor svaret er kort og kontant: FLYGT. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 18. Maj, 2021 Gløden skrev, for 5 timer siden: Er du sikker på at pigen også ville betegne det som familiært?? Over hvor lang en periode?? Det er jo ALDRIG til at vide FØR du besøger pigen første gang. Til sidst; Ville DU kunne "hjælpe" pigen som den anden mand kan../vil.../har lovet..., what ever? og ville du GØRE DET, for at knytte de iturevne "familiære relationer" sammen igen? havd er det for en gang ævlebævle du citerer mig for ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kop 74 Skrevet 18. Maj, 2021 SchnitzelGebitzel skrev, for 10 timer siden: Hjælp mig! -Jeg har besøgt denne gp 5 gange -ca. 10 timer ialt...Vores relation har over tid udviklet sig fra leverandør-kundeforhold til venskabeligt og nu vil jeg nærmest betegne det som familiært.... I starten var hun aldeles selvstændig -nu har hun en mand, som har tråd i hende i en grad så hun aflyser eller udsætter sine aftaler for at være sammen med ham...Der er afhængighed på flere andre "grove" områder som jeg ikke vil beskrive yderligere, dersom pågældende vederstyggelighed læser med her.... Nu kunne man så godt mene, at det må hun selv rode med, men jeg har lidt for meget hjerte i den her relation til ikke at reagere på det... -I min verden har hun pludselig en bagmand og lever i et (sex-)slavelignende forhold, når hun aflyser aftaler inden for "almindelig kontortid" -for at have "tid" med ham (uden betaling, selvfølgelig).. -De ting han har lovet hende praktisk hjælp til (en hjælp hun har brug for), synes ikke rigtig at komme nogen vegne...Hun fastholdes dermed i et afhængighedsforhold Hvis jeg kendte til sådan et set-up på forhånd ville jeg ALDRIG besøge pigen...Hvad siger I andre? Jeres svar er vigtigere end I tror -hvad siger I ? Ville I besøge, eller ikke? Ja eller nej? På forhånd tak for svar. Jeg har virkelig brug for jer! p.s. skulle der komme nogen pm'er med forespørgsel om det her refererer til den ene eller den anden navngivne gp vil disse (naturligvis) ikke blive besvaret.... Tak for din tid, kærligst, Schnitzel hold ddig pa afstand men bryd ikke kontakten. undga at have sex med hende i et stykke tid. lad hende ogsa tage intiativ til kontakt selv om det gar flere dage emellem. det ser ud til at hun er i et selvdestruktivt forhold og det kan vare at hun ser det og vil ud af forholdet men det kan ga 6 maneder. du vil nok komme at opleve en del frustrationer. i have been there Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 19. Maj, 2021 SchnitzelGebitzel skrev, for 20 timer siden: Hjælp mig! -Jeg har besøgt denne gp 5 gange -ca. 10 timer ialt...Vores relation har over tid udviklet sig fra leverandør-kundeforhold til venskabeligt og nu vil jeg nærmest betegne det som familiært.... I starten var hun aldeles selvstændig -nu har hun en mand, som har tråd i hende i en grad så hun aflyser eller udsætter sine aftaler for at være sammen med ham...Der er afhængighed på flere andre "grove" områder som jeg ikke vil beskrive yderligere, dersom pågældende vederstyggelighed læser med her.... Nu kunne man så godt mene, at det må hun selv rode med, men jeg har lidt for meget hjerte i den her relation til ikke at reagere på det... -I min verden har hun pludselig en bagmand og lever i et (sex-)slavelignende forhold, når hun aflyser aftaler inden for "almindelig kontortid" -for at have "tid" med ham (uden betaling, selvfølgelig).. -De ting han har lovet hende praktisk hjælp til (en hjælp hun har brug for), synes ikke rigtig at komme nogen vegne...Hun fastholdes dermed i et afhængighedsforhold Hvis jeg kendte til sådan et set-up på forhånd ville jeg ALDRIG besøge pigen...Hvad siger I andre? Jeres svar er vigtigere end I tror -hvad siger I ? Ville I besøge, eller ikke? Ja eller nej? På forhånd tak for svar. Jeg har virkelig brug for jer! p.s. skulle der komme nogen pm'er med forespørgsel om det her refererer til den ene eller den anden navngivne gp vil disse (naturligvis) ikke blive besvaret.... Tak for din tid, kærligst, Schnitzel Du har betalt for 10 timer, det er der ikke meget venskabeligt over. Har du fået gratis sex på noget tidspunkt? Du skal bare videre. Det er ikke gensidige følelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1962 Skrevet 19. Maj, 2021 kenderen skrev, den 18.5.2021 at 19:33: havd er det for en gang ævlebævle du citerer mig for ??? Beklager, Det er naturligvis ikke dig der skulle citeres, men udelukkende @SchnitzelGebitzel. Sorry! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 19. Maj, 2021 @SchnitzelGebitzel har hun ikke selv bedt om din hjælp skal du holde dig fra at blande dig yderligere. Efter sex kan du evt spørge om det ellers går godt, men uden at presse på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg