Hop til indhold

Det værste tidspunkt at besøge er når der bliver åbnet?

Featured Replies

Skrevet

Måske er det bare mig men jeg har oplevet at de værste tidspunkter at besøge pigerne er når de åbner.

Måske burde jeg investere mere i bedre oplevelser/service end at bestille kedelige ''Dansk/Fransk'' mens pigerne tæller tiden og venter til at de kan smide mig ud så de næste kunder kan komme ind. :lol:

Skrevet

Måske er det bare mig men jeg har oplevet at de værste tidspunkter at besøge pigerne er når de åbner.

Måske burde jeg investere mere i bedre oplevelser/service end at bestille kedelige ''Dansk/Fransk'' mens pigerne tæller tiden og venter til at de kan smide mig ud så de næste kunder kan komme ind. :lol:

Haha. Ja det kan godt være den "kedelige" combo som gør det. Jeg er for det meste til timer, og har ikke haft de store nogle problemer med, at pigen bare skulle videre i dagens tekst.

Skrevet
  • Author

Haha. Ja det kan godt være den "kedelige" combo som gør det. Jeg er for det meste til timer, og har ikke haft de store nogle problemer med, at pigen bare skulle videre i dagens tekst.

Jeg har osse besluttet mig for at investere i bedre/dyre oplevelser da det helt sikkert vil give bedre service og mere afslapning.

Skrevet
  • Author

jeg er også til +timer, måske ligger der noget psykologisk hos pigen i at du køber billigt=discount=cheap Charlie=dårligere service, end når du køber en 1 time...

Du har nok ret.

Kun dyr sex fra nu af. :lol:

Skrevet

helt sikkert... jeg køber også altid mindst en time... for så er pigerne engagerede og meget mere medlevende...

jeg ved godt folk bliver sure på mig når jeg siger det og vi har haft endeløse debatter om beløb vs service.... men faktum er... køb for mere af gangen og få den oplevelse i håber på i stedet for at være pissenærige og kun smide 5-600 kr pr gang med væsentlig forøget risiko for dårlig oplevelse til følge :)

Skrevet
  • Author

helt sikkert... jeg køber også altid mindst en time... for så er pigerne engagerede og meget mere medlevende...

jeg ved godt folk bliver sure på mig når jeg siger det og vi har haft endeløse debatter om beløb vs service.... men faktum er... køb for mere af gangen og få den oplevelse i håber på i stedet for at være pissenærige og kun smide 5-600 kr pr gang med væsentlig forøget risiko for dårlig oplevelse til følge :)

Totalt 100% Enig!

Skrevet

Det kan altid betale sig at investere i kvalitet og så eventuelt hellere rykke ud lidt færre gange.

Jeg er også stor tilhænger af at købe tid (gerne 1,5 time) og ikke en på forhånd specificeret ydelse. Jeg har dog ikke noget imod at være første mand på pletten. Langtfra – det giver nemlig dagen en umanerlig god begyndelse :!:

Skrevet

Jeg er også stor tilhænger af at købe tid (gerne 1,5 time) og ikke en på forhånd specificeret ydelse. Jeg har dog ikke noget imod at være første mand på pletten. Langtfra – det giver nemlig dagen en umanerlig god begyndelse :!:

morgensex er dejligt og det kan kollegaerne også mærke :D

Skrevet

Bestiller altid 1 time massage og det foregår altid fra 10.00 til 11.00 om formiddagen.

Det eneste tidspunkt jeg kan.

Jeg er altså altid (næsten) første kunde, pigen er frisk, nyvasket og jeg har aldrig følt hun har været uengageret når jeg har været der.

The

Rider

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.