Hop til indhold

En provinsby uden for Kbh

Featured Replies

Skrevet

Det her indlæg skal faktisk være under anmeldes af thai massage, og ved sidste indlæg/anmeldelse blev det slettet fordi jeg ikke angav faktuelle oplysninger om hvilket sted der er tale om. Grunden til det er, at jeg ikke har fundet ud af om de vil anmeldes, idet der intet findes på eg.'

Nu kom jeg gående på denne gågade i regnen forrige mandag. Midt i gaden er der denne thai klinik med en pæn facade og et for lokale med stole til behandling af pedicure og lignende. Indehaveren som er en skøn korthåret thaidame bød mig velkommen og vi gik ind i et massagerum bagved. Jeg har været der flere gange, og hun spurgte med lav stemme hvad jeg kunne tænke mig. Kan jeg få et et blowjob som sidst? Men bare åbne bukserne og så? Yes det kan du... Og så startede det, relativt godt tempo, det skønneste ansigt og og dejligt håndarbejde. Tempoet blev sat op, stoppede, talte til mig og fortsatte igen. Til sidst kunne jeg ikke kende forskel på blowjobbet og håndarbejdet. Det hele gled sammen. 8 minutter tog det, og jeg er en ældre mand. Håber næste gang at hun vil anmeldes, fordi det hun gør er en helt usædvanlig og fræk oplevelse. Pris lidt over bj i Kbh dvs over 500, no links sorry pt

Skrevet

Tak for historien, men det ville nu være rart med en stedfæstelse eller et link - det lyder jo som et interessant sted.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.