Hop til indhold
EyesWideShut

Hvad kan man få for 2000 Kr på et Menukort?

Recommended Posts

Nu har jeg ikke den bedste hukommelse når det kommer til Bordel Menukort men hvad kan man få for omkring 2000 Kr?

Jeg plejer altid at bestille den kedelige og alt for hurtige ''Dansk/Fransk'' for 600-700 kr og er blevet pænt træt af det, jeg regner med at prøve noget nyt og begynde at fyre flere penge af på bedre oplevelser.

Hvad kan man få for 2000 Kr? Hele pakken? :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu er hele pakken jo et vidt begreb, men indenfor de blide former kan du sagtens komme jorden rundt for 2000,-, også hvis du vil krydre hyggen med et kinky indslag.. ;)

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg ikke den bedste hukommelse når det kommer til Bordel Menukort men hvad kan man få for omkring 2000 Kr?

Jeg plejer altid at bestille den kedelige og alt for hurtige ''Dansk/Fransk'' for 600-700 kr og er blevet pænt træt af det, jeg regner med at prøve noget nyt og begynde at fyre flere penge af på bedre oplevelser.

du får mere tid...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er hele pakken jo et vidt begreb, men indenfor de blide former kan du sagtens komme jorden rundt for 2000,-, også hvis du vil krydre hyggen med et kinky indslag.. ;)

VH Ludvig.

Jeg har bestemt mig for at bestille bedre pakker så pigerne & mig selv kan tage det med ro og være afslappet uden at skulle tænke på tiden og skynde sig.

Jeg søger nemlig kun GFE men det er jo ikke altid sikkert at der er ''kemi''. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det kommer jo meget an på hvad du er til, og hvor du har forvildet dig ind.

For 2000 kan du så godt som alle steder få en times blid sex med almindelig fransk (m. gummi naturligvis), 69 og sex i alle mulige stillinger. Hvis dine seksuelle præferencer ligesom mine er ret vanille, er det klart den ydelse jeg ville anbefale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har bestemt mig for at bestille bedre pakker så pigerne & mig selv kan tage det med ro og være afslappet uden at skulle tænke på tiden og skynde sig.

Jeg søger nemlig kun GFE men det er jo ikke altid sikkert at der er ''kemi''. :(

dumt at smide 2000kr ud hvis der ikke er kemi, køb mindre først og køb mere når du kender pigen,

Du kan starte med 700-800 og opgradere, men der kræver selvf. at pigen har tid og ikke har en booking efter dig.

På FKK (I love it) kan man næsten opgradere i uendelighed, fx. har jeg sagt til piger, jeg kender, lad os ikke tænke på tiden og wupti der gik pludselig 2,5 timer med hygge og sex.

Har du været i Hamborg som planlagt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som der var en glædespige, der engang sagde til mig: "man skal være god ved de små kunder - de store kommer af sig selv". :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg vil næsten hellere spørge "hvad vil du have"

for 2000 kan du med sikkerhed få en hel time med græsk, fransk (m gummi selvfølgelig) dansk i alle stillinger du overhovedet kan tænke dig til....

jeg synes det er så fjollet at piger reklamerer med GFE garanti - for hvis der ikke er kemi og man skal ligge og kysse-pille-rode-rage i bedste kæreste-stil - så bliver det altså en kikset affære..

GFE skal komme med kemi fordi sexen er vildt god og mega fræk...

du kan nok også godt få en sprøjte-orgasme eller 2 med i prisen når du har en hel time... og frit antal udløsninger til dig

så mulighederne skulle næsten være ubegrænsede hvis du smider 2k :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilgiv mig, jeg kan ikke lade være.....

Jamen jeg spiller da gerne skak med dig i 60min, så kan vi se hvem der har dronningen til sidst. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

(jeg vil selvfølig ikke tilbyde en ydelse, som ikke er afprøvet og købt før!

I skak-sammenhæng er det måske lidt usædvanligt at være nøgen i kampens hede

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis prisen for ½time ligger på 1000-1100 får du ikke meget mere for 2k, hvis du skal have græsk mv. med

jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener..

jeg betaler 1800 for en time med hele pakken... dansk/græsk/fransk - i og uden for sengen, sprøjteorgasmer og fri antal udløsninger...

så hvis man har 2000 - så er der da i hvert fald mulighed for stortset frit spil hvis man vil

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg betaler 1800 for en time med hele pakken... dansk/græsk/fransk - i og uden for sengen, sprøjteorgasmer og fri antal udløsninger...

Er det på klinik eller privat? For græsk plejer man at betale ekstra for ud hvor prisen for den tid man nu købere?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kommer helt an på om du foretrækker besøg hos privat eller klinik.

Er det klinik du vælger så er prisen hos langt de fleste ca. 2000 kr for en time med alle blide former og flere udløsninger. Skal du have græsk, urin eller andet oveni, så vil der altid være en tillægspris.

De private har knap så mange udgifter og skal ikke følge husets priser, så derfor tilbyder nogen af dem det noget billigere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

... for 2000 kan du med sikkerhed få en hel time med græsk, fransk (m gummi selvfølgelig) dansk i alle stillinger du overhovedet kan tænke dig til.... du kan nok også godt få en sprøjte-orgasme eller 2 med i prisen når du har en hel time... og frit antal udløsninger til dig .... så mulighederne skulle næsten være ubegrænsede hvis du smider 2k :)
Jo, men det kræver blot, at pigen også udbyder så forskellige ting.

Man kan sagtens møde en pige, der for de penge er til anal, men ikke kan sprøjte – og omvendt. Derfor er det helt rigtigt, at du på forhånd finder ud af, hvad du vil have, og derefter begynder at lede efter pigen, det udbyder lige netop dét.

Del dette indlæg

Link til indlæg

taler vi om fysiske størrelse, på legemsdelsstørrelse eller størrelse af tegnebogen :lol:

He he - tror nu nok hun mente på både det ene og det andet :D

og det kan nok ikke siges bedre - får lillemanden ikke en god behandling uanset, hvilken ydelse man, så har valgt - bliver den ikke større - og man kommer nok ikke igen til en større omgang :evil: eller bliver stamkunde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjekkede lige hjemmesiden med billeder.... :shock:

Der står i annoncen, man godt kan få sex uden ledsagende rengøring - Kan man mon også få rengøring uden ledsagende sex? ;)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjekkede lige hjemmesiden med billeder.... :shock:

Der står i annoncen, man godt kan få sex uden ledsagende rengøring - Kan man mon også få rengøring uden ledsagende sex? ;)

Vh. Sidespringeren

Så koster det ekstra :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du kan få en times Ballbusting/nossespark hos Cherie......

Hvis det ikke kan gøres for de 2000 kr, betaler jeg gladeligt differencen :lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...