Hop til indhold
ppd

Savner du en smuk dansk Domina der kan være hård?

Recommended Posts

Så er adressen Lyngbyvej 231 i Hellerup. Kun et par kilometer fra Østerbro interessant:

38 årige mørkhårede Kikki. 170 cm høj.  G skål, glat flot mis med intim piercing er der ikke et øje tørt..:wub:

https://70210026.dk/kikki

Og jeg citerer:  

"Kæresteoplevelse. Kys og kram.  Sanselig massage og stimulering af de erogene zoner men også mere hårdt som  pirringsbondage med dine hænder og fødder bundet. Verbalt og Dirty Talk" og mere sjældent som rollespil: 

"Stedmor/søn, Direktør/Sekretær, Frække Nabo, Hård læreinde og meget sjældent som: Baby Care, hvor du bliver madet, bleskift, sut, flaske, puttes osv."

"Erotisk tvang og verbal styring og giver dig ordre om at tilfredsstille mig seksuelt."

"Blid og hård dominans. Sprøjteorgasme, hvor jeg leger med mig selv og sprøjter ud over dig. Urin hvor jeg tisser ud over din krop eller i fik mund. Anslleg til dig hvor jeg leger mig fingre, butt plugg, strap om så du kan opnå prostata orgasme."

'Husslave er over flere timer hvor du stilles en opgave, får huslige pligter eller dat til side mens jeg har andre kunder imens"

Af hele hjertet:

TAK

KIKKI <3

Fordi dette er muligt at udleve og tak for en udspecificeret menu og ydelser andre piger kunne lære af! 

Priser aftaler man specifikt med telefondamen eller direkte med dig? <3

Må du nyde det ligeså meget som dine gæster.

PS. Dette er ikke reklame men blot en taknemmelighed og respekt for at ydelser som disse findes.

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...