Hop til indhold

Recommended Posts

Har nogen prøvet hende her ..

https://annoncelight.dk/showad/287640

jeg har spurgt ind til om nogen ting hvad hun tilbyder og min erfaring siger de rent faktisk ikke altid faktisk forstår hvad man spørger om .. og jeg har bare fravalgt massagen og i stedet for få 2 x Økoblow og lidt legen imellem det første og andet. Og har ikke pruttede om prisen har derimod bare valgt at sige 100 kr mere i forhold til hvad det kostede med massage plus blow til sidst og hun har sagt yes og okay baby - i kender de der standard kommentere og så when you come.

Men har prøvet at sikre mig vi har en aftale om 60 minutter jeg har nemlig oplevede hvor jeg har lavet den aftale før med andre ... Hvor de ikke giver blow til finish i starten og faktisk begynder og tage gummi frem og vil ride en osv hvor man siger det er jeg ikke interesserede og faktisk insistere på jeg ikke vil trænge op i hende selv om hun ser lækker ud men nogen dage vil jeg bare ligge og dovne den i 1 time og ikke forholde mig til andet end bare lade den gå uden at tænke over tiden og så slappe af lidt tid og smalltalke og kysse kvindes bryster osv så man kommer igang med anden omgang.

Det jeg bed mærke i selv annoncen er et navne mens den oprindeligt blev lavet til en anden person 

Jeg tænker annoncen er reel nok fordi den opdateres løbende og har skrevet med hende nogen gange om af finde en dag

Screenshot_20210517_170317_com.android.chrome.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...