Massage-testeren 159 Skrevet 17. Maj, 2021 Har nogen prøvet hende her .. https://annoncelight.dk/showad/287640 jeg har spurgt ind til om nogen ting hvad hun tilbyder og min erfaring siger de rent faktisk ikke altid faktisk forstår hvad man spørger om .. og jeg har bare fravalgt massagen og i stedet for få 2 x Økoblow og lidt legen imellem det første og andet. Og har ikke pruttede om prisen har derimod bare valgt at sige 100 kr mere i forhold til hvad det kostede med massage plus blow til sidst og hun har sagt yes og okay baby - i kender de der standard kommentere og så when you come. Men har prøvet at sikre mig vi har en aftale om 60 minutter jeg har nemlig oplevede hvor jeg har lavet den aftale før med andre ... Hvor de ikke giver blow til finish i starten og faktisk begynder og tage gummi frem og vil ride en osv hvor man siger det er jeg ikke interesserede og faktisk insistere på jeg ikke vil trænge op i hende selv om hun ser lækker ud men nogen dage vil jeg bare ligge og dovne den i 1 time og ikke forholde mig til andet end bare lade den gå uden at tænke over tiden og så slappe af lidt tid og smalltalke og kysse kvindes bryster osv så man kommer igang med anden omgang. Det jeg bed mærke i selv annoncen er et navne mens den oprindeligt blev lavet til en anden person Jeg tænker annoncen er reel nok fordi den opdateres løbende og har skrevet med hende nogen gange om af finde en dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder1919 1 Skrevet 3. Juni, 2021 Hej Jeg er også blevet interesseret i Lujan. Fik du besøgt hende og hvis ja, hvordan var det så? Pft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg