Hop til indhold
Dunkedyret1

Deles om en lille analslave

Recommended Posts

Hej

jeg har over et par gange haft fornøjelsen af at kneppe Rasmus i Faxe - en meget underdanig fyr der vil kneppes hårdt og er ret god til at sluge den helt til roden uden at kny,  men jeg syntes jo det kunne være ret godt hvis vi var nogen der gik sammen om at kneppe ham igennem - herunder en dobbelt barrel samt airtight. Han vil meget gerne og har gentagne gange sagt at hvis jeg kendte nogen der havde lyst skulle jeg tage dem med. Så er der to fyre herfra der vil være med på at give ham en ordentlig rusketur? 
det skal ske en aften da mit arbejde ikke gør at jeg kan stikke dagtimerne. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dunkedyret1 skrev, for 29 minutter siden:

herunder en dobbelt barrel samt airtight

"dobbelt barrel" !??  og  "airtight"!??

Tak for buddet, men er sgu alvorligt bange for, at jeg her er faldet over noget, som er for avanceret for mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, for 4 timer siden:

"dobbelt barrel" !??  og  "airtight"!??

Tak for buddet, men er sgu alvorligt bange for, at jeg her er faldet over noget, som er for avanceret for mig :)

Hvad fanden er det? :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dobbelt barrel - udtrykt om et dobbeltløbet gevær, i dette tilfælde to pikke i røven på en gang. Airtight er når alle huller er stoppet til - på en t’s kræver det to pikke, på en kvinde tre pikke. Er alle med ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...