Hop til indhold
OrganDonor

Orkide Thaiwellness | Frederiksberg

Recommended Posts

Fandt sted på frederiksberg.

Orkide Wellness

H.C ørstedsvej 13

88 71 7070

Tilsyneladende svensk kørt, da hunsagde hun var kommet hjem fra Sverige.

Piriser forlangt 1/2t 250 1t 500, så jeg tror det er med bordelydelser for øje med de prsier .

Hun var forretningsmæssig men kunne også grine.

Lige om hjørnet på Danasvej ligger også svensk kørt

thaiklinik, hvor jeg også tror det er dagens overraskelse, hvis nogen efterspørger massage.

Fik også lyst til at prøve dette nye sted.

Kom uanmeldt, og hun virkede meget overrasket over at der kom besøg midt i hendes frokost,

som tilsyneladende bestod af en uhyre stærkt chili måltid, idet det tog omkring 5-10 minutter

at få dysset mundbranden ned.

Jeg bad om priser, hun spurgte om jeg kun ville have massage, hvilket jeg bekræftede med

et måske, bestilte herefter en times oliemassage til normale 400 Kr.

Blev henvist til et pænt rum med rigtig massagebriks, som hun anvender når det er massage kunden bestiller. Idet hele taget meget pæne, store, helt nyistandsatte lokaler.

Nu går løjerne igang, hun spørger om hvor hård den skal være, og jeg beder om hård.

Ganske god massage, dog en lidt irriterede måde hun tilfører olie på, det bliver sprayet på og føles koldt.

Hun er i vældig højt humør og meget snakkende, oplyser at hun bor i Danmark, og ganske rigtigt

har forbindelse til Sverige, hvor hun har et par børn, hendes far er kineser, af hvem hun har lært sin

massagekunst, hun er professionel massør, ikke ligesom thai der kun, hun simulere hurtigt med hånden og bla. bla. bla.

Ret hurtigt bliver massagen trykkende og meget hård, hvor hun har de fingrekræfter fra ved jeg ikke,

men er det hårdeste jeg nogensinde har prøvet, man kan ligge og komme i tvivl om hun nu har styr på det, gør det rigtige, ..av for helvede. Hun oplyser at hun normalt tager 500 Kr. for denne form for massage, som hun kalder sportsmassage, det hun mente jeg trængte til.

Usa som hun hedder, er på "hjemmesiden" http://goo.gl/9Ghnu og har et par andre massører,

som dog er på ferie i øjeblikket.

Efter denne behandling humpede jeg over til Darling, men det er en helt anden historie...

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter denne behandling humpede jeg over til Darling, men det er en helt anden historie...

-OD

Og den historie vil vi da gerne høre lidt mere til :P

Gently.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op - hun ser godt nok lækker ud.

Er det ren massage der fås der, eller er det muligt med tillægsydelser :?:

Tjah, skriver OD ikke

Jeg bad om priser, hun spurgte om jeg kun ville have massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, skriver OD ikke

Jeg bad om priser, hun spurgte om jeg kun ville have massage

Jo - det gjorde han, men nu er der jo mange former for massage, hot stone, spa, sauna mv så det kunne jo også være implicit I spørgsmålet !

Måske en anden der rent faktisk ved lidt om det jeg spurgte til - og ikke bare ordkløver andre's indlæg - kunne supplere.

Borende X - du lever op til dit navn - brug egenskaben lidt mere konstruktivt ! :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, skriver OD ikke

Jo - det gjorde han, men nu er der jo mange former for massage, hot stone, spa, sauna mv så det kunne jo også være implicit I spørgsmålet !

Måske en anden der rent faktisk ved lidt om det jeg spurgte til - og ikke bare ordkløver andre's indlæg - kunne supplere.

Borende X - du lever op til dit navn - brug egenskaben lidt mere konstruktivt ! :ugeek:

Hæhæ....der klukkede jeg godt nok en del lige der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op - hun ser godt nok lækker ud.

Er det ren massage der fås der, eller er det muligt med tillægsydelser :?:

Alt efter hvad man ønsker, har hun dertil indrettede rum.

Mener eksplicit at hele molevitten er til rådighed.

Jeg har blå mærker flere steder på kroppen, så man skal nok være masochist

hvis man vælger "sportsmassage" efter at have læst dette. :|

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så synes jeg da, at du skulle smide en anmeldelse af Darling på.. :)

Overvejer hende kraftigt.. Hun er helt sikkert lækker.. Men er hun også service mindet.. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og den historie vil vi da gerne høre lidt mere til

Gently.

Du har jo sikkert været der :)

Så synes jeg da, at du skulle smide en anmeldelse af Darling på.. :)

Overvejer hende kraftigt.. Hun er helt sikkert lækker.. Men er hun også service mindet.. ?

Darling er en lækker, velskabt, sød lille sag, men massage er ikke hendes stærke side.

Det er sexen egentlig heller ikke, da hun insinuerer at det er hun ikke så begejstret for.

Det kan medføre at man ikke rigtig får gang i fyrtøjet.

Men sød og skæg det er hun, ...hun glæder sig til hun snart skal hjem.

Der er allerede skrevet lidt om hende herinde.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har jo sikkert været der :)

Darling er en lækker, velskabt, sød lille sag, men massage er ikke hendes stærke side.

Det er sexen egentlig heller ikke, da hun insinuerer at det er hun ikke så begejstret for.

Det kan medføre at man ikke rigtig får gang i fyrtøjet.

Men sød og skæg det er hun, ...hun glæder sig til hun snart skal hjem.

Der er allerede skrevet lidt om hende herinde.

-OD

Jooo, jeg har vist været der et par gange, eller..... 5...... :o

Men derfor vil vi jo alligevel gerne høre din historie osse.

Massage nej, det duer ikke og heller ikke engelsk.

Men sexe det kan hun sgu, men du skal selv styre det, det er ikke så man bliver overfaldet. I hvert fald ikke den første gang.

Jeg har sjældent oplevet en pige blive så våd, og det har hun åbenbart heller ikke selv.

Hun troede at det var mig der var kommet eller noget, da vi havde ligget og rodet lidt rundt og begge var blevet våde op omkring maven.

Men da hun så fandt ud af at hun var våd ned af lårene osse, måtte hun jo konstatere at det kom fra hende selv :lol:

Men hun er helt speciel, ikke som nogen andre thaipiger. Fræk, ikke som i sexfræk, men som i fræk fræk. Jeg har ikke været i Thailand men hun minder om en af de der frække barpiger der giver fuck finger osv. men kærligt ment.

Nå, det bliver jo en hel anmeldelse det her, men kan da tilføje at da JEG var der sidst var hun IKKE glad for at skulle hjem om 14 dage ;) Men hun skulle dog komme tilbage igen om nogle måneder :P

Gently.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må give den ærede O.D. ret i massagen...... den er hård også selv om jeg bad om medium hehe.

Men rigtig god og hun virker reel og frisk nok.

Sad også og spiste da jeg i gå formiddags........

Men fint sted og gode lokaler. Kan godt lide at hendes briks er indrettet så man kan lige med hovedet ned (i hullet) og dermed slappe bedre af i nakke og skuldre.

UG på massgen - har ikke prøvet elle fået tilbudt andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Så synes jeg da, at du skulle smide en anmeldelse af Darling på.. :)

Overvejer hende kraftigt.. Hun er helt sikkert lækker.. Men er hun også service mindet.. ?

Hvilken Darling tales der om. Er der ikke en tre fire fem stykker med det efternavn?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik også lyst til at prøve dette nye sted.

Kom uanmeldt, og hun virkede meget overrasket over at der kom besøg midt i hendes frokost,

som tilsyneladende bestod af en uhyre stærkt chili måltid, idet det tog omkring 5-10 minutter

at få dysset mundbranden ned.

Jeg bad om priser, hun spurgte om jeg kun ville have massage, hvilket jeg bekræftede med

et måske, bestilte herefter en times oliemassage til normale 400 Kr.

Blev henvist til et pænt rum med rigtig massagebriks, som hun anvender når det er massage kunden bestiller. Idet hele taget meget pæne, store, helt nyistandsatte lokaler.

Nu går løjerne igang, hun spørger om hvor hård den skal være, og jeg beder om hård.

Ganske god massage, dog en lidt irriterede måde hun tilfører olie på, det bliver sprayet på og føles koldt.

Hun er i vældig højt humør og meget snakkende, oplyser at hun bor i Danmark, og ganske rigtigt

har forbindelse til Sverige, hvor hun har et par børn, hendes far er kineser, af hvem hun har lært sin

massagekunst, hun er professionel massør, ikke ligesom thai der kun, hun simulere hurtigt med hånden og bla. bla. bla.

Ret hurtigt bliver massagen trykkende og meget hård, hvor hun har de fingrekræfter fra ved jeg ikke,

men er det hårdeste jeg nogensinde har prøvet, man kan ligge og komme i tvivl om hun nu har styr på det, gør det rigtige, ..av for helvede. Hun oplyser at hun normalt tager 500 Kr. for denne form for massage, som hun kalder sportsmassage, det hun mente jeg trængte til.

Usa som hun hedder, er på "hjemmesiden" http://goo.gl/9Ghnu og har et par andre massører,

som dog er på ferie i øjeblikket.

Efter denne behandling humpede jeg over til Darling, men det er en helt anden historie...

-OD

Efter at have været på Orkide wellness 2 gange og er meget tilfreds med massage :D:D

Hun tilbyder kun massage, og hun har en facebook-side

http://www.facebook.com/OrkideWellness og snart en hjemmeside.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...