mi2000 27 Skrevet 16. Maj, 2021 Hej. Har i held med at finde hende på Snapchat? Det virker ikke for mig https://annoncelight.dk/showad/318962 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 16. Maj, 2021 (edited) mi2000 skrev, for 12 minutter siden: Hej. Har i held med at finde hende på Snapchat? Det virker ikke for mig https://annoncelight.dk/showad/318962 Jeg har skrevet sammen med hende på Snapchat, det eneste hun forlanger er at du overfører penge, hun kræver forudbetaling, samt er alt useriøst, skriver, skriver,men uden holdning, så drop hende. Og hun er langsom om at svare Redigeret 16. Maj, 2021 af 69manden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 16. Maj, 2021 Bliver helt forpustet af at læse hendes annonce hahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 812 Skrevet 16. Maj, 2021 BlackMagic2020 skrev, 1 time siden: Bliver helt forpustet af at læse hendes annonce hahaha Ja - der er alt for meget unødvendig info lige på en gang .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 122 Skrevet 16. Maj, 2021 Har også haft kontakt til hende og det kom der heller ikke noget ud af brug så tiden på en anden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmus 66 0 Skrevet 20. Maj, 2021 69manden skrev, den 16.5.2021 at 13:42: Jeg har skrevet sammen med hende på Snapchat, det eneste hun forlanger er at du overfører penge, hun kræver forudbetaling, samt er alt useriøst, skriver, skriver,men uden holdning, så drop hende. Og hun er langsom om at svare Hun er fake kræver forudbetaling og først du skal købe billeder af hende og når du har sendt penge høre du ikke mere til hende , hun har kørt det de sidste3 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 24. Maj, 2021 (edited) Rasmus 66 skrev, den 20.5.2021 at 23:01: Hun er fake kræver forudbetaling og først du skal købe billeder af hende og når du har sendt penge høre du ikke mere til hende , hun har kørt det de sidste3 år Ja og der er, findes desværre mange af hendes slags, på stort set alle hjemmesider, så hold øjne åbne, brug fornuften, din sikkerhed og ikke mindst dine penge, på kontoen og brug dem på en anden, der er ægte og ikke FAKE, ja hvordan finder man ud af det, leg med dem, lad som om du er interesseret, vil, men i sidste ende, stop i god tid og blokere og anmeld dem. Redigeret 24. Maj, 2021 af 69manden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 165 Skrevet 25. Maj, 2021 Sjovt I blir ved med at skrive "hende". Mit gæt er det er en mand. Synes de annoncer som er fake er ret nemme at gennemskue må jeg indrømme. Og så snart de kræver forudbetalt, så skal alle alarmklokker jo ringe, og "hun"/"han" skal slettes asap. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 1. August, 2021 69manden skrev, den 24.5.2021 at 13:23: Ja og der er, findes desværre mange af hendes slags, på stort set alle hjemmesider, så hold øjne åbne, brug fornuften, din sikkerhed og ikke mindst dine penge, på kontoen og brug dem på en anden, der er ægte og ikke FAKE, ja hvordan finder man ud af det, leg med dem, lad som om du er interesseret, vil, men i sidste ende, stop i god tid og blokere og anmeld dem. Helt enig… her sad og bemærkede hun/han var online…. Og skrev - billeder eller video forud betaling og siden møde….. trak det ud…. Og smed så linket af denne streng op og Wupti annoncen var væk…. Så din model @69manden blev fulgt…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg