Hop til indhold

Recommended Posts

Kamille milf, jeg har spurgt om nogle havde besøgt og ikke nogle svar, så tog chancen og kontaktede hende.

Hun sendte hurtigt sms retur og fortalte hun var på Hotel på fredag, så mig afsted på Hotel og krydse alt det jeg har, at hun var ok og lækker.

Da hun åbnede døren tænkte jeg, skal jeg virkelig komme udover de store lækre bryster imens hun selv leger med sig selv og laver sprøjte orgasme ?

Ja det skulle jeg og det gjorde jeg og det var så frækt og lækkert.

Hendes alder passer sådan ok måske 3 - 5 år ældre svært at sige, høj super flot milf med de smukkeste bryster med store stive brystvorter og de blev slikket og kysset og nappet,

vildt frækt at tage rigtig fat i en sexede kvinde der var tændt og mega liderlig eller det følte jeg hun var.

Billederne var af hende og ja bevares der var lidt mave men hun var stadig slank og fast.

Hun suttede mig i bund, tyngekys som kæreste og fik lov til alt, ja ikke anal og komme i mund, men alt det andet.

Jeg kom udover hendes perfekte bryster imens så sprøjtede hun faktisk helt vildt så alt blev driv vådt.....

 

Kvinde 10 på trods af lidt mave, sted ej sengene hang ikke sammen, men det var jo ikke hendes skyld, kommer igen fik ikke kneppede hende så prøve igen 100 %.

 

God fornøjelse

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...