Hop til indhold
KBH-M

Spild af tid - ung og smuk på vestegnen

Recommended Posts

Hej,

jeg har lige besøgt: https://annoncelight.dk/annonce/60334/bl ... l-kl-18-00

Og grundlæggende var det spild af tid og penge. Pigen er reel nok, hun er den alder hun skriver, men hun har ikke forstået/"lært" at sælge varen. Af med kludene og lige til makronerne - det virker sikkert for nogle, men jeg skal i hvertfald lige lande først og komme lidt i stemning.

* Stedet er smårodet, gammel opvask i køkkenet.

* Pigen ér ung, smuk er en smagssag, små naturlige bryster.

* Akten bærer præg af, at det bare skal overståes.

Sååååå, dont go there :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

jeg har lige besøgt: https://annoncelight.dk/annonce/60334/bl ... l-kl-18-00

Og grundlæggende var det spild af tid og penge. Pigen er reel nok, hun er den alder hun skriver, men hun har ikke forstået/"lært" at sælge varen. Af med kludene og lige til makronerne - det virker sikkert for nogle, men jeg skal i hvertfald lige lande først og komme lidt i stemning.

* Stedet er smårodet, gammel opvask i køkkenet.

* Pigen ér ung, smuk er en smagssag, små naturlige bryster.

* Akten bærer præg af, at det bare skal overståes.

Sååååå, dont go there :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har ret -omend fremgangsmåden, i forhold til mine erfaringer, er atypisk.

Sætningen "Kan du komme snart?" giver altså heller ikke pluspoint ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kunne jo næsten sige sig det selv:

jegleder efter en mand der vil have et blowudengummifor 600 i nærheden af glostrupnu og leder kun efter én aftale (kun blow ikke mere)

er ung slankog meget smuk pige og leder efter en hurtig aftale uden at skulle skrive meget :) jeg sender ikke billeder og du skal helstlige sige din alder

skriv paa [email protected] for at lave en hurtig og serioesaftale

Når man ikke engang gider læse korrektur og bare skriver flere ord ud i en smøre - så kan man næsten tænke sig til at der nok heller ikke bliver gjort ret meget ud af sexen - Så kan kr. 600,- hurtigt blive for dyrt :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis man ønsker at opbygge lidt stemning først, kunne det være man skulle overveje en pige, hvor man kan købe tid, snarere end at købe et quickie blowjob til 600

Umiddelbart hun pigen leveret hvad man kunne forvente.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kunne jo næsten sige sig det selv:

jegleder efter en mand der vil have et blowudengummifor 600 i nærheden af glostrupnu og leder kun efter én aftale (kun blow ikke mere)

er ung slankog meget smuk pige og leder efter en hurtig aftale uden at skulle skrive meget :) jeg sender ikke billeder og du skal helstlige sige din alder

skriv paa [email protected] for at lave en hurtig og serioesaftale

Når man ikke engang gider læse korrektur og bare skriver flere ord ud i en smøre - så kan man næsten tænke sig til at der nok heller ikke bliver gjort ret meget ud af sexen - Så kan kr. 600,- hurtigt blive for dyrt :lol:

Uha, vover du virkelig at drage konklusioner ud fra stavning og opsætning i en annonce?

Du må da vist være usympatisk og have et skidt menneskesyn, og det kan dårligt vare længe, inden folket med de rigtige meninger falder over dig. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha, vover du virkelig at drage konklusioner ud fra stavning og opsætning i en annonce?

Du må da vist være usympatisk og have et skidt menneskesyn, og det kan dårligt vare længe, inden folket med de rigtige meninger falder over dig. :)

Og Onslow er den 1. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Annoncelight undlader sommetider mellemrum, selvom man HAR lavet dem i teksten. Så det behøver ikke være pigens skyld. Ud over de manglende mellemrum, ser det jo meget fornuftigt ud, ikke? ;)

Man kan vel gøre sig den ulejlighed at gå ind og tjekke sin annonce og så rette lidt i den, så den bliver mere forståelig. Jeg indsætter f.eks af og til nogle annoncer på Den Blå Avis og ved at den måde jeg opsætter annoncen på - ikke altid kommer ud som tiltænkt i den anden ende - og så må man vha. små fif, få den til at fremstå mere korrekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Annoncelight undlader sommetider mellemrum, selvom man HAR lavet dem i teksten. Så det behøver ikke være pigens skyld. Ud over de manglende mellemrum, ser det jo meget fornuftigt ud, ikke? ;)

Men nu har klogeågerne herinde nu engang fået noget nyt at gå op i, så fy dig at komme og mene noget andet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Men nu har klogeågerne herinde nu engang fået noget nyt at gå op i, så fy dig at komme og mene noget andet ;-)

Temmeligt off topic-ikk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været der et par gange, syntes egentligt hun er meget sød og at man får et godt "jomfru" blow. Det med opsætning og grammatik skyldes nok, at hun ikke er dansk :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 47284746579156

Har også været der et par gange, syntes egentligt hun er meget sød og at man får et godt "jomfru" blow. Det med opsætning og grammatik skyldes nok, at hun ikke er dansk :-)

Ja, så vidt jeg ved, er hun vist tysk!? Det forklarer alligevel lidt, men gør jo ikke historien nær så sjov :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du har været der et par gange - hvorfor har du så ikke hjulpet hende med opsætningen og grammatikken? Du vil måske helst beholde hende for dig selv?

Det er ellers med at komme afsted - hun tilbyder blow fra nu til kl. 1800 for kun kr. 600,- :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du har været der et par gange - hvorfor har du så ikke hjulpet hende med opsætningen og grammatikken? Du vil måske helst beholde hende for dig selv?

Det er ellers med at komme afsted - hun tilbyder blow fra nu til kl. 1800 for kun kr. 600,- :mrgreen:

Egentligt bør man vel ikke svare på noget så dumt. Men nej jeg har ikke valgt, ikke at hjælpe hende, fordi jeg vil have hende for mig selv, men fordi jeg ikke kan se, at det skulle være et problem, at grammatikken er forkert. Det er jo heller ikke den eneste annonce med fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...