Hop til indhold

Oriental massage Viborg

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens

Det er et lille års tid siden jeg har besøgt Oriental Massage i Viborg. Er der nogen der har været der for nyelig, har de kønne frække massører fer for tiden?

Skrevet
HG Wells skrev, for 17 timer siden:

Hej folkens

Det er et lille års tid siden jeg har besøgt Oriental Massage i Viborg. Er der nogen der har været der for nyelig, har de kønne frække massører fer for tiden?

Ja jeg har været der. Stadig de samme to søde kvinder, der altid er smilende og giver god massage. 

Skrevet
T-BoneViborg skrev, for 7 timer siden:

Ja jeg har været der. Stadig de samme to søde kvinder, der altid er smilende og giver god massage. 

Sidst jeg var forbi fortalte Suree at der var to foruden hende selv. Mener den anden erfarne massør hedder noget med Mai eller et eller andet i den retning:) Hvem den tredje er og hvor gammel hun er ved jeg ikke.

Skrevet
Samba skrev, for 7 minutter siden:

Sidst jeg var forbi fortalte Suree at der var to foruden hende selv. Mener den anden erfarne massør hedder noget med Mai eller et eller andet i den retning:) Hvem den tredje er og hvor gammel hun er ved jeg ikke.

Den tredje har jeg ikke mødt. Kun Suree og Mai. Begge de to ‘gamle’ er jo super søde, så mon ikke den sidste også er det?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.