HG Wells 397 Skrevet 15. Maj, 2021 Hej folkens Det er et lille års tid siden jeg har besøgt Oriental Massage i Viborg. Er der nogen der har været der for nyelig, har de kønne frække massører fer for tiden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-BoneViborg 4 Skrevet 16. Maj, 2021 HG Wells skrev, for 17 timer siden: Hej folkens Det er et lille års tid siden jeg har besøgt Oriental Massage i Viborg. Er der nogen der har været der for nyelig, har de kønne frække massører fer for tiden? Ja jeg har været der. Stadig de samme to søde kvinder, der altid er smilende og giver god massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 397 Skrevet 16. Maj, 2021 Fornemt - jeg må vist snart besøge dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samba 20 Skrevet 16. Maj, 2021 T-BoneViborg skrev, for 7 timer siden: Ja jeg har været der. Stadig de samme to søde kvinder, der altid er smilende og giver god massage. Sidst jeg var forbi fortalte Suree at der var to foruden hende selv. Mener den anden erfarne massør hedder noget med Mai eller et eller andet i den retning Hvem den tredje er og hvor gammel hun er ved jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-BoneViborg 4 Skrevet 16. Maj, 2021 Samba skrev, for 7 minutter siden: Sidst jeg var forbi fortalte Suree at der var to foruden hende selv. Mener den anden erfarne massør hedder noget med Mai eller et eller andet i den retning Hvem den tredje er og hvor gammel hun er ved jeg ikke. Den tredje har jeg ikke mødt. Kun Suree og Mai. Begge de to ‘gamle’ er jo super søde, så mon ikke den sidste også er det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg