Hop til indhold

Recommended Posts

Hej folkens

Det er et lille års tid siden jeg har besøgt Oriental Massage i Viborg. Er der nogen der har været der for nyelig, har de kønne frække massører fer for tiden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 17 timer siden:

Hej folkens

Det er et lille års tid siden jeg har besøgt Oriental Massage i Viborg. Er der nogen der har været der for nyelig, har de kønne frække massører fer for tiden?

Ja jeg har været der. Stadig de samme to søde kvinder, der altid er smilende og giver god massage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T-BoneViborg skrev, for 7 timer siden:

Ja jeg har været der. Stadig de samme to søde kvinder, der altid er smilende og giver god massage. 

Sidst jeg var forbi fortalte Suree at der var to foruden hende selv. Mener den anden erfarne massør hedder noget med Mai eller et eller andet i den retning:) Hvem den tredje er og hvor gammel hun er ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samba skrev, for 7 minutter siden:

Sidst jeg var forbi fortalte Suree at der var to foruden hende selv. Mener den anden erfarne massør hedder noget med Mai eller et eller andet i den retning:) Hvem den tredje er og hvor gammel hun er ved jeg ikke.

Den tredje har jeg ikke mødt. Kun Suree og Mai. Begge de to ‘gamle’ er jo super søde, så mon ikke den sidste også er det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...