Cruise 1078 Skrevet 11. September, 2021 Hvis kun en skulle vælges må det blive: "Papillon" af Henri Charriére. Fantastisk, eventyrlig og medrivende etc. Opfølgeren "Banco" kan også anbefales, selvom den ikke når helt samme højder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 11. September, 2021 underdog40 skrev, den 15.6.2021 at 17:29: Her gik jeg i al ydmyghed og troede at jeg var den klogeste og mest belæste (Jumbobøgerne medregnet) bruger på Eroguide. Jeg har nok for høje tanker om mig selv. Klasse underhund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 11. September, 2021 Den smukkeste litteratur jeg har læst for mine børn og børnebørn (jeg har stadig bogen) er Lille sorte Sambo af Helen Bannerman også meget smukke tegninger som børn er glade for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wasted Youth 301 Skrevet 13. September, 2021 Måske en kliché men Brødrene Karamazov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 30. September, 2021 underdog40 skrev, den 15-06-2021 at 17:29: Her gik jeg i al ydmyghed og troede at jeg var den klogeste og mest belæste (Jumbobøgerne medregnet) bruger på Eroguide. Jeg har nok for høje tanker om mig selv. Jumbobøgerne er god underholdning, når man trænger til og slappe af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3710 Skrevet 30. September, 2021 Alt skrevet at Joe Abercrombie. Hans sprog er bare en fornøjelse at læse. Alt af Michael A Stackpole. En af arkitekterne bag to af mine ynglings litterære universer og skaberne af nogle fantastisk katakterer, der har levet i mig i årtier. The Color of Time. Fantastisk bog, hvis historie er af interesse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 30. September, 2021 Beautyfan skrev, den 15.5.2021 at 22:51: Tolstoj:Krig og Fred, Anna Karenina Hamsun:Pan Lermontov: Vor tids helt Stefan Zweig: Skaknovelle Dostojevski: Idioten Kafka: Slottet Keruac: on the road Nabokov: Lolita Elsker ALT ved dit svar - masser af lækkerier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 30. September, 2021 Aros skrev, den 16.5.2021 at 00:58: Jeg kan lide lidt af hvert, når jeg tænker tilbage kommer disse bøger frem som nogen af de bedste Dinas bog af Herbjørg Wassmo (og hele serien) Fordelene ved at være en bænkevarmer af Stephen Chbosky Stormfulde højder af Emily Brontë Fodboldenglen af Hans-Jørgen Nielsen Og så er der bogen, der ikke har så mange ord eller sider i sig, men alligevel siger meget mere end de tykkeste romaner Den lille prins af Antoine de Saint-Exupéry Tak for at minde mig om Brontë søstrene - må snart i krig med Jane Eyre igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 3. Oktober, 2021 Mænd der hader kvinder. Af Stieg Larsson. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2040 Skrevet 3. Oktober, 2021 Hvad med at skrive bogen: Mænd der elsker kvinder. Det må blive en bestseller Men den er måske allerede skrevet. Dens titel er bare: Eroguide. Og vi har alle sammen været med til at skrive den. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 3. Oktober, 2021 Brutus skrev, for 2 timer siden: Hvad med at skrive bogen: Mænd der elsker kvinder. Det må blive en bestseller Men den er måske allerede skrevet. Dens titel er bare: Eroguide. Og vi har alle sammen været med til at skrive den. Ej, så er jeg jo faktisk forfatter nu, selvom jeg måske havde en drøm om at min første udgivelse skulle være af en anden genre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andemad 54 Skrevet 6. Oktober, 2021 Jeg sætter størst pris på 3 genrer: Technothrillers Fantasy Science Fiction Bedste technothriller er nok Red Phoenix af Larry Bond eller Team Yankee af Harold Coyle Fantasy bliver Robin Hobb's Realm of the Enderligs serien og som enkelt bog Hobitten af Tolkien Science Fiction er klart Foundation serien af Isaac Asimov og sekundært Rama serien af Arthur C. Clarke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg