BrandMand09 231 Skrevet 15. Maj, 2021 Broen af Iain Banks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 15. Maj, 2021 I en lidt anden boldgade. den nye biografi af/om Lars Løkke Rasmussen. Har hørt den som lydbog, på Mofibo, oplæst af Lars Løkke selv, og bogen er god men Lars læser den rigtig godt, med lune og et glimt i øjet, stemmer IKKE på ham, men det her gør han godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 156 Skrevet 15. Maj, 2021 Grydeskeen skrev, for 16 minutter siden: I en lidt anden boldgade. den nye biografi af/om Lars Løkke Rasmussen. Har hørt den som lydbog, på Mofibo, oplæst af Lars Løkke selv, og bogen er god men Lars læser den rigtig godt, med lune og et glimt i øjet, stemmer IKKE på ham, men det her gør han godt. Ja Løkke er helt sikkert en guttermand at være ven med. Men som statsminister, njaa. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 15. Maj, 2021 (edited) modenelsker skrev, for 2 timer siden: The stand. Af Stephen King. Hans tag på kampen mellem det god og det onde. Har overvejet at købe HBO for at se den nye udgave af serien. Lad være. Jeg kom kun halvvejs gennem den. Som med It, Pet Sematary, Carrie og (desværre) mange andre er originalerne bedre. Har ikke læst The stand/opgøret, men bøgerne af de andre, jeg nævnte er fede, ligesom filmene Redigeret 15. Maj, 2021 af Genert Synder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 15. Maj, 2021 "For evigt" af Judy Blume https://bibliotek.dk/da/work/870970-basis%3A20526068 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latexsjoveren 93 Skrevet 15. Maj, 2021 Den rejsende af Hans la Cour Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 15. Maj, 2021 Som barn helt klart Troldepus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2826 Skrevet 15. Maj, 2021 Måske ikke den bedste jeg har læst, men den sidste. Ihan Hayder pigen med trommestikkerne, spændende at blive klog på en anden kultur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannik kbh 14 Skrevet 15. Maj, 2021 11-22-63 af Stephen King …….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2040 Skrevet 15. Maj, 2021 Gh0st skrev, for 3 timer siden: 5. Flashman serien af George MacDonald Fraser Tak for at huske mig på Flashman. Fantastisk bogserie om "helten: man hader at elske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beautyfan 5 Skrevet 15. Maj, 2021 Tolstoj:Krig og Fred, Anna Karenina Hamsun:Pan Lermontov: Vor tids helt Stefan Zweig: Skaknovelle Dostojevski: Idioten Kafka: Slottet Keruac: on the road Nabokov: Lolita 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 178 Skrevet 15. Maj, 2021 Subaru skrev, for 7 timer siden: Efter at have fulgt dette forum i nogen tid, kommer hermed min første post.. Den handler om.. jeg er stadig overrasket over mig selv: Den bedste bog I har læst? For mig selv har jeg nærmest hundredevis af titler jeg kunne nævne.. Der er så mange gode. Men hvis jeg skulle nævne een, så ville det blive Power af Now, af Eckhart Tolle.. Tror aldrig jeg har læst en bog som ændrede mig så meget.. Ser fem til til at læse jeres bud. a higher call om en tysk pilot der skåner en amerikansk bombeflys besætning og det venskab de får efter krigen ikke fiktion men en sand historie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 15. Maj, 2021 Bananas skrev, for 5 timer siden: Hvis jeg skal hylde noget danskt: Alt af Hans Scherfig. Især Frydenholm. Wilhelm Moberg Per Lagerkvist Beklager jeg ikke kan lave omlyd på min iPhone Det er verdens klasse litteratur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 15. Maj, 2021 Jeg kan lide lidt af hvert, når jeg tænker tilbage kommer disse bøger frem som nogen af de bedste Dinas bog af Herbjørg Wassmo (og hele serien) Fordelene ved at være en bænkevarmer af Stephen Chbosky Stormfulde højder af Emily Brontë Fodboldenglen af Hans-Jørgen Nielsen Og så er der bogen, der ikke har så mange ord eller sider i sig, men alligevel siger meget mere end de tykkeste romaner Den lille prins af Antoine de Saint-Exupéry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny69 115 Skrevet 16. Maj, 2021 Dune serien, Frank Herbert skrev de første 6-7 bind, sønnen skrev videre med en anden sci-fi forfatter. Ialt ca 27 bøger. Ringenes Herre af Tolkien. Koontzs har også skrevet Kellys Bro, fantastisk komedie. Ikke at forveksle med filmen Kellys Helte. Men det er svært at nævne bedste, det ender med at afhænge af ens humør når der spørges. I morgen ville jeg sikkert have listet andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV 2985 Skrevet 16. Maj, 2021 (edited) Jeg kan ikke vælge kun en enkelt bog... Nogle af mine yndlings forfatter er... Stephen King Wilbur Smith Jean M. Auel Stephanie Meyer, Nora Roberts Øbro og Tornbjærg, Eriksson & Sundquist Jean-Christophe Grangé S.J. Bolton Redigeret 16. Maj, 2021 af SEXY JASMIN HERLEV Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 16. Maj, 2021 Bødlen skrev, for 16 timer siden: Beklager jeg ikke kan lave omlyd på min iPhone Selvfølgelig kan du det, du sætter bare fingeren på a og holder den nede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Bjævermose 345 Skrevet 16. Maj, 2021 Hej Bare lidt nedslag, Per Olav Engquist - Legionærene Benjamin Hoff - Peter Plys og hans Tao Joseph Conrad - Heart of Darkness Rydyard Kipling - Kim Norman Mailer - Catch 22 Michel Houellebeck - Platform Bruce Chatwin - What am i doing here Max Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 16. Maj, 2021 Indrømmet, jeg læser ikke de tungeste bøger. Jeg er mest til de finurlige, charmerende og eventyrlige. De tunge tekster har jeg nok af professionelt. Så hyggelæsning: The Nothing Girl af Jodi Taylor Good Omens af Neil Gaiman og Terry Pratchett The Secrets She Keeps af Michael Robertham Lad Den Rette Komme Ind af John Ajvide Lindqvist Alt af Tamora Pierce (men tror man skal begynde med at læse dem som 11-årig før de virker for en, ren nostalgi) Den Uendelige Historie af Michael Ende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 16. Maj, 2021 Tidligere us præsident George Bush svarede at hans yndlings bog var Biblen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9836 Skrevet 16. Maj, 2021 Nannas Hjørne skrev, 1 time siden: Good Omens af Neil Gaiman og Terry Pratchett Bestemt en af mine favoritter også. Jeg har ikke set filmatiseringen endnu, men har da overvejet at få Amazon Prime bare for at se den og American Gods (også Neil Gaiman). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 16. Maj, 2021 Genert Synder skrev, den 15.5.2021 at 17:07: Sten? Jeg har svært ved at at skille dem fra hinanden, men jeg syntes, Frontkammerater, er den bedste Har du set filmen Wheels of Terror/Døden På Larvefødder med Klavs Pagh i en MEGET lille rolle? Tak for det gode film forslag har hørt om filmen men vidste ikke Klaus Pagh er med i den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 16. Maj, 2021 Hobrofyr skrev, for 4 minutter siden: Tak for det gode film forslag har hørt om filmen men vidste ikke Klaus Pagh er med i den Filmen er ok, men lever på ingen måde op til bogen. Det var i sin tid planen at alle bøger skulle laves til film, men det skete ikke, og det er måske godt nok. En ting som jeg især kan blive tosset over er at man tager centurion tank, maler det tyske bjælkekors på og kalder det en Tiger, det er det IKKE, så lav da nogle pap attrapper det andet er sku for dårligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg