Hop til indhold
Onslow

Mora Thai Massage, Nørrebrogade 28 Vejle

Recommended Posts

Hej Onslow eller andre.

Er der nogen der sikkert ved hvor/klinik? man kan træffe pigen som kalder sig "Lin". Tror hun før har været i en klinik tæt ved Brædstrup???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Onslow eller andre.

Er der nogen der sikkert ved hvor/klinik? man kan træffe pigen som kalder sig "Lin". Tror hun før har været i en klinik tæt ved Brædstrup???

 

Hej

 

Der ligger i Vejle en thai massør der kalder sig for Lin, men jeg ved ikke om hun før har været i Brædstrup

 

Lin´s Thai Massage finder du på adressen Koldingvej 144E Vejle

Tlf.: 91 63 00 28

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bestilte en time den anden dag, på Nørrebrogade,  og da jeg kom ind, blev jeg mødt af en thai kvinde på ca 40 år.

Ud fra hendes beklædning med kort kjole og nedringet barm, var det tydeligt at det var det muligt at få mere.

I massagerummet, bad hun smide alt tøjet,  og efter kort tids massage, spurgte hun om jeg havde prøvet thai massage før.

Det sagde nej til, selv om det ikke er sandheden.

Efter 30 minutter, begynder hun at lege lidt og gør alt for at få mig gjort liderlig. Det lykkes og jeg bliver tilbudt en HJ til 700 plus de 300 for massagen. Helt tydeligt hendes spørgsmål om jeg havde prøvet før om handlede om hvor mange kroner hun fik ud af mig.

Jeg sagde nej tak(ren taktik), efter 2 minutters hvor jeg havde sang nej 3 gange, endte det med vi aftalte hun skulle være nøgen og spille pik, for 200 kr. plus 300 for massagen.

Ganske fint HJ, og jeg gav hende finger.

 

Viser vel blot mange thai massører, prøver at få så mange kroner som muligt, og de er til at handle med. Det skal man nok blot indstille sig på, med mindre man vil betale mange kr.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken side af Nørregade var du på?

Der ligger 2 klinikker lige over for hinanden, og med din beskrivelse af en kvinde på ca. 40, kan det næppe være Baeh hos Mora, du beskriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken side af Nørregade var du på?

Der ligger 2 klinikker lige over for hinanden, og med din beskrivelse af en kvinde på ca. 40, kan det næppe være Baeh hos Mora, du beskriver.

Sidst jeg fik massage hos Mora

spurgte jeg om jeg ikke måtte se hendes

tatoveringer

200 kr ekstra forlangte hun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver der er en mere i samme gade, har du været der, og der det godt og med HJ ?

Nej, jeg har ikke været der, undrede mig bare over din aldersvurdering af Baeh, for du er vist meget ung, ellers må du til Louis Nielsen. ;)

Genboen kan du læse om her, der har været tal om fake anmeldelse og så videre, men du kan drage dine egne konklusioner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, jeg har ikke været der, undrede mig bare over din aldersvurdering af Baeh, for du er vist meget ung, ellers må du til Louis Nielsen. ;)

Genboen kan du læse om her, der har været tal om fake anmeldelse og så videre, men du kan drage dine egne konklusioner.

 

Jeg har lagt to anmeldelser ind efter mine besøg hos Ananda og står inde for dem. Jeg har også været en smule kritisk over for Moah og fik dengang på næsen af Onslow.

Det tyder på at der er flere der oplever hendes ublu krav om priser og vurderer hende til at være ældre/knap så attraktiv. Heldigvis ser vi ikke alle ens på pigerne, og det er godt.

 

Go' dag.  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jydeka'l,
 
jeg troede egentlig, at vores lidt malplacerede mundhuggeri var bragt til ophør.  :)
 
Jeg gav dig jo ikke på næsen, men påpegede jo kun, at jeg havde en god oplevelse.
 
Og med hensyn til de priser, som man får oplyst, og dem, man i realiteten skal betale, så er jeg sikker på, at Stump kan være behjælpelig med at oplyse, hvad og hvordan thai-kultur har indflydelse på disse forhold. Jeg har tidligere givet udtryk for, at jeg i det miljø altid tilkendegiver, hvad jeg vil betale, og at det ikke er til forhandling.
 
Jeg er aldrig blevet afvist af denne grund.
 
No bad feelings fra min side, men ville du med hånden på hjertet vurdere Baeh eller Sirinya, som hun jo hedder, til at være omkring 40? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Onslow.

 

Fortæl lige hvad du mener skal være prisen for de enkelte ydelser.

Vi kan jo ligeså godt være enige om hvad det skal koste  ;)

Gerne, min ven.

 

For massagen betaler jeg altid, hvad pigen forlanger forud på aftalen, standardprisen er kr. 300, men bla. a. i Kolding er det blevet kotyme at forlange 350.

 

Da jeg er af den grundlæggende opfattelse, at god service skal honoreres, giver jeg i reglen 400, hvis ydelsen er derefter, og jeg kan forestille mig at komme igen.

 

En happy hand ending er jeg tilbøjelig til at betale 2-300 for oveni, og hvis pigen er lækker og ikke berøringsangst, kan der også blive tale om lidt drikkepenge her.

 

Blow naturel udløser en tillægspris på 500 og den fulde pakke 700.

 

Kort fortalt:

 

Massage 300

Massage + hånd 5-600

Massage + blow 800

Massage + fuldpakke 1.000

 

Ok? :)

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gerne, min ven.

For massagen betaler jeg altid, hvad pigen forlanger forud på aftalen, standardprisen er kr. 300, men bla. a. i Kolding er det blevet kotyme at forlange 350.

Da jeg er af den grundlæggende opfattelse, at god service skal honoreres, giver jeg i reglen 400, hvis ydelsen er derefter, og jeg kan forestille mig at komme igen.

En happy hand ending er jeg tilbøjelig til at betale 2-300 for oveni, og hvis pigen er lækker og ikke berøringsangst, kan der også blive tale om lidt drikkepenge her.

Blow naturel udløser en tillægspris på 500 og den fulde pakke 700.

Kort fortalt:

Massage 300

Massage + hånd 5-600

Massage + blow 800

Massage + fuldpakke 1.000

Ok? :)

Ok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jydeka'l,

 

jeg troede egentlig, at vores lidt malplacerede mundhuggeri var bragt til ophør.  :)

 

Jeg gav dig jo ikke på næsen, men påpegede jo kun, at jeg havde en god oplevelse.

 

Og med hensyn til de priser, som man får oplyst, og dem, man i realiteten skal betale, så er jeg sikker på, at Stump kan være behjælpelig med at oplyse, hvad og hvordan thai-kultur har indflydelse på disse forhold. Jeg har tidligere givet udtryk for, at jeg i det miljø altid tilkendegiver, hvad jeg vil betale, og at det ikke er til forhandling.

 

Jeg er aldrig blevet afvist af denne grund.

 

No bad feelings fra min side, men ville du med hånden på hjertet vurdere Baeh eller Sirinya, som hun jo hedder, til at være omkring 40? 

 

Hej Onslow.

 

Det er den skam også. Jeg påpegede kun at jeg fik en over næsen fordi jeg ikke var enig med dig omkring Baeh/Sirinya, og at det virkede på et af dine indlæg længere oppe, at du var skråsikker på at det absolut måtte være på den anden side af Nørrebrogade.  :-P

 

Som mange af os mænd herinde nok kan blive enige om, så er det umådeligt svært at aldersbedømme de små thaipiger, og jo hun kunne faktisk godt være 40, uden at det betyder noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

....var forbi Mora Thai Massage på Nørrebrogade 28 for at få en gang fyraftens massage til 300 kr, hormonerne var programmeret til massage og ikke noget med lir til sjoveren.

Ganske fin massage af Baeh som i øvrigt er en temmelig flot pige, hun snakker fantastisk godt Dansk taget i betragtning af hun kun har været i landet i 10 år, så vi fik en god snak.

Har ikke så meget erfaring med hensyn til Thai massage klinikker, og derved ikke rigtig noget samlignings grundlag men hun prøvede som andre at sælge lidt ekstra, da det ikke

lige lykkedes for hende blev hun lidt tam.....vil ikke give de priser som er helt til hest, endvidere er de bedst til at give massage, og så må sjoveren vente til det bliver hans tur hos dem der kan det pis... :wink:

 

Havde en rigtig god samtale med Baeh hvor hun oplyste sin alder til 35 år....efter min mening kunne hun sagtens gå til at være 25 år :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

:shock: fatter ikke helt div. thaiklinikkers prispolitik de tror bare at de kan skrue priserne op og op

de fatter ikke at prisen er for høj og kunderne bliver væk, og besøger i stedet nogle af de mange og billige østpiger der er i landet, som i de fleste tilfælde også er meget smukke og samarbejdsvillige

og ikke prøver at snyde som thaipigerne gør i stor stil her i dk.

Som det er nu er det ved at være reglen end undtagelsen at man får en dårlig og skuffende oplevelse når man besøger thai klinikker, men en okey behandling til en fair pris når man besøger østpiger.

det er den oplevelse jeg har så indtil videre holder jeg mig langt væk fra thaipiger.

M.V.H Knaldehunden

Ja måske er det en ide at bruge østuropærene hvor man kan få en 1/2 time til 800,  smukke thaimassører ved jo at der kommer folk, selv om det er i den dyre ende. så op til forbrugerne at presse prissen....

Del dette indlæg


Link til indlæg

....var forbi Mora Thai Massage på Nørrebrogade 28 for at få en gang fyraftens massage til 300 kr, hormonerne var programmeret til massage og ikke noget med lir til sjoveren.

Ganske fin massage af Baeh som i øvrigt er en temmelig flot pige, hun snakker fantastisk godt Dansk taget i betragtning af hun kun har været i landet i 10 år, så vi fik en god snak.

Har ikke så meget erfaring med hensyn til Thai massage klinikker, og derved ikke rigtig noget samlignings grundlag men hun prøvede som andre at sælge lidt ekstra, da det ikke

lige lykkedes for hende blev hun lidt tam.....vil ikke give de priser som er helt til hest, endvidere er de bedst til at give massage, og så må sjoveren vente til det bliver hans tur hos dem der kan det pis... :wink:

 

Havde en rigtig god samtale med Baeh hvor hun oplyste sin alder til 35 år....efter min mening kunne hun sagtens gå til at være 25 år :)

ja hun er bare super flot.  og hun er sikkert vandt til at sælge ekstra, da hun jo virkelig forstår hvordan hun tænder en man. men det må være lidt trælsk at mærke, at hun bliver tam som du skriver fordi du ikke vil købe ekstra....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er tiden til mit først indlæg/svar - jeg har draget stor nytte af dette site og vil gerne give lidt igen :)

 

Har idag været hos Mora Thai og må sige at jeg er meget positiv overrasket. Pigen, som ikke var ejeren, lignede en på 25 men sagde at hun var 35 - en total sweetheart og en hamrende dygtig massør! Jeg valgt som alle jer andre at tage pakken med happy ending og jeg må sige at jeg er fandme HAPPY, HAPPY, HAPPY :) Jeg skal helt sikkert tilbage igen og igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...